1 reakcí na tento příspěvek Změna oleje 2T
Shann41>To jsem rád, mě právě předchozí majitel důrazně upozorňoval ať hlavne neměmím ojel do benzínu že se musí jezdit stejný
Změna oleje je možná, ale dost pochybuju, že to bude mít velký vliv na vůňi (smrad) co ti půjde z výfuku. Důležité je zachovat specifikaci danou výrobcem motocyklu. P.S. Jakou 2T motorku máš?
Tu vůni, co bys rád cítil z výfuku dělá ricinový ojel, který se dává do vysokootáčkových motorů nebo do vzduchem chlazených, protože se hůř spaluje(potřebuje vyšší teplotu než syntetika). Předpokládám, že máš vodníka, takže bych raději zůstal u toho Shellu.
2 reakcí na tento příspěvek Změna oleje 2T
A ješte se zeptám je lepsi jezdit natural 95 nebo radsi neco lepsiho.
Naposledy editováno 21.09.2009 11:27:32
Shann41>SHELL ADVANCE ULTRA 2T. A poměr dělám 1:40
A ješte se zeptám je lepsi jezdit natural 95 nebo radsi neco lepsiho.
Natural 95 je naprosto dostačující.
Nejsem si sice úplně jistý, ale není v manuálu k Suzuki RM 250 uveden poměr ředění 1:32???
Shann41>SHELL ADVANCE ULTRA 2T. A poměr dělám 1:40
A ješte se zeptám je lepsi jezdit natural 95 nebo radsi neco lepsiho.
Myslim, ze se zmenou neni zadny problem, jak jiz napsali ostatni. Za sebe doporocuju Motul 800, ale myslim ze pomer 1:40 je mozna az moc a do 250 by mohlo stacit 1:50 kvalitni sintetiky uplne s klidem...
2 reakcí na tento příspěvek Změna oleje 2T
Pri tom pomeru 1:40 musim po kazdem jezdeni utirat zadni blatnik a koncovku vyfuku jak je to zacakyny od oleje. nevim jestli je to normalni nebo ne...
Naposledy editováno 21.09.2009 12:54:31
Shann41>Manual nemam. Ten poměr me byl doporucen rikal ze staci klidne i 1:50 jak pise Uvalak co je teda lepsi min nebo vic?
Pri tom pomeru 1:40 musim po kazdem jezdeni utirat zadni blatnik a koncovku vyfuku jak je to zacakyny od oleje. nevim jestli je to normalni nebo ne...
pokud máš zacákaný blatník a koncovku,tak to bude tím,že málo gazuješ..
1:50 u 250 stačí,pokud tedy nebudeš mazat nějakým hajzlem,ale kvalitním olejem. znměna značky nevadí,jak už bylo psáno. My používáme motul 710 nebo motul 800. Můžeš samozřejmě i jiné značky,ale pokud ti to smrdí,vyčisti koleno a převatuj výfuk.
Shann41>Manual nemam. Ten poměr me byl doporucen rikal ze staci klidne i 1:50 jak pise Uvalak co je teda lepsi min nebo vic?
Pri tom pomeru 1:40 musim po kazdem jezdeni utirat zadni blatnik a koncovku vyfuku jak je to zacakyny od oleje. nevim jestli je to normalni nebo ne...
Já sice do 125 ředim 1:40, ale jak psal uvalak, tak klidně řeď 1:50 nic tim nezkazíš
1 reakcí na tento příspěvek Změna oleje 2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna oleje 2T
Naposledy editováno 21.09.2009 13:43:00
1 reakcí na tento příspěvek Změna oleje 2T
RadekFZ1Fazer>Shann41> Ta vůně je opravdu dost závislá od toho, jaký olej tam dáváš. Třeba z Repsolu Competion je fakt dost neuvěřitelnej smrad, Castrol TTS sice celkem voní, ale dost zasírá výfuk, Ipone celkem pěkně voní po jahodách ale po cca tříletém odzkoušení v několika motorkách a dokonce i v jednom ultralehkém letadle mohu s klidný svědomím doporučit Castrol XTS biolube. Po užívání tohodle oleje a následném rozebrání motoru bylo vše včetně kolene výfuku naprosto čisté bez karbonu a jiných usazenin. Tato zkušenost je tady z trialových motorek GasGas TXT 280 Pro. Jinak poměr jezdíme 1:70 někdo i 1:80 a nikdy žádný problém. Ale kluci na endurech většinou 1:50. A ještě k tomu blití oleje z výfuku. Dost důležitý je taky si umět dobře namazat vzduchový fitr. Když se do něj do moc oleje, tak se to pak dusí, následně na hovno spaluje a pak teče oleje z výfuku přívěry atd....
to je zajímavý.Sice nemam krosku,ale po motulu 710 mi dycky tak neuvěřitelně smrděly hadry po projížďce že sem se až divil..zas jsem koupil repsola azůstávám u něj
1 reakcí na tento příspěvek Změna oleje 2T
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna oleje 2T
smoke>absolutně žádný problém:D akorát nikdy nekupovat oleje značky helix jinak motul repsol,avanti,castrol OK
Značku Helix neznám, co to je??? Jinak jestli máš na mysli Shell Helix ..., tak ten teda do motorky rozhodně nedávej, protože to je řada olejů určených pro auta!!! Takže pokud Shell, tak jedině řady Advance a ta patří mezi oleji k absolutní špičce. A ještě by mě zdovolením zajímalo, podle čeho tady soudíš, že motul repsol,avanti,castrol OK? To jako že jsi na něj jezdil a nezadřel jsi, takže jsou OK?
Naposledy editováno 21.09.2009 22:05:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna oleje 2T
RadekFZ1Fazer>Značku Helix neznám, co to je??? Jinak jestli máš na mysli Shell Helix ..., tak ten teda do motorky rozhodně nedávej, protože to je řada olejů určených pro auta!!! Takže pokud Shell, tak jedině řady Advance a ta patří mezi oleji k absolutní špičce. A ještě by mě zdovolením zajímalo, podle čeho tady soudíš, že motul repsol,avanti,castrol OK? To jako že jsi na něj jezdil a nezadřel jsi, takže jsou OK?
No já jezdil minimálně na 6 značek olejů a nezadřel sem
smoke>RadekFZ1Fazer> celkově na ně slyším od lidí spoustu chváli:D Dělíáš si prdel?:D Mýslíš že?Shell Helix nedělá na 2T síliniční motorky olej? Si zajed na shellku
Tak jestli ty a někteří lidé kolem tebe hodnotí kvalitu oleje podle toho co "jedna paní povídala", a ne podle opotřebování a třeba i čistoty rozebraného motoru, tak to potom ano
Jinak prdel si nedělam a na Shellku si radši zajed ty. Až jim řekneš, že chceš Shell Helix 2T, tak pokud nebudou stejně neznalí jako ty, tak ti budou muset odpovědět nemáme!!! Prostě nech si to vysvětlit a nešiř tady bludy, kterýma blbneš i ostatní lidi. Prostě řada Shell Helix + různá podoznačení jsou oleje určené do AUTA!!! Oleje určené pro motrky nesou označení Shell Advance + různá podoznačení. Jak důkaz se mrkni třeba Shell Advance nebo Shell Helix . Doufam, že ti to pomůže mít v olejích od Shellu jasno.
1 reakcí na tento příspěvek Změna oleje 2T
P.S. Jak říká Radek. Shell Advance = motocyklové produkty. Shell Helix = produkty pro osobní automobily. Shell Rimula = produkty pro nákladní automobily. Atd.
Aliante>S oleji Shell už nějaký ten čas pracuji a vůbec by mě nenapadlo, že se najdou lide jako smoke, kteří v tomhle nemají jasno.
P.S. Jak říká Radek. Shell Advance = motocyklové produkty. Shell Helix = produkty pro osobní automobily. Shell Rimula = produkty pro nákladní automobily. Atd.
Kdyby jen neměli jasno a na veřejnosti nechytračili, tak budiž, ale takovýhle chytráčky kteří si myslí že jsou nejchytřejší a ještě Tě jinými slovy říkaj že víš hovno a ať se deš podívat na pumpy, tak ty fakt miluju. A nejhorší je, když pak takovýhle lidi chatračí i v jiných diskuzích a hromadně blbnou hlavu ostatním(Tím netvrdím, že to musí být zrovna Smoke, myslím to globálně)