globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nejlepsi jawa
 
24.9.2009 v 14:56
zajimal by me vas nazor na to ktera JAWKA je ta nejjjjj.za me je to perak 250,je proste nesmrtelnej, krasnej, spolehlivej a proste ten nej

3 reakcí na tento příspěvek Nejlepsi jawa

26.9.2009 v 21:26 | Nahoru | #1
Motek zn Jawa jsem jezdil více od 550, přes 05, 175 až po 350 bizon a 638, ale největší zážitek byla ve 14 Jawa 90 Cross. Lehká a výkonná - po první jízdě, kdy se mi zvedla na zadní jenom plynem jsem byl rozklepaný jak ratlík. Nikdo ji tu neuvádí - čím to je?

(reakce na) Nejlepsi jawa

26.9.2009 v 22:16 | Nahoru | #2
mynonaj> Ahoj,na 90tku jsem myslel,kvůli pokrokovému šoupátku,ale mám za to,že je to sypák.Osobní zkušenost nemám.Mám úctu ke Stadionu,nevím ale jak byla rozdělena výroba,dvěstěpadesátka byla dobrá v době svého vzniku a ještě 10 let.Dobře,tak tedy patnáct,do 1960.Chyběla mi v seriové výrobě sportovní verze s brzdami,podčtvercem,úměrným setrvačníkem,převody,tlumením a rámem.Na Jawu jsem byl spíš nasranej.S konstrukčního hlediska byla lepší ČZ,vlastně jim nechali jen rámy.

(reakce na) Nejlepsi jawa

26.9.2009 v 22:18 | Nahoru | #3
mynonaj> no covece ta 90tka je fakt zajimavej stroj. sam sem ji nikdy nevlastnil ani nejel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepsi jawa

27.9.2009 v 05:41 | Nahoru | #4

mynonaj> největší zážitek byla ve 14 Jawa 90 Cross. Lehká a výkonná - po první jízdě, kdy se mi zvedla na zadní jenom plynem jsem byl rozklepaný jak ratlík. Nikdo ji tu neuvádí - čím to je?



Tím, že se to děsně sralo Svezení na tom bylo fajn, ale motor měl moc tvrdej chod a ödcházely i převodovky. Navíc tehdy byla ve světe populární třída 80, kerou řada států legislativně zvýhodnila. Základ to byl dobrej, gdyby to impotentní soudruzi přrdělali na 80 a technicky vychytali, mohlo to bejt úspěšný
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist