Já když loni řešil podvozek na nového fároše, tak jsem dostal nabídku na Ohlins od VM Motor, reakce na ně jen samé +, ale říkal jsem si, že zkusím Halbicha, kor když ho mám pár kiláků za barákem... Cenu na Ohlins (péro, cartrige) mi nabídl prakticky stejnou jako v Písku, ale zaujala mě cena Bituba, která byla o 20 tis. menší... Pro mě jako začátečníka to je zbytečnej cenovej rozdíl (OhlinsxBitubo) a hlavně neskutečná reklama od lidí z motohause mě nakonec přesvědčila koupit Bitubo u něj... I když od různých lidí jsem slyšel jen to špatný na Halbicha, tak jsem do toho šel... Nastavil se "základ" na mou muší váhu a jelo se do mostu... Vzhledem k tomu, že jsem na té motorce nejel v základu, tak jsem nic nepoznal (a při časech 50 v Mostě asi ani nic poznat nemohl)... Podle otrhané zadní gumy a prodřenýho předního blatníčku od kapoty bylo něco špatně... Naštěstí zebry (z C.E.C.) mají šikovného mechanika a ten má stejně šikovného syna (dělá podvozky Čepelákovi na motokros), tak mi to byl schopen dobře nastavit během pár kol, najednou se motka sklidnila, žádné vlnění v táhlých zatáčkách a podle toho jak teď vypadají gumy, tak je to asi správně, čas šel dolů na 45:7 a gumy jsou krásně "čistý"... Je fakt, že jsem tím pádem nevyužil možnosti, aby mi to přímo Halbich nastavil na trati, tak nemůžu posuzovat, zda by to udělal dobře nebo ne... Sečteno podtrženo, servis podvozku nechám udělat u pana Halbicha, ale až se bude podvozek nastavovat, tak opět "dotáhnu" na okruh mága Krupku