globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dvotakt na ho...!
 
23.6.2007 v 20:20
Zdravím mám to něco pro zasmátí, minulí rok sem koupil Cagivu Planet 125, měla najeto 4000km po GO, najel sem na tom asi 1500km a zařel kvůli špatné směsi a podpálenému pístu, nechal sem si to zpravi u Oulehly v Šumperku, trvalo to asi 2 a půl měsíce. Včera sem to dal dohromady a dneska sem najel 80 km a zase se to zařelo. Olej z benzínem byl namíchán na 1:35 a jel se jen do 5000 ot/min. Tak teď nevím co mám dělat. Zitra to rozdělám a uvidím. Tomu že to vezmou jako reklamačku moc nevěřím tak teď babo raď. Za týden si to měl brat kupec. Poraďte co mám dělat. Každopádně už nemám ani korunu.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvotakt na ho...!

25.6.2007 v 18:56 | Nahoru | #31
v podstate by to melo zrat stejne no nevim cerpadlo je rizeny podle otacek motoru a lanka plynu a v karbosi je na to primo kanalek tak nevim zkus se podivat na nastaveni - sundas kryt das plnej plin a ryska musi bejt proti takovy ostry hrane (nebo mozna i rysce na motoru u novejsich) 1l/700km je naprosto normal pri jezdeni na plnej plyn ;) . jinak http://www.hondansr125.hu.cz je tam navod na nastaveni privery ode me, snad ti to pomuze...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvotakt na ho...!

25.6.2007 v 18:59 | Nahoru | #32
milion>jako já si myslím, že si to bere olej v pohodě.. nalil jsem do plna, najel jsem cca 300km a skoro půlka je fuč, jenže předtím si to bralo přesně litr na 630... před ,,opravy,, přívěry, takže ta přívěra s tím musí mít nějakou souvislost..
odpojil jsem lanko co vede do karburátoru, na neutrál jsem přidával plyn ale z hadičky nekapalo, jen se tam objevoval olej, má to tak být , nebo to má viditelně kapat..?
ted si bere olej tak litr na 650km +- možná víc... odhad. Taky jsem slyšel, že to bere i na 700km , mě by to nevadilo, jen se divím, že to najednou začlo tak málo papat :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvotakt na ho...!

25.6.2007 v 19:07 | Nahoru | #33
navrc>Jednodusse, neres to... :D

(reakce na) Dvotakt na ho...!

25.6.2007 v 19:08 | Nahoru | #34
davfiala>jo a zítra tu napíšu... tak jsem to zadřel ne? :D
pošleš mi pak 7000? :lol: :shy:

(reakce na) Dvotakt na ho...!

25.6.2007 v 20:11 | Nahoru | #35
BTW POLIB MI PRDEL ZA TO ZE SEM TAM NAPSAL MEKKY I KDYZ SEM BYL NASRANEJ CO TU PISES ZA SRACKY, IMHO TA RYSKA TAM JE K TOMU ABY SE TO PODLE TOHO NASTAVILO.TO SI DAVA KOLIK POTREBUJE A POCHYBUJU ZE BY SI MEL NEJAKEJ POSAHANEJ MOTOR ABY SI TU RYSKU MUSEL MIT O PAR MM DO HAJZLU - TO BY POTOM BYLO NECO V HAJI. JO A JESTE OMLOUVAM SE ZA CAPSLOCK JA SEM PSAL A TED SEM SE VSIML ZE JE ZAPLEJ

1 reakcí na tento příspěvek Dvotakt na ho...!

25.6.2007 v 20:18 | Nahoru | #36
no ty vaše dohady mi moc nepomůžou, jen sem chtěl napsat jak to z těma dvoutaktama je, nejezděte na maximum(a nespalte každý týden jednu gumu jak já a bude to v pohodě) a zavčas se toho zbavte :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvotakt na ho...!

25.6.2007 v 20:22 | Nahoru | #37
ja sem na nsr jezdil do 12500 kazdou rychlost a nevsim sem se ze by ji to vadilo... ;) ale je fakt ze zezacatku moc guma neubyva ale pak kdyz je je malej vzorek ubyva hodne rychle :lol:

jeste dodatek nekupujte ContiTwist SM ale ContiTwist SM sport! ta normalni je moc tvrda docela drzi ale na mokru nic moc a obcas si pri davani na predni piskne i tam kde sem to s predchozi pirellkou daval v poho. ale zase sem na ni najel snad 1500km a nebylo poznat ze ubylo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvotakt na ho...!

25.6.2007 v 20:36 | Nahoru | #38
milion>já tam mám Haidenau... vzorek na boku ok, ale střed se sjíždí.. a vepředu se to sjíždí uplně debilně.. každý kousek gumy jinak :puke:

(reakce na) Dvotakt na ho...!

25.6.2007 v 20:39 | Nahoru | #39
taky se to obcas musi pokladat (ne na silnici ale do zatacek :lol: ) ;)

Dvotakt na ho...!

25.6.2007 v 20:56 | Nahoru | #40
pokládám, to jsou debilní gumy :puke:

2 reakcí na tento příspěvek Dvotakt na ho...!

26.6.2007 v 12:43 | Nahoru | #41
jo ještě mě napadá k tomu oleji... nemůže to být tím, že vždycky po každém oleji tam cosik zbyde..? :rolleyes:

(reakce na) Dvotakt na ho...!

26.6.2007 v 12:44 | Nahoru | #42
no kdyz ti zacne sviti kontrolka tak tam mas jeste asi pres 50km olej prece to nezacne sviti kdyz ti dojde uplne :lol:

(reakce na) Dvotakt na ho...!

26.6.2007 v 12:50 | Nahoru | #43
já vím, ale že by prostě vždycky zůstal nějaký olej jako by navíc, a to by se pořád sčítalo no a ted tam je třeba víc a proto jsem to nemohl dolít celé a zůstal mi...

(reakce na) Dvotakt na ho...!

26.6.2007 v 14:51 | Nahoru | #44
jen dodatek ve vysokych hlavni tryska + power tryska (je to u NSR - zalezi nakarburatoru). Power tryska funguje tak ze kdyz otevres naplno soupatko - jedes kotel tak to priobohacuje smes jako opatreni aby to vy vysokych otackach nemelo chudou smes. Pokud tam mas neorigo dily (ladak, filtr, turbo :lol: ) tak to pak muze bejt chudy. Hlavni tryska je pomerne velka takze by ji nemelo nic zacpat (na zacatku karbce je hodne jemny sitko - filtr), horsi je to s tema ostatnima mensima. kazdopadne pokud mas vse origo trysky taky original (na zavreny verze se davali obcas mensi na to velkej bacha!).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvotakt na ho...!

26.6.2007 v 21:22 | Nahoru | #45
Hawk>no už sem došel na to čím to je. karbec sem seřídil podle manuálu. Motor už se zase normálně točí ale je trochu chytlej jel sem na tom moc velkou dálku ze začátku, nicasil je ok. ale musím koupit kroužky jeden se trochu ušípl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvotakt na ho...!

26.6.2007 v 21:27 | Nahoru | #46
nemel si teplotu vysokou moc?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvotakt na ho...!

27.6.2007 v 04:36 | Nahoru | #47
milion>nene, trmostat funguje normál a ta motorka se nikdy nepřehřála ani při plné palbě v 35 stupňových vedrech.

(reakce na) Dvotakt na ho...!

27.6.2007 v 11:34 | Nahoru | #48
no mas tam ukazatel teploty? kolik si mel kdyz se ti to podelalo? "bude to asi matrošem, protože vůli v zámkách sem udělal o desetinu větší než je psaná." proc si to neudelal tak ja ma bejt? co priruba u karbose neni popraskana?

1 reakcí na tento příspěvek Dvotakt na ho...!

27.6.2007 v 13:22 | Nahoru | #49
To je úplně jedno desetina tě nezabije a máš jistotu že když se to přehřeje tak se to nepřidře.

(reakce na) Dvotakt na ho...!

27.6.2007 v 14:24 | Nahoru | #50
zamky co tim myslis? jak si zvetsil tu vuli? co ta priruba u karburatoru??

Dvotakt na ho...!

27.6.2007 v 21:40 | Nahoru | #51
No když dáš samotné kroužky do válce tak mezi konci musí být daná určitá vůle aby se ti kroužek při zahřátí neroztáhl víc jak válec a kousl se. příruba je v nejlepším pořádku

(reakce na) Dvotakt na ho...!

28.6.2007 v 00:00 | Nahoru | #52
ja bych taky rekl ze hrabat se do pistu-krouzku a pak se divit ze se zkurvi... oni ve fbrice nebudou tak blby ;). jestli se ti zlomil nebo odstipl tak bych rekl ze asi o nejakej kanal? kontroloval si laespon vule na ojnici pri GO?

1 reakcí na tento příspěvek Dvotakt na ho...!

28.6.2007 v 04:33 | Nahoru | #53
Ta motrka měla před zadřením 6000 km po GO, když sem to montoval tak sem vše vystředil. Píst měl vrtání 59,85 a kroužky 60mm a to tak nechat nemůžete.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvotakt na ho...!

28.6.2007 v 07:53 | Nahoru | #54
? to sem jeste nevidel aby si koupil pist a ktomu 50x vetsi krouzky :lol: oni se asi trochu zmacknou ne? :lol:

(reakce na) Dvotakt na ho...!

28.6.2007 v 07:59 | Nahoru | #55
ze se tak ptam ty tam mas otevrenou koncovku? nemas tam i jinej filtr? trysky si menil?

Dvotakt na ho...!

28.6.2007 v 13:21 | Nahoru | #56
když sem tam měl ten otevřenej výfuk tak sem s tím nic nedělal, teď už tam mám zpátky origo. za to co mi poslali nemůžu, ale montáží to určitě nebylo.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist