Téma: Go motoru wr450f
 
29.8.2009 v 18:33
Na kolik asi vyjde GO motoru wr450f? co hlavně vše udělat? Ojniční sadu,pístní sadu,víbrus?,ložiska,gufera? Našel jsem inzerát prodávající tvrdí ze je pozřeba udelat ojniční sadu.Udělal bych preventivně go když už to bude rozdělaný.

2 reakcí na tento příspěvek Go motoru wr450f

12.2.2013 v 18:09 | Nahoru | #1
....Rozvodovej řetěz byl tak volnej, že se saci ventily zaklepavali o píst... myslím, že vytahaný rozvoďák vůbec nemá vliv na zaklepávání ventilů. A nezaklepávají se o píst, ale do sedel. Japonci mají velmi kvalitní řetězy, proto nemám vůbec strach z přetržení. U těchto rozvoďáků hrozí "přeskočení o zub", ale to až po tom, co se vytáhnou natolik, že je nedopne napínák. Dokud napíná, neměnil bych.

(reakce na) Go motoru wr450f

13.2.2013 v 08:06 | Nahoru | #2
panca> Když je hooodně vytahanej řetěz ventily se zavírají pozdě a píst do nich může teoreticky klepnout. V praxi by ten řetěz musel bejt delší aspoň o dva metry.

(reakce na) Go motoru wr450f

13.2.2013 v 09:07 | Nahoru | #3

panca píše: ....Rozvodovej řetěz byl tak volnej, že se saci ventily zaklepavali o píst... myslím, že vytahaný rozvoďák vůbec nemá vliv na zaklepávání ventilů. A nezaklepávají se o píst, ale do sedel. Japonci mají velmi kvalitní řetězy, proto nemám vůbec strach z přetržení. U těchto rozvoďáků hrozí "přeskočení o zub", ale to až po tom, co se vytáhnou natolik, že je nedopne napínák. Dokud napíná, neměnil bych.

Bohužel je to tak, rozvodák byl tak vytahanej, že nešli vačky nastavit na rysky a někdo to posunul o ten pul zub,ale špatnym směrem, za 40mth se ventily zaklepali o 0,25mm. Jak jsem motor rozdělal,tak na pístu to bylo vidět. Někteří lidi jsou strašny prasata,co se tyče udržby, když jsem to kupoval tak ty kecy pist měněnej a toto dělany,olej to nežere, jo prdlajs, dyt to znate.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist