![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu
assassin>na zadnim kole se nameri podstatne vetsi kroutak... vydeli se to prevodovym pomerem, odectou se ztraty a mas kroutak prepoctenej na motoru...
ty muzes mit na motoru vetsi kroutak nez dave, ale na silnici dokazes poslat jen jeho cast, kterou tam dawa dokaze poslat taky, sice bude treba mit o kvalt podrazeno a o par tisic otacek vejs ale bude to tam... mas nakej kroutici moment na motoru.. pridas k tomu prevod 1:10 a mas razem 10x takovej kroutak.. ale desetinovy otacky.. vykon = kroutak x otacky(uhlova rychlost) = zustava stejnej - zakon zachovani....
Takže to co mám na grafu (s poznámkou měřeno na zadním kole) je ve skutečnosti dopočítaná hodnota na motoru ??
Je to tak ?