Nové jsou nejlepší cetou.
řezání tou levnější.
Jak to řešíte Vy??
2 reakcí na tento příspěvek Prořezání gum...
Ja se vyvalel kvuli spatnym gumam mozna 2x. Jednou mi vjelo auto do pruhu a jak sem zamack brzdu a podvedome natocil riditka tak podklouzlo predni kolo. Na gume bylo tak pul milimetru (na tech trochu bokach kde se to nejvic sjizdi, na stredu tak 1mm), pokud by byl vzorek vyssi, tak by to ta guma mozna udrzela (precijen s min vzorkem je guma jakoby min pruzna). Vzadu sem mel platno po 3/4 obvodu a motorka lezela tak, ze bylo platno zrovna videt. Nikdo od PCR nic ale nerikal. :) Podruhy jsem zkousel co udela mokra kolej kdyz se po ni pojede a to sem byl hned dole, nazuty jsem mel rezane slicky a pokud bych mel na predku normalni homologovanou gumu, tak by se mozna na te vode chytla vedle na betone. Slick nema ve smesi siliku a na vode proste nedrzi (a o vzorek ani tudiz nejde). Ale to je jen spekulace, zda by se normalni guma vedle chytla, precijen kdyz uz to byl rychly pohyb do strany, tak tezko rict. Proto ale bacha na vode na slickach (at rezanych nebo ne), na suchu je to zas o to lepsi - bezpecnejsi.
Na těch mých Dunlopech( ještě nových) sem jel za hustého deště a šlklo to jako na suchu, teda skoro. Předjíždím kamoše a ten byl totálně rozhozený a lítalo mu zadní kolo jak o život.
Já to ymslel tak, že jezdíš na těch jetých. Ne že určitě řežeš.
Tedka na nich pojezdím jen pár km a pak tomu dám brunout.:o) Teda vyzkouším ho. :lol:
Zkusíme natočit a uvidím jak to bude vypadat a šoupnu to sem. :lol: