3 reakcí na tento příspěvek Repase podvozku, KDE ?
Perno, treba nemam dostatecne citlivy zadek, nebo jsem na to hloupej, ale ziskavat cit pro prokluz zadniho kola uz mi dnes neprijde jako lakava idea. Navic treba Boza jede stale s kolem rovne a jede rychle taky, cili si myslim ze to je opet individualni. :\
Dane, tech 2 18 jsem uvedl jako priklad, to jsem jezdil bez rizika stabilne, problem mi nastaval od 2:16 kde jsem zkratka nemohl ukocirovat zadek, kor na jetych pneu, ktere se navic po par kolech vykousaly.
Dost to souvisi se zadni pruzici/tlumici jednotkou na K6, ktera je spatna(oproti seriove konkurenci) a to mi nikdo nevymluvi.
Staci si stoupnout na pul hodinky k 18.stanovisti, zapisovat si cisla nestabilnich motorek a stabilnich motorek. Muzeme to pristi rok opet overit, po kontrole v paddocku je jasno kdo ma serii a kdo ne
Takze kdyz jsem si ustlal podruhe po sobe na 18. stanovisti na highsidera, zacal jsem uvazovat o jinem cetralu a nebo kontrole trakce, 6000navic mi v tu chvili pripada jako mala investice v porovnani s cenami opravy a ztratou financi, kdyz clovek lezi mesice doma.
Ja se s tu prit nebudu, protoze tu vime z vlastni zkusenosti kazdy prd....cili to radeji zkusim, nebo nezkusim na vlastni moto a telo. Jeste mam stale alternativu v rukavu, ale uvidime. Dnes jsem odstrojil K6 a budu rad, kdyz bude vubec zdravy aspon ram...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
Přece nemůžete bejt všichni rychlí,to prostě nejde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
Jestli Dawe cítíš, že tlumič není dobrý, spíš bych řešil ten a těch 6tis. si přidal raději na podvozek.. Protože pád na špatným podvozku, třebaže s TC může zase přijít anebo to nastavíš tak, že tě to zpomalí..
Tož já bych volil raději funkční a vypiplaný podvozek a pak se s ním zaměřit na vlastní styl projíždění a výjezdů ze zatáček. Když to dobře funguje, budeš překvapený, jak se dá motorka i na hranici trakce dobře a čitelně ovládat a plynulý "prokluz" obrátit ve svůj prospěch.
Jinak rozhodně nejsem odpůrce TC, rád bych to někdy sám na vlastní kůži vyzkoušel, snad bych dokázal něco málo vyhodnotit a pak se tady veřejně všem zastáncům TC omluvit
Myslím, že je to jen otázka 2-3let, kdy to bude běžný na sériových bajcích ...DUCATI a BMW už s tím směle vyšly na trh a BMW k tomu přihodilo i prvně sériově montovanej quickshift a to mi přijde jako bomba