DSL. Demontujte zapalovací svíčku a každý válec naplňte lžící motorového oleje a znovu zamontujte svíčku. Píst motor nechejte několikrát oběhnout, tak yb došlo k rovnoměrnému rozdělení oleje na vnitřním povrchu/stěně válce.
Děláte to někdo?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dáváte ho tam?
Mike70>Nerozumím, můžeš to vysvětlit?
PS: Já ho tam loni poprvé dal a pak sem to na jaře nemoh 15 minut vůbec nastartovat
Olej je kapalina a kapalina je nestlačitelná, takže když to s tím oilem ve válci přeženeš a chceš nastartovat, píst nedokáže ten oil stlačit a ohneš ojnici, když už to někdo dělá je lepší i před prvním startem vyndat svíčky protočit párkrát motor, přebytečný oil vylítá ven a pak teprve ostrej start...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dáváte ho tam?
dewwil>Olej je kapalina a kapalina je nestlačitelná, takže když to s tím oilem ve válci přeženeš a chceš nastartovat, píst nedokáže ten oil stlačit a ohneš ojnici, když už to někdo dělá je lepší i před prvním startem vyndat svíčky protočit párkrát motor, přebytečný oil vylítá ven a pak teprve ostrej start...
neblaznete vy dva, to by ste tam museli met starter z tanku aby ste ohly pri startovani ojnici, teda pokud nemate nejakej tuzer masinu s ojnici z preklizky, aby vam to jelo jak R1 pyco
dewwil>Olej je kapalina a kapalina je nestlačitelná, takže když to s tím oilem ve válci přeženeš a chceš nastartovat, píst nedokáže ten oil stlačit a ohneš ojnici, když už to někdo dělá je lepší i před prvním startem vyndat svíčky protočit párkrát motor, přebytečný oil vylítá ven a pak teprve ostrej start...
Ono to taky funguje tak, že to tam dáš před zimním uklizením motky a pak během zimy to s vyndanou svíčkou jednou za měsíc protočíš (růčo). Po 4 měsících se tak stejně všechen olej dostane do vany a nezůstane ve válci...