globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: olej ve vode
8.10.2009 v 12:34
Zdar chlapci a devcata.Tak mi zacala varit masina s tim,ze mi vypenila voda prepadem a pravdepodobne je v tom i olej.Je to takovy kremovy naslehany.Olej moc necitim,ale bude tam.jinak se priznam,ze tam nebylo moc oleje,ale pokud koukam na merku,tam je olej cistej.Napada nekoho nejak varianta,co s tim?Jetli to bude tesneni nebo neco horsiho?motor se mi nezadrel a ani se tak nechoval.Hlava byla asi menena,pac vypada dost ciste.Jak se da pripadne sundat hlava - jestli to jde bez vyndani motoru?Nebo nemate nekoho solidniho v servisu kolem Prahy a v Praze?diiiky

olej ve vode

8.10.2009 v 12:39 | Nahoru | #1
těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava...

olej ve vode

8.10.2009 v 12:42 | Nahoru | #2
JJ,., Těsnění pod hlavou,nebo prasklá hlava, opakuju to...
jinak pokud otevřeš víko od chladiče hned po jízdě. voda je dycki zpněněná
ale pokud vtom vidíš olej, tak to potěš prdel...at se daří v opravě

olej ve vode

8.10.2009 v 12:42 | Nahoru | #3
Nejspíš těsnění pod hlavou, to že valí voda z přepadu neznamená že mašina vaří ale že to tlakuje přes těsnění do chladící soustavy.

2 reakcí na tento příspěvek olej ve vode

8.10.2009 v 13:40 | Nahoru | #4
Otevři chladič, nalej ho úplně do plna, nezavírej ho, pak nakopni mašinu a koukej, co bude hladina dělat. Předpokládám, že se budou dělat bubliny nebo voda poletí rovnou ven. Když to tak bude, nezbyde ti nic jinýho, než sendat hlavu válců a skouknout těsnění, mělo by to bejt okem viditelný, kde ti utíkala komprese a vyměnit. Když na těsnění nic neuvidíš, tak počítej s horší variantou a to, jak tu bylo taky už řečeno, prasklá hlava.

(reakce na) olej ve vode

8.10.2009 v 20:57 | Nahoru | #5
Predchozi majitel ji mel v zime delanou v servisu(rozvodak,napinak).Nic mene,nikde nic neteklo a neni mokry.Jinak hlava vyada nove- asi menena.Kazdopadne se motor nezadrel.Na chodi jsem to nepoznal.Akorad nevim,jestli by se nemela totahovat,pokud je menena a diky tomu se podfouklo tesneni.Nevim.Jinak vi nekdo,jestli sundam hlavu bez vyandani motoru?Jestli nestaci chladic,nadrz..dik.jo a uz jsem tu psal,ze mi rezonuje asi napinak i kdyz je teda menenej,,ale to jsem si uz zvykl:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej ve vode

8.10.2009 v 23:35 | Nahoru | #6

nenča>Otevři chladič, nalej ho úplně do plna, nezavírej ho, pak nakopni mašinu a koukej, co bude hladina dělat. Předpokládám, že se budou dělat bubliny nebo voda poletí rovnou ven. Když to tak bude, nezbyde ti nic jinýho, než sendat hlavu válců a skouknout těsnění, mělo by to bejt okem viditelný, kde ti utíkala komprese a vyměnit. Když na těsnění nic neuvidíš, tak počítej s horší variantou a to, jak tu bylo taky už řečeno, prasklá hlava.

jo jo má pravdu náměstek

(reakce na) olej ve vode

9.10.2009 v 11:17 | Nahoru | #7
sehnal jsem majitele a kontakt na servis (http://www.oudamoto.cz) kde se delala masina pred rokem.Hlavu nemenili a na 99% to bude tesneni.Jen nevim.Otazkou je proc.Mozna se opravdu sek termostat.Uvidim,az to rizhodim.Ze se nesetkal s pripadem praskly hlavy.Je tu nekdo pripadne poruce,kdo menil u tyhle masiny tesneni?Pripadne ma cenu sahat na ventily(kontrola sedel..zabrouseni - na to uz si ale netroufam) a kontrolovat je,kdyz uz to bude venku?Je potraba vyndat motor?Pry je to easy.diky

olej ve vode

12.10.2009 v 15:58 | Nahoru | #8
chlapi,sundal jsem motor,karbeci jsem nesundaval.Mam prosbu.hlavu u moto jsem nesundaval..jeste.Jen viko a meril ventily/gsx600/.Moc bych nekoho poprosil,jestli by mi nemohl napsat strucnou kucharku,na co dat bacha.Drnci mi napinak(prej menenej pred rokem s rozvodama) a tak se na nej taky chci mrknout.Je realna sance,ze usadim vacky v pohode zpet(podle znacek IN,EX a T marku na klice) a nehnu s nicim jinym?Musim delat synchro karbecu,pokud s nuima nehejbam a jen menim tesneni pod hlavou - hlavne ji musim vycistit od olejovech nanosu z kanalku.Diky moc.Nechci machrovat,ale tohle s pomoci snad dam.Servis je to posledni,ale kdy nebude aztak nutny..

1 reakcí na tento příspěvek olej ve vode

12.10.2009 v 17:09 | Nahoru | #9
Digison - napsal si: .Nechci machrovat,ale tohle s pomoci snad dam.Servis je to posledni,ale kdy nebude aztak nutny..

Delas to dobre...

Az to cele vykurvis a bude te to stat 2x tolik tak to zavleces nekomu kdo to po tobe bude skladat jak pucle

(reakce na) olej ve vode

12.10.2009 v 20:30 | Nahoru | #10
z-x-r>tuhle reakci jsem cekal.Mam servis manual.Nejsem debil,abych ryskoval treba pusinku ventilu..,na ty sahat nebudu:Logicky-sundam viko,kouknu na stav a polohu retezu, vacek.Poznamenam a overim podle manualu kde jsou znacky na klice a vackach,atd.Povolim napinak,vyndam retez.Odsroubuji dekly vacek.Sundam dekly,shodim vacky.Odsroubuji hlavu.Karbecy nesundavam.Ted je faze,kdy musim hlavu odbahnit - nevim,jestli tady nenarazim.Cim a jak to v pohode vyplachnout.Jasne,ze mi vymenej tesneni za 1000 (mi to rikali),ale jde o to,co mi/si reknou za ocitu..proto se tu ptam.Jiste tu j nekdo,kdo to delal a jestli to stoji za to,se s tim prudit.dik

1 reakcí na tento příspěvek olej ve vode

12.10.2009 v 20:36 | Nahoru | #11
Když to umíš tak to pruda neni..
a jestli ti za výměnu těsnění řekli litra tak neváhej a nech jim to tam.. nevim kde ti to udělaj levnějš..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej ve vode

12.10.2009 v 20:56 | Nahoru | #12
Hujer> no jo,ale znas to.Vim prd,co mi reknmou,az to uvidej :).Myslel jsem,ze to aspon vyplachnu a pak pripadne necham slozit a sestelovat.Material je za 1500 + 1000.Jenze jak se znam,tak budu chtit udelat kompresi,synchro a hlavne aby nedrncal ten retez od napinaku,co tam byl menenej.Jak jsem se tu dozvedel,tak vymena za novej to moc neresi.To je ale druha vec..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej ve vode

12.10.2009 v 21:06 | Nahoru | #13
Digison> Lepší bude když si to mechanik sám rozloží i složí.. Ví co odkud sundaval a kde co bylo.. Když někdo přiveze něco rozebranýho a řekne složit tak je to akorát k nasrání a neni to nejlepší..

Řetízek nevim proč by drnčel když si ho napínák sám dopne... Jo tak oni měnili napínák a ne rozvoďák.. To opravdu postrádá smysl měnit napínák jestli je řetízek vytahanej jak kšandy.. Takže asi novej by to chtělo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej ve vode

12.10.2009 v 21:20 | Nahoru | #14
Hujer>asi tak:Masinu mam 2 mesice.Jezdila ok.Delal jsem nove lak na plastech,pac jsme to chtel trochu zvelebit.Pak se mi zacala hrat v Praze.Ohrala se do cervenyho asi za 10min a pak mi vybehlo prepadem diky pretlakovymu ventilu na chladici to "kapcino" do bandasky a ven hadickou.Nikde nic neprdlo.Akorad je komplet chlaidci potrubi zadelany.Vyustil sjem olej a je cistej.Pred rokem nechal delat rozvody a napipnak taky(..ale proste mi kolem 5000ot a pri volnobehu nekdy rezonuje v motoru) - jak mi rikal manik v servisu.Vypravel jsem mu,co se mi stalo a rikal ze to bude asi tesneni a ze ho ,pokud mu hodim motor,vymeni tak za litr....uvidim,mozna to tam hodim,ale uprimne jsem se chtel trochu seznamit s utrobama.Zas takova lama nejsem....a opatrnej jsem.

(reakce na) olej ve vode

17.10.2009 v 21:54 | Nahoru | #15
Je tu nejakej borec,co sudavala uz hlavu?Jde mi o to,ze jsem vyndal napinak(celkem maka..tak nechapu co mi rezonuje obcas v motoru)a dekl a ted bych potreboval sundat vacky.Jenze musim sundat as ty ozubeny kola.Je tam nejakej zadrhel?Jak nejlepe postupovat..Diiky

1 reakcí na tento příspěvek olej ve vode

18.10.2009 v 15:49 | Nahoru | #16
vyndej napínák,potom vytáhneš vačky i s kolama z řetězu a potom vytočíš asi 10šroubů co drží hlavu k bloku...co víc na tom hledat?dyk je to lego

(reakce na) olej ve vode

18.10.2009 v 17:47 | Nahoru | #17
los fazeros> Uz je to venku.bohuzel jsem sundal jedno ozubeny kolo,abych sundal retez.Pak vyndal i druhou vacku komplet,vytocil srouby a nandal vacky zpet,aby nevyhopsaly hrnicky s podlozkama.Jediny,co si nejsem jistej,jak jsem to ozubeny kolo mel nasazeny na vacce,jestli tak ci o 180st.Da se zjistit,jak maj bejt vacky vuci sobe pokud mam znacky IN a EX proti sobe a vodorovne s hranou hlavy?Tak by se to dalo odvodit.Pokud je takto nasadim a dam motor do HU na znacku(T-mark ,podle manualu),melo by to sedet a v zasade nic nenastavovat.Mozna promerit vule.Mylim se?.....a jeste jeden dotaz.Povolil jsem odle spony od karbecu,ale ne i kdyz se vyklad,zaboha je nemuzu sundat.Drzej fest..je ta mnejaka Finta?diiky

olej ve vode

18.10.2009 v 17:50 | Nahoru | #18
Mám stejný moto a hlavu už jsem sundoval...motor ven nemusí...musíš jenom sundat nádrž, airbox, celý fajfky i s cívkama (dá se i bez toho, ale práce na pár minut navíc a je pak lepší přístup), chladič...potom sundáš horní dekl na motoru, postavíš vačky a kliku na rysky na výchozí polohu jako je v serv. manuálu a sundáš vačky (a s klikou nehejbeš...rozvoďák přivážeš na provázek), pod vačkama budou šrouby, co drží hlavu...povoluješ to postupně (ne úplně najednou vyndat šroub) a "cik cak". Já hlavu vyndal i s karbcema (ale je lepší je sundat...) a to tak, že to procpeš předkem rámu u předního kola (hlava musí být nakloněná a pokud nechceš odřít přední blatník, tak ho sundej) a jsou na to potřeba 2 lidi.
Těsnění pod hlavu je od Hondy za hodně a proto jsem si nechal vyrobit nové u firmy Dipra.cz v Praze, ale vyšlo to na něco pod litr, takže ne úplně levně, ale je kvalitní.

P.S: Mám motor na ND, tak kdybys potřebval... se ozvi kdyžtak přes soukromou zprávu přes fórum

1 reakcí na tento příspěvek olej ve vode

18.10.2009 v 17:58 | Nahoru | #19
ozubený kolo sundavat nemusíš...to se dala vyndat celá vačka i s kolem, když sundáš napínák...
V Serv. manuálu máš výchozí pozici a když je klika v ní, tak vačky budou na prvním válci v pozici od sebe (myslim tim tu "trojúhelníkovou" část vačky, co tlačí na hrníčky a ta horní část bude rovnoběžně s hlavou)...Kdytak si změříš ventilové vůle a bude jasno, jestli jsi to složil dobře.
Jestli nemůžeš sundat plynová lanka z karbců, tak otoč plynem a pak přidrž lanko a plyn zase zavři...lanko musíš vyháknout do strany (je tam díra pro koncovku lanka)...potom udláš i druhý...

(reakce na) olej ve vode

18.10.2009 v 21:58 | Nahoru | #20
cbr765>jinak duvod vniknuto oleje do vody si zatim presne numim zduvodnit.Kazdopadne pokud to vezmu od predu tak ze soustavy jsem vytahl ta masi 1L chladiva(humusu),termostat je v poradku.Tesneni se zda byt ok a hlava taky.Fakt je,ze mi asi dosla "bohuzel" voda v soustave a masina zacla varit.Zjistil jsem deravy chladic na vrchu.Asi se voda opdarla.Tesneni se nekde asi nekde podfouklo a kanalama se dostal olej do vody.Je 3 vrstve a voda pronikla jen kolem valcu.Pisty,ventily..vse ok.Motor jel v pohode.Hm..tak fakt nevim.Zeby se v dusledku nadmerneho ohrevu lehce zkroutila a tesneni povolil..nevim.

olej ve vode

19.10.2009 v 22:00 | Nahoru | #21
jelikoz jsem sundal ozubeny kolo z IN (saci) vacky a nejsem si jistej,jestli jsem ho neotocil o 180°C pri nandani zpet,neposlla by mi nekdo foto,jak to ma vypadat.Kde je IN znacka vuci fyzicky poloze vacky..dik,snad jsem se vyjadril srozumitelne

1 reakcí na tento příspěvek olej ve vode

19.10.2009 v 22:19 | Nahoru | #22
Olej ve vodě, znám

Ozubené kolo jsem z vačky měl dole na GPZ a tám to kolo točit nešlo, nemělo díry ve středu

(reakce na) olej ve vode

20.10.2009 v 10:18 | Nahoru | #23
C.J.> Tak spatne zase na tom nejsem:).Olej se nejak vtlacil do do vody.Vacky a vse okolo je jako nove a olej je cistej.Jen kolem valcu byla voda s olejem.Tesneni i hlava ok.Jeste me po konzultaci v Honde poradil mrknout na vodni pumpu.Ma dole jakejsi otvor pretlakovej oleje.Mel by se tudy tlacit pripadne ven a ne do vody.Pokud ne,tak sel do vody.Pravda je,ze to tam je suchy,tak uvidim,mozna ji vindam.

olej ve vode

20.10.2009 v 16:56 | Nahoru | #24
Ahoj. Poslal jsem ti obrázek PMkou jak dát kolo na vačku.

olej ve vode

20.10.2009 v 16:58 | Nahoru | #25
Jo a koukám, že máš ten manuál neoriginální a ještě francouzsky...ti pošlu odkaz na ten můj...

(reakce na) olej ve vode

20.10.2009 v 20:08 | Nahoru | #27
cbr765> jj,diky.Jinak manual mam i v AJ,akorad jsem se nevsiml,ze jmes tam dal ten Fr ,prehodim to.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 2 11.5.2024 v 20:01 combust
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike


TOPlist