globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RSV mille vs. RSV mille R
1.10.2009 v 00:03
Zdarec! Chtěl bych se zeptat jestly je nějakej markantní rozdíl mezi těmato mašinami. Mířím spíš na ovladatelnost. Oplatí se radši připlatit 20 kaček za ten vercajch od Ohlinsu, OZ a par dilu karbonu? Kdyby to vědel nekdo srovnat (že na tom i jezdil) hodně bych to ocenil... Dikes!!!
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 10
Následující

1 reakcí na tento příspěvek RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 00:35 | Nahoru | #1
Jezdili jsme v tymu oboje a to jak serii, tak jen s PC a pak Amann, ale k dotazu, pokud budes vic na silnici nez na okruhu, tak staci v poho serie, pokud chces vic kruzit nez zevlovat krajinou, tak si kup eRko, uz jen nizsi vaha kol a dalsi fajnovosti na okruhu casem ocenis
Kolda ted jednu poladenou v eRku prodava

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 00:48 | Nahoru | #2
DanMagna> To jo s tim okruhem jsem si to myslel... A kdybys srovnal třeba absorbci nerovností seriovým a Ohlins tlumičem, je tam nějakej markantnej rozdíl? Jinak do budoucna bych to chtěl taky na nejakou pařbu na okruhu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 00:53 | Nahoru | #3
ofca> "socialni" podvozek Showa+Sachs funguje naprosto dostatecne a je to spis o kazdem jednom jezdci co mu lepe sedne, Ohlins je hlavne hezky ale vazne, nejvic jsou ta kovana kola OZ, jsou opravdu lehci, coz je urcite dobre a to nemluvim o zlatych magnesiovych co byla na roku 03, ta jsou jeste lehci nez ta kovana.
Nevim za kolik co kde muzes koupit, ale kola se daji koupit kolem 16tis. ten podvozek tak dramaticky rozdilny neni a jsou lidi co dokonce tvrdi, ze Showa Sachs se lepe sladi nez Ohlins

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 01:02 | Nahoru | #4
DanMagna> No mam možnost sehnat R-ko za 3700 evry. Což myslím není až taková tragedie... Klasické miluny jedou kolem 3 papŕu. Tak asi to přeci jenom zkusím s tou R-kou... Výkon je u R a klasiky asi stejný, že?...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 01:06 | Nahoru | #5
ofca> co to je za roky? K vykonu, nemusi byt, zalezi na zemi kam byla urcena, delali se ruzne vykonove verze, ale neni problem to pres svaba (eprom) zmenit, epromy trebas umi Johny RSV.
Psal jsem ti PM

(reakce na) RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 01:21 | Nahoru | #6
DanMagna> Je to 2001 nička.

2 reakcí na tento příspěvek RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 07:47 | Nahoru | #7
Rko má navíc komplet podvozek ohlins,tlumič řízení ohlins,kovaná kola,antihop,karbon

RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 08:27 | Nahoru | #8
Tahle moto je na zvážení!Jestli se v budoucnu chystáš na nějaký "porno" na okruhu může se ti klidně stát,že budeš muset k Amannovi,pže to nepojede

(reakce na) RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 08:48 | Nahoru | #9
Šakal> Antihop mají všechny verze už od roku 98 pokud vím.

1 reakcí na tento příspěvek RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 08:51 | Nahoru | #10
jj,s bratrem jsme koukali na stránky toho Emanna a zhruba za 70kkč ti to kurevsky poladěj na cca 153ps na kole, za ty samý prachy ti to v DK zvednou jen o cca 10ps, takže Amann jasná volba na okruh, mooc jsem o tom přemýšlel když jsem ji tu v eRku viděl na inzerci v této úpravě jen za 90kkč, to by byla vlastně za dvacku a zbytek ten Amann. Dane nebyla to ta tvá???

1 reakcí na tento příspěvek RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 09:24 | Nahoru | #11
Rko je hlavne image zalezitost. stejne kvalitni praci odvede i seriova RSV. jinak az budes jezdit na okruhu takovym zpusobem, ze bys teoreticky rozdily mezi horcikovymi koly a ocelovymi, pripadne sachsem (showou) a ohlinsem mohl bezpecne rozpoznat, bude akorat nejvyssi cas presednout na okruhoveho ctyrvalce do te doby bud v klidu

Naposledy editováno 01.10.2009 09:24:33

1 reakcí na tento příspěvek RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 10:03 | Nahoru | #12
eRko má kardan a občas je problém s napínákem zrcátek

RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 10:52 | Nahoru | #13
Rko je v sérii jednomístné na to bacha i když tam máš origo podsedlovku se stupačkama a sedlem spolujezdce, v TP je psaná jako 1místná...je to i na štítku s VINem (jeden panáček). Jinak origo Rková podsedlovka je krátká a dosahuje jen za sedlo řidiče. To jen pokud bys chtěl jezdit ve dvou ...

