Olej neni primo ve vane, ale v nejake externi nadobce nebo v ramu...v cem je teda potom vyhoda suche skrine?
A vypousteci sroubek je potom na nadobce, nebo porad klasicky na spodku motoru?
diky :shy:
2 reakcí na tento příspěvek Suchá skříň
zahřeješ motor na provozni teplotu, vypneš motor a pak kukáš do okýnka, hladina musi byt mezi ryskama.
Množství oleje:
Pravidelná výměna - 3,5 litru
Pravidelná výměna včetně filtru - 3,6 litru
Celkové množství (při půleni motoru) - 4,2 litru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá skříň
No tak na to pozor, neaplikovat Ladův postup !!!
Motor na provozní teplotu zahřej, to je samozřejmé, ale pak ho hlavně vypni!!! (Já kontroluji vždy, když uklízím po jízdě do garage. Hlavně nekontrolovat při chodu!!! Nech to trošíčku ustát, ideálně tak na cigárko a pak zkontroluj hladinu v okénku. Motorka samozřejmě musí být rovně, ne na bočním stojanu, ale to považuji za logické.