globalmoto_kveten





Téma: Repase podvozku, KDE ?
 
5.10.2009 v 22:45
Zdar závodníci, rád bych se zeptal kde necháváte repasovat tlumiče? Jde mi hlavně o zadního Ohlinse... pro mě nejpřijatelnější střední čechy a pardubickej kraj, ale mimo mísu nebude kdekoliv jinde v republice. Podělte se o rady a zkušenosti...díky Mároš

1 reakcí na tento příspěvek Repase podvozku, KDE ?

19.11.2009 v 16:55 | Nahoru | #1
Furt to má 2 kola a koní víc jak ultralight, takže sklony k lítání zůstávaj:D

Mě třeba Véna Jiruš doporučouval před začátkem sezony shifter, a právě z důvodu částečný eliminace HS...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?

19.11.2009 v 17:54 | Nahoru | #2

kaczer>Furt to má 2 kola a koní víc jak ultralight, takže sklony k lítání zůstávaj:D

Mě třeba Véna Jiruš doporučouval před začátkem sezony shifter, a právě z důvodu částečný eliminace HS...



...a to přesně navazuje na ty moje slova o vnímání "prokluzu". Protože, když už umíš výjezd ze zatáčky "kontrolovat", tak je celkem dost často nezbytný, přeřadit bez přerušení tahu motoru - tedy motorka dál pokračuje v plynulém "kreslení čáry" bez rozhození a tedy i podvozek má míň práce ...sklony k highsideru tedy tímhle způsobem maximálně omezíš.

A tohle je podle mě základ rychlýho a "bezpečnýho" projíždění okruhu. A pak si umím představit, že tam hodím nějak rozumně nastavenou Traction Control a budu si s ní pomáhat tak, že tomu na výjezdu budu dávat ještě víc a nechám část kontroly nad zadním kolem na ní. Ve výsledku bych tím mohl být rychlejší a v tom bych viděl výhodu dobré TC. Ale nevím, jestli tyhle požadavky umí splnit pseudokontrola od Bazzaz nebo jestli tam je spíš jako psychickej element ne úplně správně funkční pro rychlý časy.

Rozhodně člověk s časem 2:18 v Brně s její pomocí nezrychlí, to musí sám zkušenostma a tréninkem + přemýšlením, jak si pomoct i bez elektroniky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist