Mam na mysli sporty 600-1000ccm, rok rekneme +2005.
Zajima mne, jak jsou na tom tyhle motorky po najeti nejakych aspon 60-80 tis. km.
Kolik toho se sralo, co se sralo atd.
Nejlip osobni zkusenosti (i kdyz tech bude asi hodne ) nebo aspon neco, co jste videli na vlastni oci.
3 reakcí na tento příspěvek ..zivotnost novejsich sportu
jinak veskery stary hondy do V ..VF750 apod mely problemy s mazanim kliky... odchazeli jak o zivot.. a naslo by se toho vic...
osobne myslim ze honda nedela o nic kvalitneji nez ostatni japonci... skoro bych rekl ze vyhlaseni "drzaci" jsou spis u konkurence....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu
assassin>sensation: jenom reglery? hned ze zacatku pises ze jste na XX hnuli kabelama a uz to hlasilo chyby.. a delala to udajne krabicka kterou tam dali omylem??? kdyz se vynda nicemu to nevadi??? to uz je trosku ulet ne?
jinak veskery stary hondy do V ..VF750 apod mely problemy s mazanim kliky... odchazeli jak o zivot.. a naslo by se toho vic...
osobne myslim ze honda nedela o nic kvalitneji nez ostatni japonci... skoro bych rekl ze vyhlaseni "drzaci" jsou spis u konkurence....
Nevím jak VF750 ale na VT600(2 hrníčky do V) nebo na Africe Twin,Transalpu atd. se dalo bezproblémově najet 100 a více tisíc...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu
Udajne to po letech na modelech 99 a 00 Honde nadelalo tolik problemu, ze v zaruce kabelaz menili za svazek bez teto veci:)
To je k tomu kurvitku o kterem jsem mluvil...