![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu
fockewulf>Osobně pochybuju, že je někdo, kdo je schopný na motorce bez ABS zastavit dřív jak s ABS - u motorek to platí i na suchém povrchu, ale když uděláš nějaký test, kde potvrdíš opak, budu jenom rád
Ja zastavim na suchu bez ABS driv, nez s ABS. Dokonce i kdyz na motorce bez ABS pouziju jenom predni brzdu. Testovano celkem 16ti pokusy, pocatecni rychlost 70 a 130km/h.
Na mokru ani hovno, tam ABS kraluje.
_dfy>Ja zastavim na suchu bez ABS driv, nez s ABS. Dokonce i kdyz na motorce bez ABS pouziju jenom predni brzdu. Testovano celkem 16ti pokusy, pocatecni rychlost 70 a 130km/h.
Na mokru ani hovno, tam ABS kraluje.
Viz. nový MOTOHOUSE! Tam přesně potvrzují tvoje slova.. Na suchu ABS docela kontraproduktivní, ale jakmile to víc klouže, nejpsíš to hodně pomůže. Ale nechtěl bych to na sportovní motorce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu
_dfy>Ja zastavim na suchu bez ABS driv, nez s ABS. Dokonce i kdyz na motorce bez ABS pouziju jenom predni brzdu. Testovano celkem 16ti pokusy, pocatecni rychlost 70 a 130km/h.
Na mokru ani hovno, tam ABS kraluje.
sry, ale to bych nebyl já - dokaž to!
Perňa #81>jo, pokud sem čet dobře info (ne konkrétní test), tak porovnávali dva různé stroje FZ1 a CBR 600! Jediný smysl by měl test dvou stejných motorek!
Ad ABS a brždění v zatáčce - to je snad ještě horší jak normální brždění neb se motorka nerovná, ale začnou lítat řídítka, což vede k držkopádu asi mnohem rychleji...