Nikdy jsem na ničem jiným než na SV neseděl Jak ten víc než třetinovej nárůst váhy poznám? Jde mi hlavně o zkušenosti z jízdy (s manipulací si snad nějak poradím).
PS: mám 180 cm, cca 70 kg
PS2: jasně, že až budu mít vážnější zájem, tak jí pojedu zkusit, teď mi jde jen o předběžnej výběr
PS3: další ve výběru jsou BMW K800ST (myslím cca 190 kg) nebo plněkapotovanej malej Bandit (220 kg? což by se snad ještě dalo)
Díky chlapi
2 reakcí na tento příspěvek Váha motorky - vliv na jízdu
Malyho bandita misto SVcka? Tak na to zapomen. VFR je dobra motorka, dost, ale priprav se na to, ze to bude dost jina jizda. Vahy se neboj, kdyz se rozjedes, neni tak znat. Kazdopadne rozhodne necekej lehkost SVcka, i jizdni pozice bude dost jina (predpokladam ze mas to Nko z avataru). Na tohle ti ale nikdo neodpovi, to si fakt musis zkusit sam a pak se rozhodnout, jestli se ti to libi, vyhovuje ti to, nebo ne.
Ja osobne bych nad malym bandourem vubec nepremyslel, to Fko si urcite projel a VFR taky, to jsou hodne poctivy motorky.
1 reakcí na tento příspěvek Váha motorky - vliv na jízdu
Naposledy editováno 11.10.2009 19:00:16
1 reakcí na tento příspěvek Váha motorky - vliv na jízdu
Je to proti SV loď, ale řídí se pěkně, není na cestě tak nervózní jako SV, má komfortnější podvozek, ale v přímém srovnání ti SV připadne jako horské kolo
Jojo, myslím. Psal jsem v rychlosti
TTrs> Jo, Rko je hodně hezký. Ale říkal jsem si, že bych bral něco víc cestovního. Což pro mě znamená, že by tam měl bejt funkční štítek (+ přítulce se líběj plnokapoty, takže bych jí taky rád udělal radost ) + výhodu maj motorky s kardanem nebo řemenem.
No, uvidíme co s tím. Asi bych si měl při nějaký příležitosti vyzkoušet jak "při jízdě zmizí váha motorky"
Naposledy editováno 25.09.2009 16:42:48
2 reakcí na tento příspěvek Váha motorky - vliv na jízdu
Peacemaker> Malej Bandit je tam víceméně do počtu, přemýslím o sportovně / cestovní motorce max cca tisícovka a těch není zrovna moc (aspoň se mi zdá). Velký cesťáky (třeba velký BMW) mě neberou. Ještě mě napadnul Triumph Sprint ST, ale ten už se mi zdá příliš silnej, moc se mi nelíbí design a četl jsem na něj recenzi, ze který úplně nevím co si mám myslet.
DiesIrae79> Ty woe, chápu, že když máš 115 kilo, tak že tě váha motorky moc nerozhodí
Rubi> Chopery mě neberou. Ale chápu, že u nich váha tolik nevadí.
Poggy> Díky za tuhle odpověď. Uvědomil jsem si, že zatáčkovitá trať je to o co mi jde (skloubení pohodlnějšího (oproti SV) cestování při zachování radosti z jízdy v zatáčkách).
1 reakcí na tento příspěvek Váha motorky - vliv na jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váha motorky - vliv na jízdu
cabrone>Cus,nevim,kde jsi dosel u VFR k 250kg suchy vahy.
Mám katalog motorek 2009. Myslím Motohouse (teď nejsem doma, takže nemůžu ověřit).
Hele, teď na to koukám sem a tam je opravdu 213 kg. Že by tisková chyba? (přísahám, že to v tom katalogu je )
To snad ne. Tak já jsem teď za kok.ta Hned jak budu doma, tak si to ověřím.
1 reakcí na tento příspěvek Váha motorky - vliv na jízdu
Nikdy jsem na ničem jiným než na SV neseděl
To pro tebe bude jina motorka sok. SVcko je ovladatelne jak maloco, to je proti VFR jak kolo.
2 reakcí na tento příspěvek Váha motorky - vliv na jízdu
Časopis plným názvem Motohouse, Katalog motorek, skůtrů a čtyřkolek s Evou Aichmajerovou 2009 na stránce 98 uvádí u Hondy VFR800 pod položkou SH (podle legendy na straně 4 SH = suchá hmotnost) číslo 244 Kg (u ABS 249 Kg). Asi záměna suché a pohotovostní hmotnosti.
Kde to žijeme, když se nedá věřit ani renomovaným časopisům? Jsem znechucen
Pozitivní na tom je, že Honda VFR se vrací do mýho užšího výběru. 213 kilo si myslím je u takový motorky standard. (ale to vás asi moc nezajímá )
Naposledy editováno 25.09.2009 23:16:26
Bozo>
Časopis plným názvem Motohouse, Katalog motorek, skůtrů a čtyřkolek s Evou Aichmajerovou 2009 na stránce 98 uvádí u Hondy VFR800 pod položkou SH (podle legendy na straně 4 SH = suchá hmotnost) číslo 244 Kg (u ABS 249 Kg). Asi záměna suché a pohotovostní hmotnosti.
Kde to žijeme, když se nedá věřit ani renomovaným časopisům? Jsem znechucen
)
To je naprosto zbytečné si kazit náladu, páč Moto(Pent)house není příliš renomovaný, to je spíše takový blesk mezi motočasákama. Hodně lidí ho kupuje ale nic kloudnýho se tam člověk nedoví...
P.S:Malej Bandit je nesmysl!
Naposledy editováno 25.09.2009 23:57:20
hur se to vodi do zatacek, jinak na rovince to samozrejme ani nepoznas
osobne ma motorka vazi 220kg sucha, kdyz pak sednu na nejaky novejsi supersport, co ma okolo 180kg , pripadam si jak na fichtlu, jako by to zatacelo jen si pomyslim
I když nemám žádný srovnání, tak je mi jasný, že to co hledám nebude tak hbitý jako SVčko. Kdybych chtěl něco obratnějšího, tak si pořídám KTM 690SMC, o kterým jsem taky uvažoval, ale ta prostě vůbec nevyhovuje tomu, jak tu motorku chci převážně používat.
Jestli vás to zajímá, tak po tom co jsem si přečetl jsem na tom asi takhle:
Honda VFR800 - líbí se mi, zatím favorit výběru, uvidíme po zkušební jízdě jak si poradím s váhou
BMW F800ST - taky se mi líbí, ale ne tolik, nicméně mělo by být o něco lehčí a má řemen
Triumph Sprint ST - černej kůň výběru, design není úplně můj šálek kávy, nicméně má největší výkon a v jedný recenzi na youtube chlapík říká, že je mnohem ovladatelnější než VFR dále ale ten chlapík říká, že pro batůžka na týhle motorce není moc místo :\
edit: ještě pár zpřesnění
Naposledy editováno 26.09.2009 09:53:31
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |