Naposledy editováno 30.10.2009 08:35:54
micar>tak jsem byl v KAWĚ a mechanik mi říkal že tak rychle ještě nikdy nejel ,že neví jak to ani vyzkoušet,zítra dám K@N a ještě se podívám na sání
no myslim ze i kdyz se mechanik rozjede na 290 a dal nic tak stejne prd pozna proc to nejede vic.. odvezl bych to k nekomu kdo ma brzdu bude mit nejspis uz nejakou zx10zmerenou pro porovnani.. jestli tam bude nejake vyraznejsi stado chybet tak se muze badat nad tim proc to tak je.. spatne nastavena strikacka(poloha klapky), velke vule ventilu, tlaky atd atd...
DaliboRR>V německu už je zrušené omezení na 100PS...zůstává tuším jen ve Francii
nejsem si jistej jestli to tam bylo primo jako omezeni.. ze si mohl mit i silnejsi nez 100PS ale byla vyrazne drazsi pojistka..
u aut to bylo taky, tam byla hranice kolem 190PS (mam na 100PS skrcenou motorku a na 190PS skrceny auto)
1 reakcí na tento příspěvek nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004
Vitouš15>Podle manuálu pro ZX-10R/04-05 je už z výroby pro Francii o 50kW méně.
To by mu ale nejelo ani tech 280.
1 reakcí na tento příspěvek nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004
Bubrak ZX10R>To by mu ale nejelo ani tech 280.
to mozna jo... me Tele jako 72kW jelo na max v podstate stejne rychle jako 92kW .. on se to taky casto nepodari zaskrtit na tech presne 100ps a ty slabsi verze nejedou tak vyrazne hur...
skoro by to na tu seskrtlou verzi sedelo ... ta maximalka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004
kodlisko>Ty vole je 290 tak to bych se teda bál máte u mě respekt borci
to je zvyk... kdyz jezdis "normalne" a jednou se utrhnes a jedes takhle je to zlo a podle me nebezpecne.. kdo tak jezdi furt tak se tomu jeho reakce dost prizpusobi.. nerikam ze je to pak leharo.. proste je to mnohonasobne vyssi rychlost nez na co jsou "senzory" cloveka konstruovane.. ale jiste prizpusobeni tu je...odhad atd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004
assassin>to je zvyk... kdyz jezdis "normalne" a jednou se utrhnes a jedes takhle je to zlo a podle me nebezpecne.. kdo tak jezdi furt tak se tomu jeho reakce dost prizpusobi.. nerikam ze je to pak leharo.. proste je to mnohonasobne vyssi rychlost nez na co jsou "senzory" cloveka konstruovane.. ale jiste prizpusobeni tu je...odhad atd...
No je to masakr já se raději moc nepřeceňuju a stačí mi rychlosti do 170km/h ale ani v této rychlosti si nemyslim, že mam teda vše pod kontrolou a je to spíše vyjimečné. Fakt obdivuju lidi co se vydají touto rychlostí ikdyby jen třeba přímo dopředu po dálnici. Ještě že miluju naháče
kodlisko>No je to masakr já se raději moc nepřeceňuju a stačí mi rychlosti do 170km/h ale ani v této rychlosti si nemyslim, že mam teda vše pod kontrolou a je to spíše vyjimečné. Fakt obdivuju lidi co se vydají touto rychlostí ikdyby jen třeba přímo dopředu po dálnici. Ještě že miluju naháče
300 uz sem na budiku videl, ale nijak me to nebere, uz nad 240se bojim... jakoze premejslim co by se asi stalo kdyz se to zadre, neco z toho staryho kramu ulitne apod:) radsi mam okresky do 200kmh, dalnice jezdim rychle jen kdyz opravdu nutne potrebuju neco stihnout... nebo se necham hecnout nakym zavodnikem:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004
Bubrak ZX10R>To by mu ale nejelo ani tech 280.
Jj, jen jsem chtěl upřesnit to omezení pro Fr.
Seškrcená verze, si myslím, by nedala ty rychlosti na 1-2-3, jak píše, ale nejsem si jistej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004
Vitouš15>Jj, jen jsem chtěl upřesnit to omezení pro Fr.
Seškrcená verze, si myslím, by nedala ty rychlosti na 1-2-3, jak píše, ale nejsem si jistej.
Ne to ti da normalne, na 1 168 atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004
assassin>to je zvyk... kdyz jezdis "normalne" a jednou se utrhnes a jedes takhle je to zlo a podle me nebezpecne.. kdo tak jezdi furt tak se tomu jeho reakce dost prizpusobi.. nerikam ze je to pak leharo.. proste je to mnohonasobne vyssi rychlost nez na co jsou "senzory" cloveka konstruovane.. ale jiste prizpusobeni tu je...odhad atd...
Je to tak, navic zadnej tunel (zuzeni videni) se nekona. Jen proste koukas dal protoze se te tykaji veci, ktere pri nizsi rychlosti dojedes pozdeji, a samozrejme se te prestavaji tykat veci, ktere mines a musely by (napr. auta) udelat fakt ostrej manevr do tvoji trajektorie.
A je to o zvyku. Kdysi sem jel 260 na ZX9 a usinal sem. Po delsi prestavce mi treba pres 220 prislo nebezpecnych apod. Stejne i na ZX10 jsou vyssi rychlosti min pohodlne nez na ZX9, tak to clovek vnima jinak, motorka neni tak klidna, ale taky se da zvyknout. Fakt je, ze sem pres 270 uz hodne dlouho zase nejel. Loni na 06 bylo 318 v pohode a sel bych dal v klidu, jen sem potreboval uz sjet z dalnice.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004
Bubrak ZX10R>Je to tak, navic zadnej tunel (zuzeni videni) se nekona. Jen proste koukas dal protoze se te tykaji veci, ktere pri nizsi rychlosti dojedes pozdeji, a samozrejme se te prestavaji tykat veci, ktere mines a musely by (napr. auta) udelat fakt ostrej manevr do tvoji trajektorie.
A je to o zvyku. Kdysi sem jel 260 na ZX9 a usinal sem. Po delsi prestavce mi treba pres 220 prislo nebezpecnych apod. Stejne i na ZX10 jsou vyssi rychlosti min pohodlne nez na ZX9, tak to clovek vnima jinak, motorka neni tak klidna, ale taky se da zvyknout. Fakt je, ze sem pres 270 uz hodne dlouho zase nejel. Loni na 06 bylo 318 v pohode a sel bych dal v klidu, jen sem potreboval uz sjet z dalnice.
ja letos najel asi jen 1000km a je to znat, tem velkejm rychlostem odvyknes...
zx9 byla super... ja jezdil teda na jeste starsi nez si mel ty (96) a byla uzasne pohodlna, 300na tachu ukazala taky (jasny ze asi hodne kecala) ale nefoukalo tam, pohoda jazz... gsxr1000 k1 jela znatelne lip dole i nahore.. ale velkej fofr uz neni takova pohoda, fouka:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004
Bubrak ZX10R>Ne to ti da normalne, na 1 168 atd.
jj ty skrceny motorky 1,2,3 ani nepoznas kdyz ty kvalty tocis.. ja na TL nepoznal rozdil 72/92kW... kvalty sem tocil a nemohl rezeznat rozdil... to sem poznal spis na sestku.. ze 180ti se to uz vubec nechtelo rozbihat, na 92kW este docela jo... tzn kdyz tocis kvalty do bezvedomi, jede to na max skoro stejne... rozdil je hodne znatelnej v pruznym zrychleni na 6ku...
assassin>jj ty skrceny motorky 1,2,3 ani nepoznas kdyz ty kvalty tocis.. ja na TL nepoznal rozdil 72/92kW... kvalty sem tocil a nemohl rezeznat rozdil... to sem poznal spis na sestku.. ze 180ti se to uz vubec nechtelo rozbihat, na 92kW este docela jo... tzn kdyz tocis kvalty do bezvedomi, jede to na max skoro stejne... rozdil je hodne znatelnej v pruznym zrychleni na 6ku...
