paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ural nebo dněpr?
 
16.10.2009 v 21:48
Uvažuju silně o moto se sajdou. Volba padla na ruskou klasiku. A nevím, jestli radši urala nebo dněpra. Ne nový, něco staršího třeba ze 70-80 let.
Náhon na sajdu, jo nebo ne? Má to smysl? Sere se to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ural nebo dněpr?

20.10.2009 v 13:55 | Nahoru | #1
Deadman> to je to s tou kvalitou až taková bída i dnes? já mám osobně největší strach asi s klikovky co jsem slyšel a výdž pístu prej taky nění njáka dobrá

Naposledy editováno 20.10.2009 13:55:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ural nebo dněpr?

20.10.2009 v 14:06 | Nahoru | #2

p.e.p.a.>Deadman> to je to s tou kvalitou až taková bída i dnes? já mám osobně největší strach asi s klikovky co jsem slyšel a výdž pístu prej taky nění njáka dobrá


Díly na Dněpry se pořád vyráběj v Kievě na stejných přístrojích a díky sotva přežívání továrny ze stejně mizerných materiálů. Spoustu dílů nedělaj už 20 let, protože jich mají pořád ještě plný sklad. Hlavní problém jsou ventilová vodítka, pak rozvody, čepy spojky, plechové lamely spojky. Klika rupne, když má od začátku skrytou vadu. Není to vzácný jev, ale většině lidí se to nestane vůbec. Někomu se stane že přestane fungovat olejové čerpadlo. Vzhledem k jeho jednoduchosti - 2 ozubená kola - mi není jasné, jak může odejít. Asi to souvisí s mizerným uložení hřídele a kola. Šrouby vahadel jsou strašně měkký. Alternátor stačí nechat celý převinout a od té doby už funguje bez problému. Odstřediný regulátor má nekvalitní kalibrované pružinky, které se unavují a vytahávají, takže reguluje špatně. Pomáhá je zmáčknout a napružit, takže průběh předstihu je "nějaký" a pak to chvíli rozumě jede. Tohle řeší zase bezkontakt.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist