bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po přidání plynu chcípne
14.6.2009 v 18:32
Ahoj kolegové,
Mám technický problém na Kawě ZXR 400, normálně nastartuji (moto je zahřáno) volnoběch cca 1100 ot přidám plyn (na neutrál) a motorky chcípne, když přidávám pomalu v pohodě jde do otáček, když jsem to vyřešil zvednutí volnoběhu na 2tis tak v poodě od 2tis to jde normálně ale jak je volnoběch 1100 ot tak to chcípá.
Rád bych podotkl že motorka je cca 1000km od celkového servisu včetně výměny oleje atd.

Mohla by to pýt picpaná palivová soustava?

Díky předem
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Po přidání plynu chcípne

14.6.2009 v 18:50 | Nahoru | #1
přesně to mi dělá fichtl

mrknul bych na sání, není tam něco špatně zapojenýho?

Naposledy editováno 14.06.2009 18:53:29

(reakce na) Po přidání plynu chcípne

14.6.2009 v 18:52 | Nahoru | #2
Whistler> motka normálně jezdila a pak 3tdny stála a ted dělá toto

2 reakcí na tento příspěvek Po přidání plynu chcípne

14.6.2009 v 19:00 | Nahoru | #3
a není 1100RPM na 4V málo? dal bych kolem 1300RPM

...to s tím zvýšeným volnoběhem kdy to jde je divný. Jinak potom moto letí OK?

(reakce na) Po přidání plynu chcípne

14.6.2009 v 19:03 | Nahoru | #4
Whistler> motor pak normálně fnguje, jen prostě od 1100ot přidaš a chcípne to od 2 litrů pohoda a motor normálně jede

(reakce na) Po přidání plynu chcípne

14.6.2009 v 19:07 | Nahoru | #5

Whistler>a není 1100RPM na 4V málo? dal bych kolem 1300RPM

...to s tím zvýšeným volnoběhem kdy to jde je divný. Jinak potom moto letí OK?


no taky se me zda,al zas kamos mel cbr1000f a mel tam1000ot a motka jela super

2 reakcí na tento příspěvek Po přidání plynu chcípne

14.6.2009 v 20:11 | Nahoru | #6
ST3> to je zatraceně málo ne?

(reakce na) Po přidání plynu chcípne

14.6.2009 v 20:21 | Nahoru | #7
Whistler> Ani ne nicméně to problém nevyřeší :(

1 reakcí na tento příspěvek Po přidání plynu chcípne

14.6.2009 v 20:28 | Nahoru | #8
1) zkusil bych kouknout na svicky jakou maj barvu rekl bych ze kdyz prudce pridas tak se to ochudi pod zapalitelnou smes - motor saje jak zbesilej ale paliva malo...
2) proto bych zkusil kouknout na bohatost,
3) podtlaky jsou ok?
4) karburatory jsou to predpokladam podtlakem rizeny soupata + klapka? mohla by to bejt praskla membrana ale to bys asi poznal nejakou dirou ve vykonu nebo tak..
5) zkous se kouknout na jehly jestli jsou na spravnych zarezech a jestli se ti treba neohla nebo buhvuco.. proste koukni na karburaci.
6) Vzd. filtr je novej?
Nikde neprisava ze ne

(reakce na) Po přidání plynu chcípne

14.6.2009 v 20:32 | Nahoru | #9
milion> No z toho všeho co jsi napsal je jen jediná možnost a ta poslední jelikož motorka byla nedávno v servise kde všechno dělali a filtr je ta houba sice jsme ji vyprali ale je natrhlá

1 reakcí na tento příspěvek Po přidání plynu chcípne

14.6.2009 v 21:01 | Nahoru | #10
natrhla? sezen si novou, zkontroluj priruby na karbose jestli neni povolena sponka, nebo jestli to neni popraskany a pri prudkym pridano to tam prisaje a gebne. Bohatost to nevim jestli se stim srali a stelovali nebo spis to nechali jak bylo nebo jeste lip dali na tovarni hodnotu koukni na ty svicky jestli treba jedna nema jinou barvu nez ostatni nebo tak;)

(reakce na) Po přidání plynu chcípne

14.6.2009 v 21:02 | Nahoru | #11
milion> No ale vtip je v tom že motorka normálně jezdila, apak na 3 ýdny stála a teď dělá toto nechápu proč

1 reakcí na tento příspěvek Po přidání plynu chcípne

14.6.2009 v 21:05 | Nahoru | #12
kde si bral benál?

(reakce na) Po přidání plynu chcípne

14.6.2009 v 21:07 | Nahoru | #13
Axel> jej na benzině ale tím to nebude tankovali jsme dnes a dělá to i s jiným benálem

(reakce na) Po přidání plynu chcípne

14.6.2009 v 21:18 | Nahoru | #14

Whistler>ST3> to je zatraceně málo ne?


no motor se jen prevaloval,ale problem nemel je to Pan mechanik!tak oufam ze vedel co dela
muj dvou hrnek ma taky jen 1000ot na volnobeh

Po přidání plynu chcípne

14.6.2009 v 21:23 | Nahoru | #15
Mám podobnej problé, když je volnoběh okolo 900/1000 tak to chcípá ale jen vlažnej motor. Když dám 1200 a víc tak pohoda. Ale bohužel nevím proč taky vše seřízené, svíčky nové, filtr Už nemám nervy okolo toho lítat, tak jsem to nechal na 1200 ot. jede to trochu slyšet :\

Po přidání plynu chcípne

14.6.2009 v 21:28 | Nahoru | #16
hh,no ja si volnoběh nastavuju tak,at ma co nejnižši otačky,,ale ve kterych reaguje na plyn a nechcipa...takže je možne,že mam aji vic jak 2tis

Po přidání plynu chcípne

14.6.2009 v 21:30 | Nahoru | #17
No zkusíme jestli to není benálem vyčistíme nádrž vyměníme vzdych filtr namontujem pal filtr a uvidíme

Po přidání plynu chcípne

15.6.2009 v 14:22 | Nahoru | #18
Mě Husar z volnoběhu při jakékoliv teplotě motoru při prudkém přidání s vyřazenou rychlostí vždy chcípne. Buďto je to úplně normální nebo nevim. Mám podezření na povolenou svíčku, mohlo by to být tím? Je to snad jediné co by mohlo nebejt v pořádku. Motor naladěn na brzdě, takže karbec ok.

2 reakcí na tento příspěvek Po přidání plynu chcípne

15.6.2009 v 14:59 | Nahoru | #19
dela to i kdyz mas zaplej sytic? zkus ho jen trosku zapnout az to bude teply a pak pridat jestli to bude lepsi/horsi...

(reakce na) Po přidání plynu chcípne

15.6.2009 v 20:42 | Nahoru | #20
milion> OK zkusíme ;)

(reakce na) Po přidání plynu chcípne

18.6.2009 v 20:45 | Nahoru | #21

milion>dela to i kdyz mas zaplej sytic? zkus ho jen trosku zapnout az to bude teply a pak pridat jestli to bude lepsi/horsi...



Tak jsem to zkoušel a jde to jenže motorka se chová divně volnoběh cca 1600 a v pohodě otočim plyn a jde za ním ale jak padají otáčky tak se to drží na 2tis ot a pak hodně pomalu padá až na třeba 1100 a pak zase stoupá je mi to divné čím to může být???

1 reakcí na tento příspěvek Po přidání plynu chcípne

19.6.2009 v 08:08 | Nahoru | #22
mrkl bych na přechodový systém, je to těch 5 dírek, jedna vyusťuje pod šroubkem volnověhu (ten vytáhnout i s těsněním ven) a je za klapkou, další je potom volně před klapkou, další přesně na hraně a další 2 jsou ještě 2mm před ní, a dál volnoběžná tryska a vonoběžný vzdušník... tyhle kanálky bych protahal něčím vhodným, nebo aspoň profoukat kompresorem

