Téma: Jak jsem si málem rozbil nejen hubu

8.10.2009 v 14:50
Na motorkách už jezdím zhruba 13 let, pár krizovek už samozřejmě bylo, ale to co se mi povedlo teď jsem vážně nezažil Jedu si na své výletní motorce Yamaze SRX 600 trošku rychlejším tempem, přede mnou jede v dostatečném (zatím) odstupu auto, které dojíždím a po průjezdu následující zatáčky se ho budu chystat předjet. Solidně klopím pravotočivou zatáčku, rychloměr ukazuje okolo 110km/h, když tu najednou auto dostává lehký smyk a řidič v panice brzdí co to jen jde No a zadek auta se pekelně přibližuje....hledám kam se nacpat, ale nepůjde to.....i já prudce brzdím, motorka se rovná a já se blížím ke krajnici v protisměru Koukám jak blázen je tu mez tak 1.5 metru dolů a pak louka svažující se do údolí. Kdo neskákal na silniční motorce, napíšu jen pár slov...no kurva to byl let a zatraceně tvrdé přistání Naštěstí nepadám a profesionálně se projíždím po louce, po několika desítkách metrů na trávě zastavuji a obracím se směrem k silnici.
Jen si říkám, že to mohlo dopadnout úplně jinak a v tu chvíli jsem si myslel, že je to moje poslední vyjížďka. Naštěstí žádné auto nejelo v protisměru a já mohl večer dorazit ke své rodině
1 2

2 reakcí na tento příspěvek Jak jsem si málem rozbil nejen hubu

8.10.2009 v 15:06 | Nahoru | #1
a pán v autě zastavil?

8.10.2009 v 15:09 | Nahoru | #2

vzhledem k tomu že se nic nestalo si takovou reakci myslím mohu dovolit protože ta představa celé akce je velice vtipná

8.10.2009 v 15:18 | Nahoru | #3
týden zpět se mi stalo něco podobnýho, taky sem se chystal předjíždět to mě jen utvrdilo v tom, že i vyježděnej řidič to může někdy zvorat a podcenit

ale jinak teda gratuluju ke kaskadérskýmu kousku a nerozbití držky

8.10.2009 v 15:21 | Nahoru | #4
jo skoky do louky a jízdu po ní sem trénoval svého času na XJčku

8.10.2009 v 15:24 | Nahoru | #5

Píčusek>a pán v autě zastavil?

Zastavil, byl velmi slušný

8.10.2009 v 15:27 | Nahoru | #6

Píčusek>a pán v autě zastavil?

Protoze pise: "auto dostává lehký smyk a řidič v panice brzdí co to jen jde", z cehoz plyne, ze ridic plechovky byl naprosty mamlas, a tudiz nejspis ani netusil, co se deje kolem, tak se da usuzovat, ze ne ...

8.10.2009 v 15:28 | Nahoru | #7

NickSlaughter>Zastavil, byl velmi slušný

Tak teorie nevysla

8.10.2009 v 15:30 | Nahoru | #8

Mahdy>Tak teorie nevysla

Teorie je jedna věc, mě nevyšla praxe

8.10.2009 v 15:32 | Nahoru | #9
furt čekám kdo sem napíše, že se má jezdit 90 a stále nic

8.10.2009 v 15:52 | Nahoru | #10
ja si vo vejkendu planoval cestu pangejtem, pac to pole bylo az za nim, ale pangejt me zle vytrestal.. motorka polamana echt a ja mam nalomenej vobratel.. mel sem smulu i kliku..

8.10.2009 v 15:58 | Nahoru | #11
Výlet za hranice asfaltu jsem měl jednou. To jsem jel nějakou okreskou na Klatovsku, už bylo šero, skoro tma. Rovná silnice, vlevo pole, vpravo pole, 200 m přede mnou krátký úsek lesa. Při vjetí mezi stromy tma jak v pytli, a najednou mi došlo že 10 metrů přede mnou začíná úsek hustě posypanýho štěrku na výšku cca 2 cm, po celé šířce silnice, a kousek předemnou se rýsuje ostrá levá. Označení prací na silnici nikde nebylo. Asi 1 sekundu jsem mohl intenzivně brzdit na posledním zbytku hezkýho asfaltu, pak už začal štěrk a musel jsem brzdu pustit, ale natvrdo sem zadupnul aspoň zadní a vláčel zadní kolo za sebou. Vůbec to nezpomalovalo, zkoušel jsem trochu přidat přední, ale kolo hned při něžném dotyku prstů uplavalo a byl jsem rád že se zase chytlo jakmile jsem ji uvolnil..
V zatáčce naštěstí nebyly stromy, byl tam takovej kousek trávy a velmi mělkej příkop, tak jsem brzdil až do konce, pře příkopem jsem brzdy pustil, budíky mi málem rozbily držku jak přední kolo nadskočilo a hned jak sem motorku po dopadu uklidnil jsem znova brzdil plnou zadní a trochu přední, až jsem zastavil, předek zastrčenej do takovýho vysokýho roští, ale bez ztráty kytičky. Dal jsem si cigáro a do lesa jsem řval něco sprostýho o silničářích, za chvilku mi bylo fajn a moh jsem jet dál

8.10.2009 v 16:01 | Nahoru | #12
měl si z prdele kliku

8.10.2009 v 16:06 | Nahoru | #13
To mi připomíná můj pád, akorát tam nebylo žádný auto a přehnal jsem to s rychlostí + málo zkušeností. Byl to skok do rozoranýho vlhkýho pole takže jsem to neustál a 3 prolomený obratle a na motorce kupodivu jen periferie jako plasty a budíky, ale v podstatě to byla taky klika

8.10.2009 v 16:09 | Nahoru | #14
Stev> Jestli ty říkáš třem zlomenejm obratlům klika, tak to sem zvědav co je podle tebe "smůla"

8.10.2009 v 16:29 | Nahoru | #15
rraol> vážně to byla klika, sice jsem ležel 3 měsíce doma, ale bylo to prolomený tak šikovně (nejspíš kvůli páteřáku kterej nedovolil zádům moc velkej pohyb) že jsem nemusel na operaci. Když jsem viděl kluka vedle co má za železa a popis že se vezme štěp s pánve, a operuje se z obou stran, tak jsem za to docela rád. Taky bylo štěstí že můžu chodit, a vůbec že jsem naživu bez následků. Opravdu to nelze nazvat jinak

8.10.2009 v 16:35 | Nahoru | #16
heeh.. tak aspon že seš celej,a motorka je Taky OK

8.10.2009 v 16:53 | Nahoru | #17
Stev> OK, to je jasný Já jen že jsem nikdy neměl nic víc než nějakou modřinu nebo odřeninu, a to dokonce ikdyž motorka dopadla hodně špatně. Takže tři obratle mi přijde za nehodu drahý Ale samozřejmě je důležitej úhel pohledu

8.10.2009 v 17:33 | Nahoru | #18

Jedu si takhle okrsky,prdele po docela pekny silnici na to ze to byla nejaka druha nebo treti trida..jedu si sve obvykle tempo okolo 110km/h na motorce kterou sem poridil hned po 125ccm motardu ktrej mel asi 120kg a krasne se skladal do zatacek.Na ty motorce (DR 650 RSE) to byla asi moje druha jizda..Tak si to tak sinu tou rychlosti a po rovine nasleduje pravotociva zatacka..tak sem ani moc nespomaloval,jen sem si podradil a asi v 90km/h sem to do tej zatacky pustil s domenim ze sem porad na 120kg motardu se silnicnima gumama..Pruser ale byl ze sem pod prdeli mel 220kg tezkou kravu s E-08 obutim a pravotoviva zatacka se zacla az moc rychle zavirat...Samozrejme polozeni do vetsiho uhlu nebylo mozny to bych neustal a na sto pro by mi ustrelila guma tak to v klidu posilam s mirnym slapanim a soucasnym primackavanim predni brzdy primo do protismeru kde sem videl ze (nastesti) nic nejede a koncim na druhy strane v poli..Jakozto bejvalej krosar si to vlitnuti do pole s usmevem a vyvalenyma ocima uzivam a moji enduro vlozku s cestovnim endurem ukoncuji prohlasenim: ,, Wohooo dame si to jeste jednou..!! ,,

Naposledy editováno 08.10.2009 17:36:08

8.10.2009 v 18:09 | Nahoru | #19

Woko_O>Jo vylety mimo silnice jsou paradni..Taky mam jednu se skolackou chybou zacatecnickyho motorkare..

Tak takhle jsem to měl taky akorát poupravim detaily:

Misto 120 kg vážícího motarda jsem byl zvyklý na Mustanga a potom přišla "o dost" těžší a rychlejší číza 125ccm.

Pravá zatáčka a větší rychlost a šup do protisměru. Akorát, že tam bylo auto! Naproti mě černý Favorit a já byl v jeho pruhu skoro u příkopa a měl jsem pár vteřin na reakci. Ale jsem člověk s pomalou reakcí a zůstal jsem při tom kraji. Favorit po brzdném manévru brzdy pustil a vjel do původně mého pruhu. Takže jsme jeli chvilku jak v Anglii a přežili jsme všichni a všechno. Pán mě pak právem vyjebal a jelo se dál..

2 reakcí na tento příspěvek Jak jsem si málem rozbil nejen hubu

8.10.2009 v 18:55 | Nahoru | #20
Mě se stala mimo jíné nepříjemná příhoda když jsem si jel oblíbenou cestou na Kořenov... Delší rovinka s odpočivadlem na pravo a o kousek dál pravá celkem ostrá.. tak si jedu tak 110 a tam kolega motorkář odpočívá na odpočivadle a zvedá ruku na pozdrav, tak jsem nechtěl vypadat blbě tak taky zvedám pracku zatim všechno OK , ale jen co chytnu řidítko tak koukám jak puk že ta zatáčka přece bejvala o kus dál tak jsem to zadup a dal si driftík ala Rossi v MotoGP před pár lety... prd platný do toho protisměru mě to stejně vytáhlo jen jsem děkoval že nic nejelo... od tý doby tak maximálně pokynu hlavou

8.10.2009 v 19:20 | Nahoru | #21
Korbik> Hm taky nepříjemná věc...

8.10.2009 v 20:00 | Nahoru | #22
rraol> štěrk nebrat ....

8.10.2009 v 20:09 | Nahoru | #23
Korbik> no to jaky, takhle při pozdravu (srovna sem stál před motorkou a dlabal zmrzlinu) schodil uplně novou helmu, co sem měl položenou na sedačce.... odřený plexi a byl sem za debila, ale hlavně že sem pozdravil kolegu

8.10.2009 v 21:07 | Nahoru | #24

poky1>furt čekám kdo sem napíše, že se má jezdit 90 a stále nic

8.10.2009 v 22:14 | Nahoru | #25
dobrý! Ještě, že jezdím do stovky.

8.10.2009 v 22:22 | Nahoru | #26
NickSlaughter > Takhle jsem si letos taky skočil... do pole během TPC... Jinak žádný pád se nekonal, akorát jsem o obilí utrhnul blinkr (zůstal viset na drátech a šel přidělat zpátky) a pak jsem se se silniční gumou nemohl vyhrabat na cestu , ještě že jsem nejel sám...

8.10.2009 v 22:45 | Nahoru | #27
Tak to já si z výletu za svodidla nepamatuji vůbec nic.
Probudil jsem se až za 3 týdny a vše mi vyprávěli přátelé a manželka a já tomu nemohl uvěřit.
Ale žiju!

8.10.2009 v 22:50 | Nahoru | #28

skin
Ale žiju!

a votom to je

8.10.2009 v 23:49 | Nahoru | #29
bud rad ze tam nebyla propast

30.5.2013 v 11:21 | Nahoru | #30
., no a já tu SRX 600 koupil v říjnu 2010....