globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Progresivní pružiny značka + vizkozita
 
12.10.2009 v 21:27
Ahoj ahoj.. potřeboval bych vědět jestli je nějaký rozdíl mezi značkami Wilbers a Wirth jestli vubec nějaky je a jaké s nimy máte zkušenosti?? Chci je dávat, pře ty originály sou upe na prd a dalši otázka jakou vizkozitu?? Ted mám 10w a to je hrůza.. No tata na KLE 500 je má tvrdši a když je utáhnu tak to netlumi, ale vibruje před tim tam bylo 15w ale viděl jsem i 20w nevím jestli se s novými progresivnímy pružinamy vidlice přitvrdí nebo to doladit olejem díky za rady..

1 reakcí na tento příspěvek Progresivní pružiny značka + vizkozita

13.10.2009 v 13:12 | Nahoru | #1
No přez zimu to všechno budu čistit a nechám to vyschnout takže tam naliju přesně tolik kolik tam ma byt, myslim že by to mělo byt napsane na netu na strankach vyrobce ale mě jde o tu vizkozitu do mé je v originálu taky napsane 10w ale to je hruza.. Zajimalo by mě co se stane když tam dám 20w co to bude dělat.. A ta značka to bude asi jedno ne?

(reakce na) Progresivní pružiny značka + vizkozita

13.10.2009 v 13:19 | Nahoru | #2

Ghost.33>No přez zimu to všechno budu čistit a nechám to vyschnout takže tam naliju přesně tolik kolik tam ma byt, myslim že by to mělo byt napsane na netu na strankach vyrobce ale mě jde o tu vizkozitu do mé je v originálu taky napsane 10w ale to je hruza.. Zajimalo by mě co se stane když tam dám 20w co to bude dělat.. A ta značka to bude asi jedno ne?



pruzina a tlumic... oboje dela neco jineho, je potreba rozlisovat tu funkci jinak chovani podvozku spis dokurvis nez vyladis.
"je to hruza" je popis chovani podvozku ze ti k tomu asi nikdo nic nepovi...
pokud tam das hustejsi olej tak se veskere charakteristiky tlumice posunou smerem k vetsim utlumum.. vidlice ma ale dva okruhy tlumeni.. jeden pomalej-ten se ladi tema sroubkama, a druhej rychlej ten je danej planzetama uvnitr vidle... tzn pokud nalejes hustej olej tak si mzna doladis chovani vidle na tahlejch nerovnostech, nebo pri brzdeni (pomaly okruhy) ale prejezd hrany je zalezitost rychlyho okruhu a tam to pak s hustym olejem muze kopat spis nez zehlit...

progresivni pruziny je takova znouzectnost.. je to pruzina ktera snese velke rozpeti zatizeni a provoznich podminek.. ale tak nejak nijak... proste ke konci tak prituhne ze to nechodi do dorazu...
pokud se ladi motorka na OK chovani na okruhu, davaj se linearni pruziny ale jejich tuhost se vybira podle hmotnosti jezdce, moto ....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist