globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suchá skříň
 
2.7.2007 v 13:33
Zdarec, mohl by mi nekdo vysvetlit princip suche skrine? Asi sem debil, proste mi to neni jasne :lol:
Olej neni primo ve vane, ale v nejake externi nadobce nebo v ramu...v cem je teda potom vyhoda suche skrine?
A vypousteci sroubek je potom na nadobce, nebo porad klasicky na spodku motoru?
diky :shy:

1 reakcí na tento příspěvek Suchá skříň

3.7.2007 v 06:57 | Nahoru | #1
Combust> myslíš, že v mokré skříni se brodí klika v oleji? To by asi moc nejelo a dalo by se to použít jen u velmi pomaluběžných motorů. Nedokážu si představit ty ztráty co by tam byly, když se u sportovních motorů odsává i vzduch, aby se ztráty snížily a to si porovnej vizkozitu vzduchu a oleje.

Výhodu to má i ve snížení světlé výšky motorky bez výrazného zvýšení těžiště.
Běžně to mají endura a ze silniček si vybavuju tak Buell, Aprilie,

(reakce na) Suchá skříň

3.7.2007 v 10:33 | Nahoru | #2
GSX-Roll>Nechtěl jsi náhodou napsat ZVÝŠENÍ světlé výšky bez zvýšení těžiště? popř. snížení těžiště bez snížení světlé výšky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist