Mám XJ 600 Diversion(řidítka Fehling)a měřím cca 176cm(no a metrák dvacet..)a mám pocit,že mám nohy příliš skrčený a moc se natahju k řidítkům...Asi jsem zmlsanej z endur,ale?
Je 900 pohodlnější?
Jinak jsem moc spokojenej a motorka mě stále příjemně překvapuje-"prdelní"komfort je excelentní,ale nohy a záda nejsou optimální,tak jestli by přechod k 900 byl přínosem i v tomto...Díky
1 reakcí na tento příspěvek Posed XJ 600 vs. XJ 900?
1 reakcí na tento příspěvek Posed XJ 600 vs. XJ 900?
No baťoh vpředu mám nějakej-fatbag,ale nic hroznýho(na tu hmotnost mnozí nehádají)...
Nebo pokud myšleno jiný náčiní vpředu,tak bez problémů -malej,ale šikovnej a nepřekáží na mašině!
Asi to bude fakt nezvyk...Možná vrátím origo řidítka(možná mám krátký ruce),nebo dám nástavce...
Díky.
Jinak XJčko můžu vřele doporučit!Na kochačku super-za ty prachy...
Fazer 1000 je vzadu velice pohodlný, jen vyšší.. Ale na cestování podle mě ideální. Všude se o něm píše, že to je sportovně cestovn ístroj, navíc k tomu ten motor z R1 budí podezření, že je více sportovně založen a že se musí točit, ale houby houby, v přímem srovní s Blackbirdem je FZS naprostý cesťák, co táhne od nízkých otáček jako býk, alesticitou se Black vůbec nechytá, navíc posaz na Blackovi je oproti FZS jako na superbiku (ale zase má parádní ochranu před větrem, na Fazeru díkly vzpřímenému posadu trochu fouká na ramena a kotníky )
Sice srovnávat motor XJ a FZS moc nejde, ale v praxi je fazer velice příjemný, mrkni na graf.. TO je něco jiného než R1, která začíná jet až v 5800 ot/min, kdy má krouťák necelých 90Nm, ale to má FZS už ve 4200 ot/min a fazera nemá cenu točit přes 8tis ot/min (i když se až do 10ti tis umí rozparádit).
Další nesrovnatelnou věcí je váha, XJ 900 má 280kg pohotovostní hmotnost.. Krouťák 83.00 Nm @ 7500 RPM
FZS má suchou hmotnost 208kg (tipuju pohotovostní 235 ?) a krouťák 106.00 Nm @ 7500 RPM
Takže obě dvě motorky mají maximální krouťák ve stejných otáčkách, tpo mluví samo za sebe, skutečně fazera není nutno točit..
1 reakcí na tento příspěvek Posed XJ 600 vs. XJ 900?
1 reakcí na tento příspěvek Posed XJ 600 vs. XJ 900?
Namontována(sehnal jsem jetá)starší originál řidítka i se závažíčky z XJ 900 Diversion a vloženy 3cm nástavce(po pootočení "banja" na brzd.hadicích se tam vešly).Odzkoušeno pouze"nasucho" v dílně .Sedím jak paní domácí... Snad to bude ono.
Jo a osazeno vyšší,čiré,turist.plexi Skidemarx(super akční cena ).
Tak,jak přestane padat ten hnus a oschne to,dám vědět něco víc...
Díky za rady(od teď mívám krásné sny-v hlavní roli pochopitelně JÁ a Fazer 1000 ).
Jo a původní řidítka Fehling(mám i závažíčka-no spíš závaží) a origo plexi jsou případně k mání...
1 reakcí na tento příspěvek Posed XJ 600 vs. XJ 900?
fatman>Jenom doplním...
Namontována(sehnal jsem jetá)starší originál řidítka i se závažíčky z XJ 900 Diversion a vloženy 3cm nástavce(po pootočení "banja" na brzd.hadicích se tam vešly).Odzkoušeno pouze"nasucho" v dílně .Sedím jak paní domácí... Snad to bude ono.
Jo a osazeno vyšší,čiré,turist.plexi Skidemarx(super akční cena ).
Tak,jak přestane padat ten hnus a oschne to,dám vědět něco víc...
Díky za rady(od teď mívám krásné sny-v hlavní roli pochopitelně JÁ a Fazer 1000 ).
Jo a původní řidítka Fehling(mám i závažíčka-no spíš závaží) a origo plexi jsou případně k mání...
Takže konečně jsem se svezl...Nezvyk jak sviňa Připadá mi trochu horší cit na přední kolo,ale pohodlnější,fotrovský posed,alá BMW.Ujeto cca 60km.Plexi těžko hodnotit,ale řekl bych,že po zvýšení řidítek má vyšší plexi účinnost,jako standard se standard řidítky Takže asi dobrý Uvidíme časem...Letos už asi víc nezjistím .
Naposledy editováno 20.11.2009 19:36:43
V praxi toto porovnání zcela vystihuje porovnání Š120 vs T613. Porovnejte to. Mezi 900 a 600 je tak obrovsky propastný rozdíl v pohodlí jízdy, posedu, ovládání, ale především v kultuře cestování, že se to nedá srovnat mluvením či psaním, to si musíte vyzkoušet. 600 je bezva, perfektní, výborná, spolehlivá, ale 900 je řádově o dvě třídy v pohodlnosti a ovládání jízdy někde jinde. Zarytý 600 bude namítat spousty výhod, ano, souhlas, zarytý 900 bude zase vyhecovávat výhody svého. Vyzkoušel jsem dostatečně obě, ale pokud hodláte cestovat formou 800km denně, pár dnů po sobě, zapomeňte na 600 a zcela bez problémů si to pohodlně užijete na 900, to je cesťák, pohodlný, ekonomický, spolehlivý, uveze neskutečně honě, sedí jak přibitý a jízdy je pohádka máje. Pokud se někdo rozhoduje mezi 9 a 6 v popisu pohodlí, posezu, motoru, komfortu jízdy, určitě a jednoznačně musí skončit na 900. Fazer je dobrý vozítko, ale úplně v jiné kategorii pohodlných motorek.
Pokud se někdo rozhoduje a říká si že 6 stačí, vyprdněte se na to a jděte do 9, chová se mnohem kultivovaněji, lépe se na ni jezdí a je mnohem příjemnější na jízdu.
Snad jen jediné omezení, devítka je dost vysoká a není moc vhodná i díky váze pro menší postavu či slabší muskulaturu, to je asi jediné omezení
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivomer Yamaha XJ 900 | l_driver | 8 | 14.2.2024 v 07:53 Koudy01 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Má někdo luxusní XJ 900 Diversion Yamaha XJ 900 | Langobardi | 12 | 17.3.2023 v 16:02 Gahan37 |
Prosím o radu Yamaha XJ 900 | Pejra650 | 13 | 26.11.2022 v 08:34 PajdaXJR |
Netěsnící mezisvod výfuku Yamaha XJ... Yamaha XJ 900 | Fichtloš | 5 | 8.11.2022 v 12:35 Fichtloš |