globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Regulator (u Hondy samozrejme)
 
9.7.2007 v 12:24
Cau, brachovi vcera chcipnul Fireblade, zrejme to bude regulator. Chci se jen ujistit a jak to promerit. Nejprve nemohl nastartovat, starter se jen matne prevaloval. Po roztlaceni to pak jelo, ale svetla byly matny, pak to chciplo, kdyz sem jen zkusil rozsvitit dalkova svetla. Pak se to zas roztlacilo a jelo to ale pak to chciplo i za jizdy. Asi je to jasny ne? Ted se baterie nabiji a uvidim, jak se to nejspolehliveji promeri? Me napada jen merit napeti na baterii pri bezicim motoru. Ale to nemusi byt vserikajici. Dik.

2 reakcí na tento příspěvek Regulator (u Hondy samozrejme)

9.7.2007 v 14:04 | Nahoru | #1
Diky diky. Ted po 12 hod na nabijecce je na baterii 12.1 V, to neni moc co? :) Je to teda takova ta pomala 300mA tusim.

(reakce na) Regulator (u Hondy samozrejme)

9.7.2007 v 15:11 | Nahoru | #2
Bubrak ZX9R: Může to být normální, záleží, jak hluboko byla ta baterie předtím vytřískaná. S tou udržovací nabíječkou to jde nabíjet ukrutně pomalu.

(reakce na) Regulator (u Hondy samozrejme)

9.7.2007 v 15:23 | Nahoru | #3
Bubrak ZX9R>no predpokladam ze ta baterka bude mit kapacitu 12-14Ah, takze 0,3A to budes nabijet hodne hodne dlouho :D presneji 14Ah nabijes za 46h a 40minut (teoreticky). Nak
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist