1 reakcí na tento příspěvek Koukání na výjezd zatáčky
1 reakcí na tento příspěvek Koukání na výjezd zatáčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koukání na výjezd zatáčky
jujdys>postav na výjezdu ze zatáčky nahatou ženskou a hned ti to půjde . Každopádně jak už píší borci, raději koukej jestli není někde nějakej bordel ... ( většinou je )
To nedělej!!! Kam se čumíš, tam motka jede, takže by to byl její poslední striptýz...
Jerry001>To nedělej!!! Kam se čumíš, tam motka jede, takže by to byl její poslední striptýz...
Myslel jsem aby na ni jen juknul při nájezdu, pak ať kouká do zatáčky. Takhle to několikrát udělá a oči mu po chvilce půjdou automaticky na výjezd i bez baby. Podle hesla - za vším hledej ženskou.
Kdybych koukal před sebe ( před kolo ), tak asi okamžitě hodím hubu ...
1 reakcí na tento příspěvek Koukání na výjezd zatáčky
Já na sebe vždycky v helmě křičel: " OČI,OČI ! " A pomohlo to !
Určitě nejdřív prohlídni povrch zatáčky celkově, pak až uplaťnuj "troj bod", nakecy místních blbečků, co čumí do navigace s evyser
Já si prostě v helmě říkal nahlas:
1)stoč pohled do zatáčky (když do ní nevidím-na její konec, zpomal)
2)posuň vnitřní koleno dopředu a uvolni vnitřní loket, řídítka držet volně
3)kontra do řidítek + klop
Dneska mám hlavně porblém urvat pohled ze zatáčky při sjezdu z kopce, to furt čumím na místo, kudyma bych opustil silnici a brzdím skoro na nulu
3 reakcí na tento příspěvek Koukání na výjezd zatáčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koukání na výjezd zatáčky
Honza GSX>
Já na sebe vždycky v helmě křičel: " OČI,OČI ! " A pomohlo to !
MichalR10>S tím koukáním se až na výjezd zatáčky bych byl celkem opatrný! Tohle je pravidlo určené na okruh, kde Ti to pomůže a zrychlí Tě... v běžném provozu musíš koukat i před sebe... nevěřím že bys koukal tak 1m před přední kolo... koukáš se prostě pár metrů a to je v pohodě...
přesně...nečumím se pod kolo...že bych viděl blatník....to ne.....těch pár metrů před mašinu.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koukání na výjezd zatáčky
MichalR10>S tím koukáním se až na výjezd zatáčky bych byl celkem opatrný! Tohle je pravidlo určené na okruh, kde Ti to pomůže a zrychlí Tě... v běžném provozu musíš koukat i před sebe... nevěřím že bys koukal tak 1m před přední kolo... koukáš se prostě pár metrů a to je v pohodě...
no koukat před přední kolo pár metrů určitě v pohodě není a to ani při nižších rychlostech - zrakem směřuješ moto(učí se to snad všude), když čumíš pár metrů před kolo, můžeš se pak jo sakra divit kam najednou ta zatáčka utíká....a nestihneš reagovat
MichalR10>S tím koukáním se až na výjezd zatáčky bych byl celkem opatrný! Tohle je pravidlo určené na okruh, kde Ti to pomůže a zrychlí Tě... v běžném provozu musíš koukat i před sebe... nevěřím že bys koukal tak 1m před přední kolo... koukáš se prostě pár metrů a to je v pohodě...
ono taky k čemu by to bylo když do dobrejch 2/3 zatáček není vidět
fockewulf>no koukat před přední kolo pár metrů určitě v pohodě není a to ani při nižších rychlostech - zrakem směřuješ moto(učí se to snad všude), když čumíš pár metrů před kolo, můžeš se pak jo sakra divit kam najednou ta zatáčka utíká....a nestihneš reagovat
Kua... výrazem "pár metrů" nebyly myšleny metry 2 (slovy dva)! Nedělej z toho kovbojku... prostě kouká normálně do zatáčky, ale je to pár metrů před motorkou... nemůže koukat až kamsi do řiti, protože by neviděl ten bordel, který ve většině zatáček je!
Rozdíl v koukání se do zatáčky je na okruhu a normální cestě OBROVSKÝ!!!
Bangabagasaua>no jo , některý ale už máme jiný hlášky , já například už od druhýho kola na sebe křičím : dejchej vole dejchej ...
.. jo, jo ! Mě se taky po dvou kolech začalo mlžit plexi ! Místama jsem mě pocit, že tu motorku asi tlačím, nebo co. Ale je fakt, že pár set kilometrů kole během léta to trochu zlepšilo a při posledním cecku už to bylo dobrý.