globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jakou gumu po pirelli diablo
8.10.2009 v 11:42
cau, mam SVcko 650s s obutejma pirelli diablo,ale mam problem ze ty gumy maji dle meho nazoru i po dlouhe dobe jizdy celkem dost nizkou teplotu, na jaky gumy prejit pokud chci aby se gumy ohrivaly driv a na vyssi teplotu az stavajici gumy dochrochtaji? jezdim cca 200km vyjizdky tempo 100-160 vzadu mam jeste rezervu cca 1cm od kraje, profil gumy zadek 160/60...ta teplota gumy byla za letnich dnu okolo 40ti stupnu, ted jak je kolem 10-15 stupnu, tak mi prijdou fakt studene..kolem 30ti stupnu..klidne bych vzal i neco cestovnejsiho treba jako Pirelli Angel ST protoze obcas jedu po dalnici a mizi mi prostredek zadni gumy. dostanu se s cestovnejsi gumou s teplotou nahoru?
nebo klidne koupit nejakou mekci smes kvuli nizsimu vykonu SVcka a me mensi hmotnosti cca 70kg?
pripadne kombinace mekka smes na predek a na zadek Angel ST?..angel ma byt myslim 2smesovka

podotykam ze sem zatim s tema gumama nemel problem s prilnavosti..ale vydrz zadni gumy bych zvysit mohl

diky za rady

1 reakcí na tento příspěvek jakou gumu po pirelli diablo

8.10.2009 v 12:10 | Nahoru | #1
Nezlob se, ale moc nechápu co chceš. Podle toho co píšeš, tak chceš gumu, která se rychleji zahřívá a má vyšší životnost, ale s přilnavostí nemáš u původní gumy problém.

Podle prvního: Rychlejší zahřívání - pořiď si měkkou sportovní pneumatiku.
Podle druhýho: Vyšší výdrž - pořiď si jak puk tvrdou cestovní pneumatiku.
Podle třetího: Stejná přilnavost - nech tam to co tam máš.

Tvoje požadavky jsou trochu nesourodé a jedna guma je asi nedokáže splnit. Možná ti pomohou vícesměsové pneumatiky, ale ani od nich není možné čekat zázraky.

Ale po pravdě, taky bych chtěl super lepivou gumu, co vydrží 15 000 km a sada stála 3000,-.

Naposledy editováno 08.10.2009 12:11:10

(reakce na) jakou gumu po pirelli diablo

8.10.2009 v 13:10 | Nahoru | #2

Aliante>Nezlob se, ale moc nechápu co chceš. Podle toho co píšeš, tak chceš gumu, která se rychleji zahřívá a má vyšší životnost, ale s přilnavostí nemáš u původní gumy problém.

Podle prvního: Rychlejší zahřívání - pořiď si měkkou sportovní pneumatiku.
Podle druhýho: Vyšší výdrž - pořiď si jak puk tvrdou cestovní pneumatiku.
Podle třetího: Stejná přilnavost - nech tam to co tam máš.

Tvoje požadavky jsou trochu nesourodé a jedna guma je asi nedokáže splnit. Možná ti pomohou vícesměsové pneumatiky, ale ani od nich není možné čekat zázraky.

Ale po pravdě, taky bych chtěl super lepivou gumu, co vydrží 15 000 km a sada stála 3000,-.



tak psal jsem ze mam jeste rezervy v naklonu (1cm od kraje gumy) a prilnavost co mam ted muze byt za 15 stupnu dalsiho naklonu a s klesajicimi stupni o dost mensi..cetl jsem nekde ze cestovni gumy maji nizsi pracovni teplotu, tedy teplotu kdy maji max prilnavost..a dalsi vec je ze muzes mit vetsi prilnavost s cestovni gumou na prac.teplote nez s ciste zavodni gumou co je studena.. tak jsem chtel vedet jestli s tim nema nekdo osobni zkusenost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist