globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dvouvál a rozdílná teplota výfuků
7.9.2009 v 11:19
Jsem zjistil u svého kafemlejnku novej fenomén, pravej vejfuk (přední válec) fouká citelně studenější spaliny než levej (zadní válec). Do vejfuku to nestřílí, chudý to (soudě dle barvy svíček) taky není, a jede to normálně.
Jo, a svody jsou pod motorem propojený.
Co to může způsobovat??

Jen mě zajímá, jestli mám mít zase depky, nebo odložit špagát

Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 11:25 | Nahoru | #1
když to jede, tak bych to neřešil ...možná to bude jen kratším knotem na sfíčce

1 reakcí na tento příspěvek Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 11:26 | Nahoru | #2
zdarec moc o prodění plznů nevim ale podle mě záleží jak to tam je propojenyale logicky když ti proudí s předního valce delší trasou a asi je na ten svod větší nápor tak bude chlednějsší a podle mě tam ta trubka co to spojuje jen nják vyrovnává tlak ?

1 reakcí na tento příspěvek Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 11:27 | Nahoru | #3
to měříš za jízdy nebo když stojíš? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 11:29 | Nahoru | #4
p.e.p.a.> hele, to není špatnej postřeh - ta trubka od předního válce vede "prostorem", kdežto svod zadního válce je zakroucenej za motorem... na tom něco může bejt...nicméně dělá to hned po nastartování studenýho motoru, z jednoho laufu během pár vteřin jde teplo, kdežto z toho druhýho to trvá podstatně dýl...

(reakce na) Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 11:30 | Nahoru | #5
illMedvědGuzzin> normálka, rozpálim to na dvě kila, přilepim heft pawrtejpou, sednu si na sedlo spolujezdce čelem vzad, zubama si sundám rukavice a měřim. je to easy, jen si nesmíš zapomenout sklopit stupačky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 11:33 | Nahoru | #6
FiZzeR> takže pak se po zahřáti ty teploty srovnají? předpokládám že to je vodník? i tak bych to viděl že to je tema svodam protože furt to má delší cestu ven tudíž delšší dobu s to chladí at to jede nebo stojí

má to větší plochu na odvod tepla

Naposledy editováno 07.09.2009 11:34:41

Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 11:35 | Nahoru | #7
Beztak to je tím že to je italská jebka, která je furt pokažená...měl si koupit TL, too je bezproblémová hustokrutá mašina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 11:43 | Nahoru | #8
p.e.p.a.> nesrovnají, i když přijedu z 300km vejletu, tak jeden válec fouká teplejc než druhej

dr.dainese> jj, máš recht. ale já za to nemůžu, že jsem takovej sralbotka... já mám radši mašinu, která se ve dvou kilech po dálnici na zadní nezvedá, která umí zatáčet, brzdit a zničehonic se mi nerozpůlí...chápu že to není takovej adroš, ale holt každej jsme nějakej

1 reakcí na tento příspěvek Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 11:44 | Nahoru | #9
kdybys měl motor normálně natočenej a oba svody stejně dlouhý a stejně vystavený vzduchu tak bys neřešil cypoviny

Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 11:44 | Nahoru | #10
To máš jako s autem, když začne zimní období. Na všech klubech různých značek se objeví spousta vláken s názvem: pls help, pomožte-poraďte. Auto mi začalo kouřit, ale přitom jede normálně. Neděje se něco? Příští měsíc jedu do Alp a nechtěl bych, aby mi to krachlo po cestě.
Čím je delší výfukový svod, tím víc trvá, než se zahřeje a navíc je-li ofukován náporem vzduchu, je i studenější. Prcesem hoření ve válcích, z podstaty uhlovodíkového paliva, vzniká vedle oxidu uhličitého i uhelnatého, spousta vodní páry. Z válce vychází v podobě suché (neviditelné) páry a po průchodem studenou výfukovou soustavou, které předává teplo, se tahle suchá pára mění na mokrou, která je už vidět - je to jako pára z hrnce.
U dvouválce na motorce je pak mnohem více patrné, že svod, včetně samotného výfuku je délkově delší, než svod z druhého válce.
Také u dvouválců bývá zvykem, u druhého válce, díky kratšímu vedení a potřebě dosažení rovnoměrného výkonu na obou válcích, že z toho druhého válce bývá svod užší.
Neřeš to, je to normální.

(reakce na) Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 11:45 | Nahoru | #11
dr.dainese> jj, máš recht. ale já za to nemůžu, že jsem takovej sralbotka... já mám radši mašinu, která se ve dvou kilech po dálnici na zadní nezvedá, která umí zatáčet, brzdit a zničehonic se mi nerozpůlí...chápu že to není takovej adroš, ale holt každej jsme nějakej [/quote]

Jinak mě na RSV pravý výfuk hřeje a levý ne, páč mám jen jeden vpravo

(reakce na) Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 11:46 | Nahoru | #12

illMedvědGuzzin>kdybys měl motor normálně natočenej a oba svody stejně dlouhý a stejně vystavený vzduchu tak bys neřešil cypoviny



vole

Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 11:51 | Nahoru | #13
zalezi na tom jakym stylem jsou ty vyfuky propojeny, u TL topi taky jeden vyfuk vyrazne vic a je to normalni.....

1 reakcí na tento příspěvek Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 11:53 | Nahoru | #14
Yper, assasin> oká, špagát odkládám k pozdějšímu použití (ono se časem něco najde ). Ale v tom případě mě fascinuje, že jsem si toho za rok a půl nevšiml.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 11:54 | Nahoru | #15

FiZzeR>Yper, assasin> oká, špagát odkládám k pozdějšímu použití (ono se časem něco najde ). Ale v tom případě mě fascinuje, že jsem si toho za rok a půl nevšiml.



pac resis cim dal vetsi picoviny...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 12:08 | Nahoru | #16
assassin> nj, letos od té spojkovací anabáze vlastně akorát leju benzín, olej, měním gumy... což začíná bejt podezřelý

btw, chceš ještě tu zadní gumu? (M3 sportec)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 12:10 | Nahoru | #17
FiZzeR> kdybys tam měl jeden co má bejt tak to nemusíš řešit a aspoň bys měl konečně pořádnej zvuk.

ale podle mě to bude tím že máš hodně daleko přední válec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 12:14 | Nahoru | #18
GRASSEL> ty máš hodně daleko vpředu válce všecky, tak nepyskuj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 12:15 | Nahoru | #19
FiZzeR> to máš pravdu a taky si nemusím stěžovat ňoumo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 12:18 | Nahoru | #20
GRASSEL> si nestěžuju, jen se ptám. a vůbec, ti to připomenu, až ti bude zase šustit v motoru

(reakce na) Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 12:22 | Nahoru | #21
FiZzeR> už je to v pohodě, byla to volnoběžka ale hlučnej je pořád jako většina gsxr

Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 12:23 | Nahoru | #22
Mě to dělá taky,kámošovi to děla taky a monster mi to dělal taky...když ti to děla taky je to asi taky normální,né!

Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 12:25 | Nahoru | #23
hele možná kecám blbosti ale podle mě je to tím že jeden svod je delší a taky záleží jak jsou zakroucený, jeden míň, druhej víc. Ale třeba kecám blbosti.

Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 12:49 | Nahoru | #24
vklidu Fizzere, i u mě se to děje

Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 13:05 | Nahoru | #25
Woe měl sis koupit HONDU

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 13:08 | Nahoru | #26

FiZzeR>assassin> nj, letos od té spojkovací anabáze vlastně akorát leju benzín, olej, měním gumy... což začíná bejt podezřelý

btw, chceš ještě tu zadní gumu? (M3 sportec)



cece ja uz to letos asi nestihnu dojet to co mam.. takze nebudu sobec a jestli mas nakyho dalsiho magora co jezdi jete pneu tak ho klidne podaruj...

no jo nakonec tu svoji aprilii dostanes do stavu v jakem ji mel udrzovat predchozi majitel:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 13:22 | Nahoru | #27
assassin> nemám, proto se ptám... já už ji nazouvat nebudu, ale stejně je škoda ji vyhodit

(reakce na) Dvouvál a rozdílná teplota výfuků

7.9.2009 v 13:27 | Nahoru | #28

FiZzeR>assassin> nemám, proto se ptám... já už ji nazouvat nebudu, ale stejně je škoda ji vyhodit



no tak v tom pripade ji muzu hodit do garaze, ona do jara pocka:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 Bu_back 53 Včera v 14:11 alpiniště
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin


TOPlist