Téma: Změna oleje 2T
 
21.9.2009 v 10:28
Zdravím, chci se zaptat zda je možný přejít na jiný olej do benzínu. Předchozí majitel jezdil Shell a me se ten olej vubec nezamlouvá. Hlavně mi přijde divnej smrad z výfuku není to jak když se jde člověk podívat na motocross a tam všude ta luxusní vůně benzínu :) Co kdyžtak doporučujete za značku díky (zamlouvá se mi Motorex)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna oleje 2T

21.9.2009 v 13:39 | Nahoru | #1
Shann41> Ta vůně je opravdu dost závislá od toho, jaký olej tam dáváš. Třeba z Repsolu Competion je fakt dost neuvěřitelnej smrad, Castrol TTS sice celkem voní, ale dost zasírá výfuk, Ipone celkem pěkně voní po jahodách ale po cca tříletém odzkoušení v několika motorkách a dokonce i v jednom ultralehkém letadle mohu s klidný svědomím doporučit Castrol XTS biolube. Po užívání tohodle oleje a následném rozebrání motoru bylo vše včetně kolene výfuku naprosto čisté bez karbonu a jiných usazenin. Tato zkušenost je tady z trialových motorek GasGas TXT 280 Pro. Jinak poměr jezdíme 1:70 někdo i 1:80 a nikdy žádný problém. Ale kluci na endurech většinou 1:50. A ještě k tomu blití oleje z výfuku. Dost důležitý je taky si umět dobře namazat vzduchový fitr. Když se do něj do moc oleje, tak se to pak dusí, následně na hovno spaluje a pak teče oleje z výfuku přívěry atd....

Naposledy editováno 21.09.2009 13:43:00

(reakce na) Změna oleje 2T

21.9.2009 v 15:43 | Nahoru | #2

RadekFZ1Fazer>Shann41> Ta vůně je opravdu dost závislá od toho, jaký olej tam dáváš. Třeba z Repsolu Competion je fakt dost neuvěřitelnej smrad, Castrol TTS sice celkem voní, ale dost zasírá výfuk, Ipone celkem pěkně voní po jahodách ale po cca tříletém odzkoušení v několika motorkách a dokonce i v jednom ultralehkém letadle mohu s klidný svědomím doporučit Castrol XTS biolube. Po užívání tohodle oleje a následném rozebrání motoru bylo vše včetně kolene výfuku naprosto čisté bez karbonu a jiných usazenin. Tato zkušenost je tady z trialových motorek GasGas TXT 280 Pro. Jinak poměr jezdíme 1:70 někdo i 1:80 a nikdy žádný problém. Ale kluci na endurech většinou 1:50. A ještě k tomu blití oleje z výfuku. Dost důležitý je taky si umět dobře namazat vzduchový fitr. Když se do něj do moc oleje, tak se to pak dusí, následně na hovno spaluje a pak teče oleje z výfuku přívěry atd....



to je zajímavý.Sice nemam krosku,ale po motulu 710 mi dycky tak neuvěřitelně smrděly hadry po projížďce že sem se až divil..zas jsem koupil repsola azůstávám u něj
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist