paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ural nebo dněpr?
 
16.10.2009 v 21:48
Uvažuju silně o moto se sajdou. Volba padla na ruskou klasiku. A nevím, jestli radši urala nebo dněpra. Ne nový, něco staršího třeba ze 70-80 let.
Náhon na sajdu, jo nebo ne? Má to smysl? Sere se to?

1 reakcí na tento příspěvek ural nebo dněpr?

20.10.2009 v 15:10 | Nahoru | #1
MT9/10 neznám, nevím jak moc je to MT11/16/19 a jak moc ještě K750. Dynamo nezávidím. Tyhle malý karburátory se dávaly, pokud vím, ješte na nejstarší provedení MT11/16, mám na ně uchycení na jedněch válcích. Prý ale nejsou tak strašný. Novější karburátory K63T/K65 jsou ještě horší. Rozumně nelze naladit ani volnoběh, ani přechod ve středních otáčkách. S kamarádem co si koupil MT11, tam chceme nabastlit rovnotlaký karburátory ze starý rejže.

Největší problém mám s ventilovýma vodítkama. Origo jsou z nekvalitní litiny, moc nevydržej, soustružníkem udělaný z bronzu taky moc nevydržej. Chci upravit vodítka z nějakýho auta, nejlíp i s guferkama. Problém je ten, že jsou díky úhlu a tvaru vahadel namáhaný i bočníma silama, takže se rádi vyběhaj. Díky absenci guferka to už při mírném vyběhání přisává hodně vzduch s olejem, takže to pak hodně žere olej (to by nevadilo, dokud to svíčka snese) a navíc to kvůli přisávání nejde seřídit. Všechny ostatní problémy jsou celkem dobře řešitelné.

(reakce na) ural nebo dněpr?

20.10.2009 v 15:42 | Nahoru | #2
Deadman> no já uvidím jak to bude šlapat kdyžtak si nechám udělat vodítka popřípadě njáky díly tady www.pavlicekmotordily.cz/ a mám i borca co umí udělat celý kliky tak kdyby jsem to spočítal nják tak doufám že by to šlapalo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist