globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suchá skříň
 
2.7.2007 v 13:33
Zdarec, mohl by mi nekdo vysvetlit princip suche skrine? Asi sem debil, proste mi to neni jasne :lol:
Olej neni primo ve vane, ale v nejake externi nadobce nebo v ramu...v cem je teda potom vyhoda suche skrine?
A vypousteci sroubek je potom na nadobce, nebo porad klasicky na spodku motoru?
diky :shy:

2 reakcí na tento příspěvek Suchá skříň

5.7.2007 v 10:26 | Nahoru | #1
Plejba jr> potřeboval bych majinko poradit, máš nějakej jednoduchej postup jak zjistit kolik kolik tam toho voleje vlastně je? Páč si nejsem uplně jistej, že to kontroluju dobře a systém pokus omyl, by vyšel asi dost draho :puke:

(reakce na) Suchá skříň

5.7.2007 v 10:31 | Nahoru | #2
marwin3>>
zahřeješ motor na provozni teplotu, vypneš motor a pak kukáš do okýnka, hladina musi byt mezi ryskama.

Množství oleje:
Pravidelná výměna - 3,5 litru
Pravidelná výměna včetně filtru - 3,6 litru
Celkové množství (při půleni motoru) - 4,2 litru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá skříň

5.7.2007 v 12:33 | Nahoru | #3
marwin3>>
No tak na to pozor, neaplikovat Ladův postup !!!

Motor na provozní teplotu zahřej, to je samozřejmé, ale pak ho hlavně vypni!!! (Já kontroluji vždy, když uklízím po jízdě do garage. Hlavně nekontrolovat při chodu!!! Nech to trošíčku ustát, ideálně tak na cigárko a pak zkontroluj hladinu v okénku. Motorka samozřejmě musí být rovně, ne na bočním stojanu, ale to považuji za logické.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist