David_98>mariano> hezky zvuk nemusí být zrovna hluk jak předpokládáš...existují homologované koncovky které jsou určeny pro běžný provoz. Za sportovní výfuk považuji výrobek renomované firmy...třeba Akrapovič, Sebring, Arrow. Tady bych se opravdu nebál. Štve mě jen jak se tu porát slučují dva pojmy: "laďák" tedy výfuk konstruovaný pro urcitý motor a i pro specifické požadavky jezdce ( maximální výkon, posílení středních otáček a podobně) a proti tomu "roura" kterou nejakej lojza v garáži vyrobí a jediný vývoj a výzkum věnuje sešmodrchání nějaké trubky kterou to napachtí k originílním svodům či nedej bože vyrobí i ty svody. Zářným příkladem jsou garážové ceníky typu univerzál ovál 3000,- univerzál triovál 3200,- příruba za příplatek 200,-. Takže resumé mluvme o kvalitním a nekvalitním výfuku a nechme stranou zdali je to ladák či série
je mi to hned jasny - na jiny podobny sestikilo musi bejt dylka o 0,2mm kartsi a diry musi bejt o 0,1mm vetsi aby to pridalo konu jako je odchylka v mereni. Pokud mluvis o full systemech tam ano tam souhlasim ze to je pro urcitiy motor ale pokud je koncovka + mezisvod tak je to furt ta sama koncovka jen jinej mezisvod (taky to bude pode obsahu a dalsich veci). Na sestistovky budou treba 3 verze koncovek - jen se tam drobne lisi nejaky ty dylky atp., nebo ty si snad myslis ze treba arrow vyrabi na kazdou motorku spesl koncovku? vis kolik by to stalo vic nez udelat teba jen ty 3 druhy univerzal ktere jesou optimalni pro 98% motorek? jinak treba ladaky na auto stoji 1600 v karbonu 150mm prumer a je to jen priruba derovana trubka skrz a to je cely, ted mi rekni jestli mi jen koncovka od napr. Ixilu prida o 1 kone vic jeste k tomu kdyz stoji 8000 s mezisvodem? Karburator kdyz se sesteluje (pokud je potreba) tak bych chtel videt ty tvoje diry ve vykonu...
http://www.suzukigsx600f.own.cz/vyfuk1.htm
http://www.suzukigsx600f.own.cz/vyfuk2.htm
Naposledy editováno 26.04.2008 22:18:32