Moto mám na blbnutí po lese občas Enduro trat občas nějáký amatérský závod....
Chci aby to rvalo ruky a umělo se poprat s pořádnám terénem a sneslo pořádnou nakládačku(brody výjezdy atd),ale chtěl bych to občas i prohnat po silnici ale jen nouzovky (na trat,na nákup atd. do 15km)=>TP podmínka, mám dílnu montovat umím akorát nemám prachy na to abych každou sezonu generálkoval (čím větší oběm tím líp nebude to tak vyhoněné)..... mám jen 60,000.... heh chlapi vím že je utopie myslet si že seženu moto která by to všecko splnovala to ani nejde ale spíš bych potřeboval poradit nějáký kompromis.....moje návrhy:Huska TE610(těžká a drahý servis) LC4 620(moc Civil nwm nikdy sem ji nejel) HusabergFE501(dokonalý, jen se bojím že se mi vysype a já nezaplatím opravu)
2 reakcí na tento příspěvek Prosím poraďte s výběrem Ostrého Endura
Jde o to,jaké tělesné proporce má jezdec a co za terén s tím opravdu chce jezdit.
Pak totiž jmenované XR650R může být i ostrým endurem.
S TTčkem má stejná kila,tak nechápu,proč je XR těžký a TTRko ne? A pokud na tom jede borec,co má 195cm a 105kg,jako můj kamarád Roman,tak s tím i v těžkým terénu jede to,co průměrnej jezdec na WR250.
Lidi toho prostě chtějí moc. Chtějí motorku,co má 80kg,jako má CR85R,servisní interval 12.000km,jako má CBR,výdrž jako stará VFR,a aby s ní šlo zajetvše od plochý dráhy až po výlet do Kazachstánu! A cena pokud možno do 30.000,protože více mi naši nedají..
Taková motorka prostě neexistuje!!! Tak si kurva vyberte podle toho,na co to doopravdy chcete a neblbněte!
U nás jeden borec kupuje výhradně 250ccm motocrossové dvoutakty,bo to podle něj jede jak pyča,ale vozí se s tím po dědině a za barákem po cestě. DRZ400S co měl je podle něj těžký.. .
Naposledy editováno 07.09.2009 07:27:07