globalmoto_kveten





Téma: Nová čína kontra starej japonec_updated
 
3.10.2009 v 20:33
Takže se tady vedou dlouhý debaty, zda novou čínu za 30 nebo starýho japonce za 30. Nikdy sem nepodléhal dogmatům, tak sem si všechno chtěl vyzkoušet a na vlastní kůži zažít. X-moto mám od začátku roku, stálo 31 tisíc, najel sem s ním asi 80 hodin, Zuzanino DéTéčko (1992), cena 16 tisíc, si jen občas pujčím, ale parkuje ho u mě a veškerou údržbu i servis dělám já, takže o tom už vím dost, nedávno sem koupil Suzuki TS 125 za 10 tisíc, dneska po 3 dnech práce na tom bajku sem dal první velkej křest, les, pole i trat´.



O nový číně už sem tady toho nakrafal mraky, je to pěknej bajk, když je člověk šikovnej, provozovat se v klidu dá. Ted´ nejezdí, protože po 80ti hodinách se odebral motor, asi prasknul kroužek, kouří a rachtá, celej píst i s kroužkama stojí asi 600, takže až budu mít chvíli, zase zprovozním. Jízdní vlastnosti špatný, odpružení tvrdý, sedlo tvrdý, brzdy bud´ nebrzdí nebo brzdí tak, že se ani nedají dávkovat, prostě oproti oddělanýmu japonci tragedie. Plusy: dizajn, hmotnost, charakteristika čtyřtaktu.



Suzuki TS a yamaha DT sou na tom hodně podobně. Jízdní vlastnosti oproti číně úplně někde o třídu jinde. Odpružení skvělý, jen TSko má moc měkkej předek, dal sem dneska na doskoku na rovinu 2x doraz. Motor 2T 125 upaluje v otáčkách podstatně líp než 4T čína 250 kdekoliv. Často s TSkem driftuju. A to na tachometrech japonců máme čísla někde mezi 42 - 45 tisíci kilometry, TSko dokonce vypadá, že jede na první válec i píst bez výměny Jinak fun faktor je u o něco těžšího 2T japonce asi větší, než u číny díky kalupu 2T v otáčkách a hlavně odpružení.





Pořizovací náklady TS 125: 10 000,- a k tomu spotřebák asi 4 000,- a 3 dny práce
DT 125: 16 000,- + 1 500,- spotřebák
X-moto: 31 000,-

Náklady na ůdržbu a opravy velmi podobný, u číny levný díly, ale zase se mění častěji, spotřeba velmi podobná, v terénu u všech mezi 3 - 5 litry na 100 km.

Tak ted´ si každej může udělat obrázek, čínu opravím a zatim si jí nechávám na blnutí, nezatracuju ani jedno ani druhý, ale u mě po roční zkušenosti vyhrává starej japonec

Dnešních asi 35 km sem zakončil poblbnutím



Naposledy editováno 04.10.2009 18:24:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated

28.11.2010 v 13:51 | Nahoru | #1

Chuďa píše: Tom_Riddle> Hele už mám rm 250 rv 2004, jestli víš co to je a říkám ti že se to nedá vůbec srovnat.ať vyrábí turek kokot číňan nebo nejaký pačmaha , tak je to stejně na ho...!!!vývoj je vývoj a kluci šikovní bolševici z číny jsou pozadu ještě tak kolem 60 let, takže fuck off čína ať to má klidně aj píst z diamantu, stejně je to mrdka jako prase a můžeš do toho nasypat klidně 50 táců, a stejně to bude mrdka!!"! japončíkům zdar fuck off čína, stejně to dělajů z kuličkovek!!!!


Co je to RM 250? To zní jak plíny pro důchodce. Nebo, že by to byl 2T mx speciál od Suzuki?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated

29.11.2010 v 18:30 | Nahoru | #2
Tom_Riddle> no žeprý speciál, uplně obyč japonská mašina, která je asi tak 9999999998988556956565652652652652652 X lepší než všechny čínské koloběžky dohromady ty tady z číny děláš raketoplán!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist