bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki gsx600f rezerva+tachometr
20.9.2009 v 21:59
Zdarec nevite nekdo do jake polohy se dava palivovy kohout aby to bylo na rezerve? a nejde mi tachometr bylo spatne cidlo tak jsem koupil nove nemate nekdo zkusenosti se zapojenim diky moc

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

20.9.2009 v 22:10 | Nahoru | #1
Zdárek, z jakýho roku máš katanu? Tachometr jsem nezapojoval a benzín se na rezervu přepíná v poloze res.. ..

Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

20.9.2009 v 22:30 | Nahoru | #2
rezerva je tak, aby šipka na palivovém kohoutu směřovala po směru jízdy..

jestli se ovšem nepletu, hih

Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

21.9.2009 v 09:57 | Nahoru | #3
jo jo taky myslím, že rezerva je dopředu, tedy ve směru jízdy

Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

21.9.2009 v 11:42 | Nahoru | #4
rezerva dopředu, dolu klasika puštěný, a protisměru je poloha PRI (vím co to dělá ale nevím pojmenovat )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

21.9.2009 v 21:30 | Nahoru | #5
YagoWalldezz> 98 a popsane to neni jen jsou tam tri polohy takze poloha na vypnuti benalu tam neni??

Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

21.9.2009 v 21:41 | Nahoru | #6
Res je smerem k riditku.. smerem k zadnimu kolu je to PRI...

Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

22.9.2009 v 07:27 | Nahoru | #7
nene, benal nevypinas, tece imrvére, takze musis imrvere jezdit... gsxf je holt takove perpetum

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

22.9.2009 v 10:52 | Nahoru | #8
Co je to za blbost??? konec sezony tak necha kohout na ON a hotovo... jednou za mesic to prijit nastartovat a prohrat a nazdar... kdyz by se to dalo na PRI tak za tyden chcije benzin z prepadu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

22.9.2009 v 10:54 | Nahoru | #9
SensationBlaack> kohout na on, je snad stále ne ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

22.9.2009 v 10:56 | Nahoru | #10
firecracker> Jo jo... ale jsou lidi co to davaji na PRI

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

22.9.2009 v 10:58 | Nahoru | #11
SensationBlaack> na PRI se to dává jen když to delší čas stálo a chceš napustit karbece ne ? mám pocit, že když jsem zkoušel jednou nějak omylem jet na PRI že se to tak jako dusilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

22.9.2009 v 11:01 | Nahoru | #12
firecracker> Ja to osobne na PRI nikdy nedaval jednou jsem byl porad v praci cca 14dni v kuse pak jsem prisel k masine a na prvni nacvrknuti ji nastartoval tak si rikam ze to i tak necham na zimu kdyz se nic nestalo... ten kohout jsem vubec nepouzival... kdyz se to zazimuje tak dat plnou nadrz a obcs to jit nastartovat a nazdar...

(reakce na) Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

22.9.2009 v 11:22 | Nahoru | #13
SensationBlaack> mě když stála v zimě po bouračce asi 3 měsíce tak to jsem na to PRI dát musel, nebyla tam natečenej benál, po chvíli tam při PRI natekl a šlo to

Naposledy editováno 22.09.2009 11:22:49

Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

22.9.2009 v 11:45 | Nahoru | #14
PRImar se dava kdyz jsou vyschle karburatory po dlouhem stani..jinak presne jak pisi ostatni,reservu mas sipkou ku riditkum

Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

23.9.2009 v 11:38 | Nahoru | #15
poloha PRI by hlavne mela zabezpecit, ze ti do karbcu ten benal potece, na poloze ON nebo RES si karbce poustej benalu kolik potrebujou (tusim nejakou klapkou). Poloha PRI se na tuto klapku neohlizi, proste to leje do karbcu, proto to potom muze chcat nebo za jizdy dusit

(reakce na) Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

20.10.2009 v 08:24 | Nahoru | #16
motas> Ty odpovedi jsou jedna vedle druhe blbosti.KOhout je ovladan podtlakem pri nastartovanem motoru.Na ovladaci pacce je sipka a kam smeruje tak to taky je nastaveno bud ON nebo RES nebo PRI.PRI znamena primy vytok i bez podtlaku.S pozdravem Jiri

Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

23.1.2010 v 20:08 | Nahoru | #17
čjaues klucí tak jsem sčíhl věčinu názoru do jaké polohy to poslat aby to bylo gut no muj názor je ten natankovat plnou jezdit dokud nedojde beno a pokud dojde tak se juknout do nádrže stím jestli je tam benzím nebo né pak už záíleží pokud tam bude tak ho jen přepnout na polohu kde to nebylo a pokut blafne tak je to gud a frčí se dál no né

Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

20.7.2010 v 14:12 | Nahoru | #18
Palivový kohout:
šipka po směru jízdy - přepnutí na rezervu, palivo teče spodní trubičkou v nádrži díky podtlaku vzniklému v karburátorech (při běhu motoru)

šipka dolů - standardní provozní poloha, palivo teče vrchní trubičkou v nádrži díky podtlaku vzniklému v karburátorech (při běhu motoru)

šipka proti směru jízdy - poloha PRIME, palivo teče do kraburátorů přímo, bez ohledu na chod motoru, karburátory se při provozu mohou brzy zahltit a motor se "dusí". Tato poloha se nedoporučuje jednak z důvodu možného úniku paliva při delším stání a možnosti vzplanutí motocyklu při ponechání v uzavřené místnosti při rozehřátém motoru (po delší jízdě).
Poloha PRIME je určena pouze pro zprovoznění motocyklu po delším stání bez provozu a vyschlých komorách karburátorů.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

20.7.2010 v 14:21 | Nahoru | #19
Kdyz to pres zimu stoji tak nechat na ON a hotovo tak jsem to udelal u sestky,na jare prisel a v pohode nacvrnknul zadny PRI jsem nepouzival...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

20.7.2010 v 19:25 | Nahoru | #20
SensationBlaack>

jj, na PRI to taky nenechávám, v našich podmínkách zbytečný. Mylím, že tahle funkce je určena buď pro zeměpisně jiné destinace, kde úplné vyschnutí karburátorů hrozí, nebo pro "občasné" jezdce. Znám borce, kterej najel na svý motce 14 km za rok

Naposledy editováno 20.07.2010 19:26:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

20.7.2010 v 21:09 | Nahoru | #21
Black_Shots> 14km za rok je az neuveritelny...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

21.7.2010 v 09:03 | Nahoru | #22
SensationBlaack> No to je, hned jsem mu spočítal, na kolik jej ten kilometr vyšel - tágo by bylo levnější. Zřejmě to mají v rodině, když jeho otec prodával Formana po deseti letech, měl najeto kolem 1.600 km - tady by to tágo vyšlo taky levněji
Ale je to každýho věc, taky nepatřím mezi ty, co objedou za rok 2x zeměkouli. Pohybuju se do 5tis (pokud tam nemám výlet do zahraničí).

(reakce na) Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

21.7.2010 v 12:22 | Nahoru | #23
Black_Shots> Ja se rocne pohybuju 30tis km rocne bez vyletu do zahranici

Suzuki gsx600f rezerva+tachometr

21.7.2010 v 14:12 | Nahoru | #24
hezký tolik času bych chtěl taky mít
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist