paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ..zivotnost novejsich sportu
 
26.10.2009 v 01:03
Jak je to podle vasich zkusenosti s zivotnosti modernich sportovnich motorek?
Mam na mysli sporty 600-1000ccm, rok rekneme +2005.

Zajima mne, jak jsou na tom tyhle motorky po najeti nejakych aspon 60-80 tis. km.
Kolik toho se sralo, co se sralo atd.

Nejlip osobni zkusenosti (i kdyz tech bude asi hodne ) nebo aspon neco, co jste videli na vlastni oci.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 13:08 | Nahoru | #1

assassin>sensation: jenom reglery? hned ze zacatku pises ze jste na XX hnuli kabelama a uz to hlasilo chyby.. a delala to udajne krabicka kterou tam dali omylem??? kdyz se vynda nicemu to nevadi??? to uz je trosku ulet ne?
jinak veskery stary hondy do V ..VF750 apod mely problemy s mazanim kliky... odchazeli jak o zivot.. a naslo by se toho vic...

osobne myslim ze honda nedela o nic kvalitneji nez ostatni japonci... skoro bych rekl ze vyhlaseni "drzaci" jsou spis u konkurence....



Nevím jak VF750 ale na VT600(2 hrníčky do V) nebo na Africe Twin,Transalpu atd. se dalo bezproblémově najet 100 a více tisíc...

(reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 13:13 | Nahoru | #2

Tysa>Nevím jak VF750 ale na VT600(2 hrníčky do V) nebo na Africe Twin,Transalpu atd. se dalo bezproblémově najet 100 a více tisíc...



na GSXR 1100 taky jak nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 13:16 | Nahoru | #3

Tysa>Nevím jak VF750 ale na VT600(2 hrníčky do V) nebo na Africe Twin,Transalpu atd. se dalo bezproblémově najet 100 a více tisíc...



ja myslel ty V-4 ... pred prichodem VFR s nima byly dost problemy...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist