JInak ten motor si na neutrál nebere tak velký množstí benzínu, takže jde do otáček furt jak mile dáš jedna,rozjedeš,motor je zatíženej, a pokud tam teče málo benálu, nejde na plno, ve tvým případě do těch 7 000.. já bych furt řešil ten přívod, jinak furt nechápu co máš za nadržku nad karbcema??
dal jsem nový indučky,kabely ke svicím,fajfky,svíčky,vzducháč, seřízení karbců, zoufalost jak prase vrazil jsem do toho snad 7 000 a pak to byl benzín....
ale jak myslíš nooo...... eště mužeš skusit vyčistit ty karburátory,a nechat je seřidit..... a pokud si nevíš rady,tak servis za brutální kešš
tomakfzr>jojo ten sytič skusim,mohl by nák vyset.přece normálně by motorka bez filtru jela né,
pokud sytic pomuze, tak je to prave tim, ze doobohati smes
bez filtru mas vic pruchozi sani, ktere nevytvori tak silny podtlak a nenasaje tolik benzinu, tj mas chudsi smes
me to prave sytic potvrdil tim, ze kdyz sem ho vytahnul, tak motorka jela nad 8tis ot. zas jako driv
tomakfzr>jo a nemuže to dělat náká netěsnost?protože když přidám plyn tak se to dlouho vrací
tak to je chudý... může to brát falešnej luft někde. nevim jestli to tam máš, ale karby bejvaj chycený na takovejch gumovejch rourách... a ty když jsou zteřelý, tak snadno prasknou a tama to cucá...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rána při startování Kawasaki ZXR 400 | Twitty | 11 | 4.9.2021 v 08:09 Diegow |
Kawasaki zxr 400 za tepla slabě točí Kawasaki ZXR 400 | wojciech1999 | 2 | 8.3.2020 v 08:49 Brůča. |
motoservis Kawasaki Kladno Kawasaki ZXR 400 | Domino-AK_47 | 18 | 8.1.2018 v 12:55 lubi.k |
Po přidání plynu chcípne [1, 2] Kawasaki ZXR 400 | motokuba-keči | 34 | 9.8.2017 v 09:55 Galileo297 |
Ztrácí výkon a chcípá Kawasaki ZXR 400 | Specialized | 25 | 11.4.2017 v 22:36 Specialized |