Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tady mate hyosunga. Ctete jantari! Kilometry sedej protoze to nekdo po 6000 zadrel, dva roky mu to stalo v garazi nez sehnal jinej motor a ted se toho chce co nejrychlejc zbavit. Vubec bych se nedivil kdyby to tak bylo. Ji a kdyz se na ten motor podivate tak je uplne ale uplne jinej nez v SV. Olejovej filtr necumi zepredu, cerpadlo chladici kapaliny je uplne jinde nez na SV a celkove ten motor vypada uplne jinak. Jediny co to ma spolecnyho s SV je ze to je v-twin 90°. Dokonce to ma i 647ccm misto 645 co ma SV. Vrtani to ma o pul milimetru vetsi a kompresni pomer o desetinu vetsi. A cely to vazi o par kilo vic. Je to uplne jina motorka a se Suzuki to ma spolecnyho mozna to ze si v hyosunce vzali obrazek a podle nej neco smolili ale zadnej patent ani spoluprace tam nejsou.
pylot> Moje řeč. Motor už prostě jen designově a tech. věcma nesedí...a to nemluvím a šetření na použitých materiálech....nemyslete si,že Hyosung "sehnal" stejné materiály za lepší senu a teď s tím dělá díru do světa....tam se prostě šetřilo na všem ...nešel bych do toho...když prachy nemáš,radši si moto nekupuj,nebo kup něco malého...motorka stojí ranec....gumy,servis i ten blbý benzín....ale to je jiné téma...já bych radší vzal nějakou starší Hondu,jak tady někdo psal!