1 reakcí na tento příspěvek RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 11:16 | Nahoru | #14
dr dainese ma recht - model 01 je opravdu mono-sic, ale od r. 02 uz je to dvousic. jinak ja jsem RSVR model 01 vlastnil a v technicaku jsem paradoxne dvojsic zaznamenany mel, zrejme "sotek" pri prihlasovani, kdo vi..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 11:23 | Nahoru | #15
Qbi-C> Já tam měl právě dvoupodsedlák, stupačky, sedlo, všecko dvousedlo,ale v TP bohužel jedno a paní na dopravce se nedala přemluvit...

(reakce na) RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 12:36 | Nahoru | #16
seriovka ti staaaači

Naposledy editováno 01.10.2009 12:37:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 12:39 | Nahoru | #17

GRASSEL>eRko má kardan a občas je problém s napínákem zrcátek



Přesně tak! ještě jsi zapoměl, že Rko má taky v základu centrální stojan

(reakce na) RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 12:40 | Nahoru | #18

hansell>Přesně tak! ještě jsi zapoměl, že Rko má taky v základu centrální stojan



a elektrickou zpátečku

tak necháme toho OT, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 12:51 | Nahoru | #19

dr.dainese>Qbi-C> Já tam měl právě dvoupodsedlák, stupačky, sedlo, všecko dvousedlo,ale v TP bohužel jedno a paní na dopravce se nedala přemluvit...



ja mel v papirech jako jednosic svoje tele... ale u nas na STK to pri dovozove STK prepsali na 2 kdyz sem jim slibil ze si koupim sedacku a pridelam stupacky:) pani na urade uz pak zapsala 12mista podle papiru z STK...

jinej kraj jinej mrav..ty urednici delaj hrozny veci....

(reakce na) RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 12:58 | Nahoru | #20
assassin> No a pak sem měl v malym TP od SuperTenere zapsany vozik...normalně hmotnost nebržděného asi 450, hmotnost soupravy 1150 to už mi tam ale zapsat nechtěla..nevim kde se to tam vzalo ale bylo to dobré

RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 17:16 | Nahoru | #21
Aha, tak to jednomisto teda nic moc... Ale stejně si myslím že na to čingále serou... Resp. když tam budou dvě sedadla, tak si toho ani nevšimnou... Ae možná se pletu.

(reakce na) RSV mille vs. RSV mille R

1.10.2009 v 20:11 | Nahoru | #22
dewwil> ne ne, to je Koldova, ale kdybys chtel motor, tak se ozvi akorat jsem se od Haralda vratil

Naposledy editováno 01.10.2009 20:14:52

1 reakcí na tento příspěvek RSV mille vs. RSV mille R

2.10.2009 v 09:14 | Nahoru | #23
spis si dej bacha, aby tam byla i ta vnitrni konstrukce a ne jen sedlo a stupacky co by se stalo, kdybys dozadu chtel frajersky usadit batozinu asi nemusim rikat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV mille vs. RSV mille R

2.10.2009 v 16:33 | Nahoru | #24
Qbi-C> Tak to jo... Batozinka by si asi krasne odrela prdel o dezen zadni pneumatiky... ...predpokladam...

(reakce na) RSV mille vs. RSV mille R

2.10.2009 v 16:50 | Nahoru | #25
ofca> o zlomenejch podsedlovejch plastech ani nemluve

RSV mille vs. RSV mille R

2.10.2009 v 17:48 | Nahoru | #26
To jo... Tam je gro te skody...

(reakce na) RSV mille vs. RSV mille R

2.10.2009 v 22:32 | Nahoru | #27

Qbi-C>Rko je hlavne image zalezitost. stejne kvalitni praci odvede i seriova RSV. jinak az budes jezdit na okruhu takovym zpusobem, ze bys teoreticky rozdily mezi horcikovymi koly a ocelovymi, pripadne sachsem (showou) a ohlinsem mohl bezpecne rozpoznat, bude akorat nejvyssi cas presednout na okruhoveho ctyrvalce do te doby bud v klidu



Tak ti dekuju ted sem zrovna koukal ze v inzerci jsou eRkovy kola a ty mi je takhle zhatíš:)) i když pravdivě

Naposledy editováno 02.10.2009 22:33:44

2 reakcí na tento příspěvek RSV mille vs. RSV mille R

6.10.2009 v 09:47 | Nahoru | #28
Když na tom někdo neumí, tak mu je Ohlins i odlehčený kola k ničemu. Viz na okruhu kdy jsem ujížděl na falcu typovi co měl RSV factory 05. A bylo mu to k čemu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV mille vs. RSV mille R

6.10.2009 v 21:39 | Nahoru | #29

Sefo>Když na tom někdo neumí, tak mu je Ohlins i odlehčený kola k ničemu. Viz na okruhu kdy jsem ujížděl na falcu typovi co měl RSV factory 05. A bylo mu to k čemu?



Balo mu to k tomu že vypadalhustějš než ty na Falcu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV mille vs. RSV mille R

7.10.2009 v 14:54 | Nahoru | #30
Milosek.m> Vypadal jak pičus:))
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 10
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist