globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Krizovka a přidání plynu
23.9.2009 v 08:02
Potřebuji náhle a rychle přibrzdit přední brzdou, tak prostě bezděky přidám.
Když dám levej plnej rejd a dobržďuji na přední brzdě, zase přidám.

V případě, že bych byl na kluzkém povrchu jdu jasně k zemi. Jak se to odnaučit, je to normální?

Už jsem testoval i to, že b ych řidítka držel jen palcem, ale to se nepotklalo s úspěchem. prosím o radu, ne o komentáře typu "se to nauč ne ?"
Ale asi se tomu nevyhnu co, jak vás tady znám...
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 08:06 | Nahoru | #1
pochybuju ze to na to male otoceni plynem reaguje nejakou zbesilou akceleraci co pretlaci brzdici kolo...

ale ja pokud nahle brzdim tak soucasne vymackavam spojku, tzn pokud si u toho pridas tak jen vylitnou otacky...

pokud mas rejd tak uz jedes krokem, to ze mam rejd a potrebuju brzdit muze podle me nastat tak pri otaceni na ceste z kopce... proste si nepamatuju ze bych potreboval brzdit s rejdem:)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 08:09 | Nahoru | #2
assassin> no stalo se mi to třeba při otáčení a to jsem byl na prachu za barákem.
Je fakt, že jsem debil spojka, jak triviální. Ď

1 reakcí na tento příspěvek Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 08:21 | Nahoru | #3
Chi, při otáčení s rejden jsem si poprvý rozbil hubu (na písku mi to ujelo), taky jsem to otáčel pomalinku cupitám, motorka jde dolu a jak to chci udržet, tak ještě přidám plyn
Naštěstí ale bez následků, šikovně jsem se poskládal pod mašinu aby se mi neodřela

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 08:23 | Nahoru | #4
CharlitoCZ> no... tak nějak

1 reakcí na tento příspěvek Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 08:29 | Nahoru | #5
mačkáš brzdovou páčku 2 nebo 4 prstama?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 08:32 | Nahoru | #6

hok>mačkáš brzdovou páčku 2 nebo 4 prstama?

no momentálně mám motku v servisu, tak jsem si to testnul na kole.... 4 prsty. Z čehož jsem pochopil, že když jen 2 prstama, tak vlastně nemohu zbytkem přidat že.... ?

Naposledy editováno 23.09.2009 08:33:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 08:34 | Nahoru | #7
PijanST> se nezdáš..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 08:34 | Nahoru | #8
PijanST: Ale "se to nauč" je správná odpověď. Jestli mačkáš páčku všemi prsty, tak je to normální průvodní jev, jenže je to špatně. Mačkej ji dvěma prsty a dalšími dvěma si přidržuj rukojeť v zavřené poloze. Dá se to natrénovat i při mačkání všemi prsty, ale chce to trochu soustředění a cvičení - prostě musíš palcem tu rukojeť tahat do zavřené polohy. Když si to budeš zkoušet nasucho na místě, časem ti to přejde do krve a budeš to dělat automaticky.
Mně se to stávalo naposledy v dobách ježdění na fichtlu, pak jsem se to odnaučil

(reakce na) Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 08:38 | Nahoru | #9
1100Virago> hele jsi jeden z těch co ví, že jezdím prvním rokem. Nestydím se zeptat, když něco nevím. Dík

(reakce na) Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 08:39 | Nahoru | #10

CobrettiCZ>PijanST> se nezdáš..


provokatére

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 08:41 | Nahoru | #11
PijanST> mi se stavalo to same ale kdyz jsem to mel v servise tam mi povolili lanko k plynu at to ma trochu vuli bo pry bylo fest napnute a je to ted v podohe.

1 reakcí na tento příspěvek Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 08:43 | Nahoru | #12
co si chytit heft víc "zespoda" se zápěstím níž?

(reakce na) Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 08:44 | Nahoru | #13
Wormik> no já mám ke vší " smůle " kardan, takže přenos síly motoru na kolo je okamžitý

2 reakcí na tento příspěvek Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 08:44 | Nahoru | #14
.

Naposledy editováno 25.09.2009 07:24:47

(reakce na) Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 08:44 | Nahoru | #15
Číkus> ne, tak to nejde - vyzkoušeno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 08:47 | Nahoru | #16

riderkaER-5>při brždění nesmíš táhnout zápěstí dolů, ale zkus třeba tlačit lehce dopředu jakoby na páčku, no blbě se to popisuje, ale je fakt, že tohle se mi ještě nestalo, já mám zase opačný problém: s rozjížděním do kopečka, když mám pomalu pouštět páčku brzdy a zároveň přidávat plyn - ani za boha mi to nejde, protože mám zápěstí tak nějak fixované a nemůžu s ním hnout, jen prstama



to je dobrý, ale hele ppouštěj spojku a když ucítíš drobně tah, pust spojku i brzdu a jen malinko přidávej. Tohle mi jde, nemám problém. Jen to brždění ve stresu "náhlé"

(reakce na) Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 09:25 | Nahoru | #17
PijanST> Zaruceny asi je zmacknout i spojku, taky automaticky pri brzdeni saham i po spojce. Brzdu chytam dvouma prstama, zbytkem ruky jeste obcas pridavam plyn (abych byla slyset, aby to nechciplo, nebo v pripade, ze je potreba rychle zmenit manevr a misto brzdeni fofrem zmizet se to hodi).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 09:54 | Nahoru | #18

riderkaER-5>při brždění nesmíš táhnout zápěstí dolů, ale zkus třeba tlačit lehce dopředu jakoby na páčku, no blbě se to popisuje, ale je fakt, že tohle se mi ještě nestalo, já mám zase opačný problém: s rozjížděním do kopečka, když mám pomalu pouštět páčku brzdy a zároveň přidávat plyn - ani za boha mi to nejde, protože mám zápěstí tak nějak fixované a nemůžu s ním hnout, jen prstama



co do kopce použít zadní brzdu?nebo spojku do záběru aby neujela,pustit brzdu a přidat?

Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 09:56 | Nahoru | #19
Jak psal Wormik nejdřív seřídit lanko od plynu ať máš klid při tom zatáčení.
A co takhle si posunout páčku o kousek níž, aby když na ni saháš tak dlaní zavíral plyn. A jinak brzdu jen dvěma prsty.

(reakce na) Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 10:13 | Nahoru | #20
.

Naposledy editováno 25.09.2009 07:24:41

1 reakcí na tento příspěvek Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 10:39 | Nahoru | #21
vymenit riditka aby jsi mel jiny uhel dlane vuci gripu a brzde. A nejlepe celou motorku

(reakce na) Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 11:23 | Nahoru | #22
PijanST> zkus se naucit pouzivat opravdu jen dva prsty na brzdeni a tim padem, muzes zbytkem regulovat ten plyn a bude to OK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 12:01 | Nahoru | #23

Seikos>vymenit riditka aby jsi mel jiny uhel dlane vuci gripu a brzde. A nejlepe celou motorku


řidítka možná, motorku ? Nevidím důvod

Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 12:56 | Nahoru | #24
Hele taky jsem si přidával plyn když jsem brzdil, tohle to se prostě časem odnaučíš... Jinač když musíš rázně na brzdy v krizovce, vždy vymáčknout spojku .
Jinak otáčení se s řiditkama na do plna je sranda na každý motorce, krom nějakýho motárda

Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 12:57 | Nahoru | #25
Ty řídítka sou fakt vysoko ani se nedivim že si přidáváš.

Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 13:06 | Nahoru | #26
Netahej tu brzdu celou rukou ale jen pohybem prstů, tak nemůže dojít k otočení rukojeti, zkrátka hýbej jen prstama a soustřed se, aby palec a zbytek ruky byly stále ve stejný poloze.

1 reakcí na tento příspěvek Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 13:17 | Nahoru | #27
především k tomu dochází, když vlastně tu brzdu mačkám, tedy přitahuji k sobě, v podstatě mne to nutí zároven přidávat.
Tady abych to zkrátil :

1) brzdit dvěma prstama
2) nastavit brzdu níž, abych musel při přitažení povolovat zápěstí (nepřitahovat plyn)
3) vždy s brzdou používat spojku !!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 13:44 | Nahoru | #28

PijanST>řidítka možná, motorku ? Nevidím důvod



Vymena motorky byl samozrejme vtip. Mas riditka moc vysoko. Vymen je za nizsi, tak jak jsem rikal aby jsi mel jiny uhel dlane a pak mas vyreseno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 13:47 | Nahoru | #29
PijanST: K tomu třetímu bodu mám výhrady - tohle opravdu jen při brždění na krev, kdy zachramstneš obě brzdy na maximum. Jinak je lepší využívat brzdný účinek motoru na zadní kolo. Já třeba stíhám při brždění ještě odřazovat dolů a k tomu vrkat plynem, aby tam kvalty líp padaly a zadek neblokoval. Je to jen otázka cviku, já to natrénoval na sportovnějších strojích. No a pokud brzdíš opravdu ostře a vymáčkneš spojku, můžeš si klidně dovolit drtit páčku čtyřmi prsty.

(reakce na) Krizovka a přidání plynu

23.9.2009 v 14:39 | Nahoru | #30
1100Virago>
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder petr1989 1086 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder TenVojtěch 1 26.7.2023 v 06:09 krokoš


TOPlist