(reakce na) Po přidání plynu chcípne

19.6.2009 v 08:09 | Nahoru | #23

Jurawood>mrkl bych na přechodový systém, je to těch 5 dírek, jedna vyusťuje pod šroubkem volnověhu (ten vytáhnout i s těsněním ven) a je za klapkou, další je potom volně před klapkou, další přesně na hraně a další 2 jsou ještě 2mm před ní, a dál volnoběžná tryska a vonoběžný vzdušník... tyhle kanálky bych protahal něčím vhodným, nebo aspoň profoukat kompresorem


jSEM Z TOHO TROCHU mimo co jsi napsal co máš konkrétně na mysly? Ukaž na obrázku

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Po přidání plynu chcípne

19.6.2009 v 08:38 | Nahoru | #24
na obrázku to není, prostě pod klapkou dole je asi 5 milimetrových dírek tak je něčím protáhni a vyfoukej vzduchem, a vyčisti trysky a zkontroluj na kolikati otáčkách máš teď šroubek volnoběhu, jestli není moc ulítlej z továrních hodnot

Naposledy editováno 19.06.2009 08:39:06

Po přidání plynu chcípne

19.6.2009 v 08:45 | Nahoru | #25
vzduchovej filtr,ucpanej kohout,podtlaky

(reakce na) Po přidání plynu chcípne

19.6.2009 v 08:47 | Nahoru | #26

Jurawood>na obrázku to není, prostě pod klapkou dole je asi 5 milimetrových dírek tak je něčím protáhni a vyfoukej vzduchem, a vyčisti trysky a zkontroluj na kolikati otáčkách máš teď šroubek volnoběhu, jestli není moc ulítlej z továrních hodnot



No ono to je 1500km z velkého servisu kde vše dělali a motorka normálně jela, pak 3 týdny stála a dělá toto. Myslím že je v nádrži binec který se dostal až do karbeců a ty se zasrali, dneska jdu koupit pal. filtr a o víkendu vyčistíme nádrž koupíme nové hadičky (jelikož jsou styřelé) vyčistíme karbce, znovu vyčistíme vzduch filtr, nalejem 100 octanový benál a uvidíme

ZIL> podtlaky byly před 1500km ;)Vidím to na něco přicpaného z bordelu z nádrže nejspíš

1 reakcí na tento příspěvek Po přidání plynu chcípne

19.6.2009 v 09:02 | Nahoru | #27
pokud nemáš palivový filtr tak to vůbec neřeš to sem nečekal...

Ten 100 oktan ti nepomůže, to vem raděj vpwer95! ale je to zbitečný

(reakce na) Po přidání plynu chcípne

19.6.2009 v 09:08 | Nahoru | #28

Jurawood>pokud nemáš palivový filtr tak to vůbec neřeš to sem nečekal...

Ten 100 oktan ti nepomůže, to vem raděj vpwer95! ale je to zbitečný



No podívej možná že tam je ještě jsem to neměl rozebrané ale pokud tam je tak už má hodně za sebou. Dám vědět v neděli jestli se to zlepšilo

Po přidání plynu chcípne

21.6.2009 v 20:53 | Nahoru | #29
TAkže jsem karbce rozebral, vyčistil vyfoukal a výsledek? nic furt stejné, tak mi to nedalo a znovu rozebral a koukám na trysky a jedna je jakoby zoxidovná a druhá načatá ostatní jsou v pohodě tak jsem je ze srandy pospřehazoval a hle motorka se chová asi o 80% lépe není to ješte ono ale je to mnohem lepší, takže zítra zajdu koupit hlavní trysky 95 a uvidíme co se bude dít potom
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rána při startování Kawasaki ZXR 400 Twitty 11 4.9.2021 v 08:09 Diegow
Kawasaki zxr 400 za tepla slabě točí Kawasaki ZXR 400 wojciech1999 2 8.3.2020 v 08:49 Brůča.
motoservis Kawasaki Kladno Kawasaki ZXR 400 Domino-AK_47 18 8.1.2018 v 12:55 lubi.k
Ztrácí výkon a chcípá Kawasaki ZXR 400 Specialized 25 11.4.2017 v 22:36 Specialized
Jaká je? Kawasaki ZXR 400 Rob.ghostrider 12 3.4.2017 v 00:42 Gahan37


TOPlist