paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ..zivotnost novejsich sportu
 
26.10.2009 v 01:03
Jak je to podle vasich zkusenosti s zivotnosti modernich sportovnich motorek?
Mam na mysli sporty 600-1000ccm, rok rekneme +2005.

Zajima mne, jak jsou na tom tyhle motorky po najeti nejakych aspon 60-80 tis. km.
Kolik toho se sralo, co se sralo atd.

Nejlip osobni zkusenosti (i kdyz tech bude asi hodne ) nebo aspon neco, co jste videli na vlastni oci.

3 reakcí na tento příspěvek ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 13:04 | Nahoru | #1
sensation: jenom reglery? hned ze zacatku pises ze jste na XX hnuli kabelama a uz to hlasilo chyby.. a delala to udajne krabicka kterou tam dali omylem??? kdyz se vynda nicemu to nevadi??? to uz je trosku ulet ne?
jinak veskery stary hondy do V ..VF750 apod mely problemy s mazanim kliky... odchazeli jak o zivot.. a naslo by se toho vic...

osobne myslim ze honda nedela o nic kvalitneji nez ostatni japonci... skoro bych rekl ze vyhlaseni "drzaci" jsou spis u konkurence....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 13:08 | Nahoru | #2

assassin>sensation: jenom reglery? hned ze zacatku pises ze jste na XX hnuli kabelama a uz to hlasilo chyby.. a delala to udajne krabicka kterou tam dali omylem??? kdyz se vynda nicemu to nevadi??? to uz je trosku ulet ne?
jinak veskery stary hondy do V ..VF750 apod mely problemy s mazanim kliky... odchazeli jak o zivot.. a naslo by se toho vic...

osobne myslim ze honda nedela o nic kvalitneji nez ostatni japonci... skoro bych rekl ze vyhlaseni "drzaci" jsou spis u konkurence....



Nevím jak VF750 ale na VT600(2 hrníčky do V) nebo na Africe Twin,Transalpu atd. se dalo bezproblémově najet 100 a více tisíc...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 13:13 | Nahoru | #3
assassin> hele píšu ti to co Grasselovi,ser na to - nemá to cenu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 13:44 | Nahoru | #4
assassin> Dle dostupnych informaci je to konektor, pres ktery se po sestaveni motorky v tovarne testovaly vsechny elektronicke systemy....no a pak se to proste premostilo svorkou a zaizolovalo.
Udajne to po letech na modelech 99 a 00 Honde nadelalo tolik problemu, ze v zaruce kabelaz menili za svazek bez teto veci:)
To je k tomu kurvitku o kterem jsem mluvil...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist