bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: R1150GS z Anglicka
31.8.2009 v 21:44
Zdravym kolegovia.Tych tem ako 1150 ma najazdene vela,vydrži ten motor a podobne,tych tu je vela.Mam aj ja zaujem vstupiť medzi "HELMUTOV" a zhanam a hlavne vyberam,pretože moto si mam v plane nehať dlhšie.Mam na ruke toto POZRITE PROSIM

"""""""""http://www.autovia.sk/motorky/bmw-r1150gs-31480"""""""""""""""

Motorka bola v Anglicku,tri roky ju vlastnil,tak sa chcem opytať je tam nejaky rozdiel?Myslim svietivosť atd.Inač servisna historia aj vybava vyzera dobre.Dal som si zaväzok že moto hlavne do 50000km,no tato moto ma akosi dostala.Inač,premyšlal som aj nad Caponardom,to som potom zamietol,V-Strom 1000,perfektna moto ale tiež ma nejake drobnosti nedoriešene,napokon mam ešte v hladačiku VARADERO.No po BMW,som pozeral už davnejšie a aj ked teren mi nič nehovori a budem v tom pokračovať,že sa terenu budem vyhybať aj tak chcem enduro a bud Varadero alebo GS-ko 1150.Pred tym som aj 1100 pozeraval ale tie ceny su už skoro rovnake a tak dam prednosť 1150-tke.Chcem sa Vas skusenych opytať čo si pri tychto kilometrov čo sa tika 80000 kilometrov na čo si dať pozor.Chcem mať motorku dlhšie.Dakujem za rady a nejake infošky.
Inač,pisal som aj BOBANOVI,ma velmi dobre preferencie medzi motorkarmi a niečo sme si popisali a ma sa ozvať.Tak ešte raz dakujem za rady. Inač,cena je dobra,si myslim

Naposledy editováno 02.09.2009 21:50:52

R1150GS z Anglicka

31.8.2009 v 21:54 | Nahoru | #1
Mrkni na BMWGS.CZ

1 reakcí na tento příspěvek R1150GS z Anglicka

31.8.2009 v 22:00 | Nahoru | #2
Viem,som tam aj zaregistrovany ale tu stranku mi akurat dneska blbo načitava,ide ma z toho poraziť.No ale aj tak dik

Naposledy editováno 31.08.2009 22:00:27

R1150GS z Anglicka

31.8.2009 v 22:08 | Nahoru | #3
Poslední týden běží nějak pomaleji.Ale když dáš dotaz tam tak máš o 10000000000000% větší šanci že ti někdo poradí než tady.Jinak u britskejch motorek bejvá jinak přední světlo a na dovozový stim dělaj problémy.

(reakce na) R1150GS z Anglicka

31.8.2009 v 22:13 | Nahoru | #4
black333> V 80 tis už musíš počítat s tím že tě možná časem čeká výměna ložisek a gufer na kardanu (pokud už neproběhla).To je asi to nejslabší místo téhle motorky. Pokud se něco podělá u motorky s tolika kilometrama,tak to bude skoro jistě něco z části kardan/převodovka.Motor jako takový je v podstatě nezničitelný Každopádně počítej výhledově s nějakou tou investicí,ale pak bude zase na dlouho klid.

1 reakcí na tento příspěvek R1150GS z Anglicka

1.9.2009 v 12:59 | Nahoru | #5
Diky moc,takže sa môžem pripraviť aj na nejaku investiciu.Inač mal som v hladačiku aj V-Stroma,toho som potom nejako zrušil a aj Afriku.Zostali mi Varadero od r.v 2003 a vyššie alebo GS-ko 1150.U 1100gs som si povedal že radšej aspon tvarovo o niečo novšiu,aj ked mam prečitane o nich vela a su to držiaky,no zasa na druhej strane radšej 100%-tnu staršiu ako zhumplovanu novšiu.Na toho baworaka sa chcem isť pozreť a previesť sa na nom.Ešte som na tom nesedel.Bol som aj upozorneni na vyššie ceny nahradnych dielov ako napriklad u Hondy.No a zvyknuť si na trochu ine zvuky.No a je to moc nakladne,myslim finančne,tie ložiska do kardanu a gufera?Ozaj,prečo mysliš že by mala byť možno aj prevodovka nejako chytena,ak som to spravne pochopil.Problemove boli akurat GS-ka 1100-ky do roku vyroby 1997,ak sa nemylim.No som rad že aspon viem načo si dať pozor.Aj ked o tej prevodovke,hm pochybujem.No bežna udržba to je samozrejmosť.No to Bawo čo som sem dal skutočne vyzera prekrasne a v Anglicku bol on sam majitel,teda Slovak ktory si ju tu doviezol a teraz ju predava.Tento tyžden sa mi ma ozvať aj BOBAN,ma niečo doviesť.No ale tuto chcem isť pozreť určite.No ale ak by nastal nejaky problem,budem hladať aj Varadero.Ozaj,ako sam všade pišem,teren absolutne nerobim,teda neabsolvujem.Diky za každu radu,lebo ako som pisal nechcem sa nejako sklamať a motorku ktoru kupim si chcem nehať aspon na dva,tri roky.Dakujem chlapi

Naposledy editováno 01.09.2009 13:06:22

R1150GS z Anglicka

1.9.2009 v 14:13 | Nahoru | #6
Ahoj.Ja mel trable s hrosikem a jeho prihlasenim prave kvuli svelu. STK jsem prosel ale hold urednicek u nas na inspektorate si na me doslap, tak me potahal pres homologace. KDyztak se mrkni na BMWGS.CZ a tak se doctec o vsech problemech co mel potkali. Jinak odlisnosti jine zadne. Snad jen trocha soli na hlinikovych castech, ale to je jen o servisu predchoziho majitele

(reakce na) R1150GS z Anglicka

1.9.2009 v 15:23 | Nahoru | #7
black333> Vyšší ceny náhradních dílů je blábol.Naopak některé,hlavně plastové součásti jsou výrazně levnější než např. na Hondu.Mechanické díly nejhůř srovnatelné nebo levnější.Spoustu součástí v elektronice pořídíš u Bosche za pár korun.V převodovce občas odejde jedno z ložisek (nebo obě když se zadaří ) na vstupní nebo výstupní hřídeli.Není to ale pravidlo,takže kus od kusu.Výměna ložisek a gufer na kardanu není cenově žádná tragédie.Zadarmo to není,ale na sebevraždu taky ne.Ceny dílů orientačně tady Samozřejmě plus práce.
I když ty možné závady vypadají tragicky,není to tak hrozné.Hodně záleží na tom v jakém režimu motorka jezdila.Jestli v terénu,nebo hodně naložená a jak se k údržbě stavěl ex majitel.Může se taky stát,že najedeš minimálně dalších 60tis km,než tě něco z toho potká,pokud vůbec. Nejlepší bude projít a případně se poptat na bmwgs.cz.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
Po startu jdou hodiny od 0 BMW R 1150 GS lubiks 11 6.11.2023 v 19:35 lubiks
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 21:42 Destroyer
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 10:51 kokoška.


TOPlist