No ja to myslel tak, ze ta motorka na 1ku v omezovaci da dycky 168 tacho, v podstate i kdyby mela 25kW (kamosovo ZX6R s 25kW jelo 190). A na ty nizsi kvalty to tak nejde poznat jak pises. Bracha koupil CBR900 a az kdyz sem zkousel maximalku a zasekl se na 240 a 5ka nesla do omezovace, tak sem zjistil, ze je skrcena. Jinak na 1-4 to jelo celkem obstojne a nevedel sem esli to ma jet lip. Pak na brzde se zmerilo 106 HP a s jinejma karbecema 130.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004
assassin>ja letos najel asi jen 1000km a je to znat, tem velkejm rychlostem odvyknes...
zx9 byla super... ja jezdil teda na jeste starsi nez si mel ty (96) a byla uzasne pohodlna, 300na tachu ukazala taky (jasny ze asi hodne kecala) ale nefoukalo tam, pohoda jazz... gsxr1000 k1 jela znatelne lip dole i nahore.. ale velkej fofr uz neni takova pohoda, fouka:)
Jo asi tak.
Me staci behem 1 dne, kdy jedu rano na sprinty treba 180-220 a odpoledne domu 250-280 (dalnice) a prijde mi to stejny. A to se rika, ze se tam clovek vyblbne a uz nema potrebu na silnici. Blbost. To samy s okruhem.
Naposledy editováno 27.10.2009 13:00:25
2 reakcí na tento příspěvek nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004
micar>tak jsem dal KN a je to stejné.lítám tu jak magor.vjedu na dálnici,je tu jen jeden úsek kde se to dá zkusit,rozjedu to na 260 vjede mi tam auto a můžu to otočit ajet 20km zpátky.díval se mi na to chlap co vozí moto z usa,a má taky ZX10R a snažil se mě přesvědčit že je to vychechlaný motor-prý je to hlučné ,jako mise ty kilometry zdají že zelkem sedí17000 ,i co mi brousil kotouče říkal že to sedí,ještě zkusím na brzdu
no jezdenim sem tam nic nevymyslis ta kawa musi na budiku ukazat 299 i na 2-3km dlouhe rovince gsxr1000 k1 to tady u nas ukazala i na rovinkach na stary plzensky zdice - cerhovice....
tzn na brzdu a zkouknout vse co jde.. tlaky, ventily, podle vin, vyrobniho cisla ecu overit jestli to neni naky skrceny atd atd....
micar>tak jsem dal KN a je to stejné.lítám tu jak magor.vjedu na dálnici,je tu jen jeden úsek kde se to dá zkusit,rozjedu to na 260 vjede mi tam auto a můžu to otočit ajet 20km zpátky.díval se mi na to chlap co vozí moto z usa,a má taky ZX10R a snažil se mě přesvědčit že je to vychechlaný motor-prý je to hlučné ,jako mise ty kilometry zdají že zelkem sedí17000 ,i co mi brousil kotouče říkal že to sedí,ještě zkusím na brzdu
To mas kousek do Olomouce, tam se da litat na obchvatu, zkousej ale v noci, mensi provoz.
Jinak ja mam 50tis km a kotouce sou porad puvodni a nic se s nima nedelalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004
Bubrak ZX10R>Jo asi tak.
Me staci behem 1 dne, kdy jedu rano na sprinty treba 180-220 a odpoledne domu 250-280 (dalnice) a prijde mi to stejny. A to se rika, ze se tam clovek vyblbne a uz nema potrebu na silnici. Blbost. To samy s okruhem.
když jezdíš sprinty,udržíš předek na 1 na zemi? já na 1 si nedovolím dát plný.Ale možná je to tím že jezdím 2měsíce
1 reakcí na tento příspěvek nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004
1 reakcí na tento příspěvek nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004
saly.pce>Jen tak mimochodem, nenapadlo tě že předchozí majitel neměl rád ty nadhodnocený čísla z tachometrů a nechal to seřídit tak, aby to ukazovalo reálnou rychlost? Já jen že výrobci mají 10% toleranci odchylky tachometru a když si od tolik oblébených 299 co ukáže tachák odečteš 10%, máš plus mínus reálnou hodnotu????
Real je 295, uz sem to tu psal.
edit: navic esli mu to jede na 1 168 v omezovaci, tak to nijak serizovany nema.
Naposledy editováno 27.10.2009 16:10:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde rozjet na maximálku ZX10R 2004
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16335 | 19.5.2024 v 20:48 SLEEPER |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |