bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jízdní vlastnosti Kawi zx6r 02
9.9.2009 v 16:28
Zdravim chci přesedlat z Yamahy Thundercata na Kawu zx6r 02. Rád bych věděl jaké jsou její jízdní vlastnosti co se týče města, jízda při nízkých otáčkách, pohodlí včetně spolujezdce, spotřeba a celkově její nedostatky či klady díky

Jízdní vlastnosti Kawi zx6r 02

9.9.2009 v 16:44 | Nahoru | #1
No jede to a brzdí......pohodlí spolujezdce nulanulanic a spotřeba v závislosti natom, jaký jsi ve městě prase.... ...pardon, ale asi objektivně neporadím

Jízdní vlastnosti Kawi zx6r 02

9.9.2009 v 16:49 | Nahoru | #2
hele ja bych rekl, ze 02 je jako cela serie 98-03 zx9r, jen o trochu tvarove mensi nadrz. pohodli na cestovani paradni, motka paradni, ja jel na 6ku od 40kmh (zx9r 98), to ostatne ted i na zx10r do kopce, neudelas chybu

1 reakcí na tento příspěvek Jízdní vlastnosti Kawi zx6r 02

9.9.2009 v 17:19 | Nahoru | #3
tak to právě nevim jestli je to stejný jako zx9r mám zkušenost YZF R6 02 co se týče města tak otáčky musíš držet přes 4tis jinak to nejede a celý se to klepe a u R1 nemusíš ale jestli si měl obje Kawi tak dám na tebe.

(reakce na) Jízdní vlastnosti Kawi zx6r 02

9.9.2009 v 17:28 | Nahoru | #4

HannyAhonen>tak to právě nevim jestli je to stejný jako zx9r mám zkušenost YZF R6 02 co se týče města tak otáčky musíš držet přes 4tis jinak to nejede a celý se to klepe a u R1 nemusíš ale jestli si měl obje Kawi tak dám na tebe.



zx6r sem nemel, ale na ty motky se staci podivat a vidis, ze to ma uplne stejny vsechno krom uzsi nadrze

samozrejme motor jede jinak, zx6 neznam, ale zx9 jela od 1500, samozrejme tomu nemuzes nalozit, sestka bude ale stejna, jen slabsi

Jízdní vlastnosti Kawi zx6r 02

9.9.2009 v 17:35 | Nahoru | #5
jasně že jsou skoro stejné mě jde jen o to že ta kubatura je to co dělá třeba z té R6 chcípáka při nízkých otáčkách tak se ptám jestli je to stejné i u zx6r

Jízdní vlastnosti Kawi zx6r 02

9.9.2009 v 18:57 | Nahoru | #6
Nevim jestli muzu mluvit za kawasaki team , mam uz hooodne postarsi rocnik ,jeste nez se mu zaclo rikat ,,ninja,,(v americe uz mu tak v te dobe rikali) ale v tomhle jsem byl u R6 opravdu jak u vyjeveni ze netahla od spodu, proste rozjezd bylo jak kdybych se rozjizdel s nejakou babetou, to kawina je uplne jine kafe, zabere hned od spodu jak bejk, tim nechci rict ze R6 je spatna, nebo neco takoveho, potom jak se trosku dostane do otacek jede o hodne brutalneji nez kawina, proste kazda motka ma neco dobreho a neco mene dobreho.

Jízdní vlastnosti Kawi zx6r 02

9.9.2009 v 19:30 | Nahoru | #7
jak rika bubrak,je to stejny jak devitka,jen sirsi nadrz,niz riditka,silnejsi brzdy,dira v podsedlaku. 636 sem nejel,bude tam jen o neco vetsi vykon,ale 6 je dobra motorka,vykon to v celim rozsahu linarni,myslim jako ze zadny diry.pohodli spolujezdce neni prave k zahozeni,lepsi uz ma jen cbr600f za 3 roky zadna zavada,najel sem 30tisic a hlavne je za super peniz.je fuk jestli koupis 98 - 02 zalezi kolik mas penez..

2 reakcí na tento příspěvek Jízdní vlastnosti Kawi zx6r 02

9.9.2009 v 19:51 | Nahoru | #8
Zdar, presne jako ty jsem presel z Thundercatu na ZX6r 2002, jsem s ni hodne spokojen, ve meste bez problemu, ve spodku jede o dost lip nez TCat, pohodli je slusne, ja mam 195 cm a bez potizi, horsi je to se spolujezdcem, na Catu mi to ani neprislo, ale na Kawe mi nekdo za prdeli nesedi, ale to je vec nazoru.Jinak od 10tis. to tahne jak krava, nastavitelne odpruzeni se taky hodi, jedine me stve ze neni indikace rezervy, takze se musis naucit za jizdy prepnout na rezervu, to mi fakt vadi no a spotreba je brutalni oproti TCatu, jezdim kolem 8l-9,5 na sto, na Catu bylo 5l az 6l.Tak asi tak kolego.

(reakce na) Jízdní vlastnosti Kawi zx6r 02

9.9.2009 v 20:32 | Nahoru | #9
CzechBiker> Souhlasil bych se vsim, snad az na tu spotrebu.. Co s tim covece mas?? By sis ji snad mel nejak sestelovat bo co.. Jezdim kolem sesti, mereno i pri jizde ve dvou, vytaceno do velice slusnych otacek .. S tim spodkem teda nevim, ve fakt nizkych otackach je to takovej prdelotres, ale nad deseti pravej pozitek, neudelas chybu

(reakce na) Jízdní vlastnosti Kawi zx6r 02

9.9.2009 v 20:35 | Nahoru | #10
CzechBiker> tak to mas hoodne velkou spotrebu,ja mam jen 600ccm a otevreny vyfuk a spotrebu mam 5,5. kamarad ma 636 02 s origo vyfukem to ma do 5. ale jestli radis stale(vzdy) az tak ve 12tis,tak bych to videl normalnio,ja vetsinou radim do 10tis

Jízdní vlastnosti Kawi zx6r 02

9.9.2009 v 20:40 | Nahoru | #11
jo a jinak konecne kloudny tema,zdravim vsechny zx6ky at to jede!

1 reakcí na tento příspěvek Jízdní vlastnosti Kawi zx6r 02

9.9.2009 v 21:03 | Nahoru | #12
všem děkuju a jdu do ní to je to co jsem potřeboval vědět...jinak k té R6 když jsem to kroutil tak letí jak střelená a momentální spotřeba vylítla na 17litru...což je katastrofa Praha Ustí na jednu nádrž

(reakce na) Jízdní vlastnosti Kawi zx6r 02

9.9.2009 v 22:06 | Nahoru | #13

HannyAhonen>všem děkuju a jdu do ní to je to co jsem potřeboval vědět...jinak k té R6 když jsem to kroutil tak letí jak střelená a momentální spotřeba vylítla na 17litru...což je katastrofa Praha Ustí na jednu nádrž



To je fakt sileny, mi ZX9 zrala tak 8 pri 250km/h.

Jízdní vlastnosti Kawi zx6r 02

9.9.2009 v 22:07 | Nahoru | #14
Rezervu neprepinejte, jezdete na ni furt, jen se naucte tankovat po 200km dycky plnou.

Jízdní vlastnosti Kawi zx6r 02

8.4.2010 v 14:07 | Nahoru | #15
Jj přesně tak, jednou jsem ze začátku jezdil bez přeplé rezervy a jak došel benzin tak sem ten kohout nemoh nahmatat tak jsem krásnš všechny předjel a kousek dál před nima na kraji zachvíli zastavil. od té doby jezdím na full otevřeno a tankuju kolem 200 km stím, že vím že vpoho můžu dojet i 270km. Co se jízdích vlastností můžu porovnat kawu GPZ500 a ninju 6ku ročníky 01 a 05. GPZ rozebírat nebudu. Mezi ročníkem 01 a ročníkem 05 - 05 ka vypadá na pohled jako hezčí motorka ale svezení je lepší na 01če. Na 05 jsem najel 80km abyl jsem strašně rád že mám tu svoji starou ptže na té nové se nedalo absolutně kam schovat před větrem. kolem 170km/h tam začal fakt boj a skoro se stím nedá ject rychlej. na staré zalehnu a ve 220 necítím vítr. navíc mladá vzadu na té nové čouhala a byla ztoho na prášky že málem ulítla

Jízdní vlastnosti Kawi zx6r 02

8.4.2010 v 18:40 | Nahoru | #16
kruty problemy

Jízdní vlastnosti Kawi zx6r 02

8.4.2010 v 18:51 | Nahoru | #17
Popsaný už to tu je celkem pěkně. Jen postřehy z mojí ZXR z města. Tyhle motory jsou pod 3 tisíce nepoužitelný. Krouťák mám obdobný jako ZX6, ale v nižších otáčkách o něco větší. Stejně po městě plynulou jízdou můžeš na 4ku těch cca 50 jet, ale na trojku je to lepší. Otáčky na tu čtyřku jsou asi 3500, na tři necelých 4500 u ZXR. Ale provozovat šestku trvale v těhle otáčkách v tahu není moc moudrý. A ta spotřeba co tu zazněla je dost vysoká. Já mám 6,1 a Ninjy jsou na SS dost úsporný.

Jízdní vlastnosti Kawi zx6r 02

8.4.2010 v 19:18 | Nahoru | #18
ja mam spotrebu 5,5 a o dovoleny 5 +/-.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR


TOPlist