globalmoto_kveten





Téma: Go motoru wr450f
 
29.8.2009 v 18:33
Na kolik asi vyjde GO motoru wr450f? co hlavně vše udělat? Ojniční sadu,pístní sadu,víbrus?,ložiska,gufera? Našel jsem inzerát prodávající tvrdí ze je pozřeba udelat ojniční sadu.Udělal bych preventivně go když už to bude rozdělaný.
Předchozí
1 2
Následující

Go motoru wr450f

8.11.2010 v 18:41 | Nahoru | #31
Zdar lidi, moje wr426f 2002 má najeto skoro 13tkm. S motorem sem zatim nic nedělal, páč to neumim a týpci co jí měli předemnou, tomu taky asi moc nedali... Zatim se z toho žádný divný zvuky neozývaj, tak na to kašlu... Ale řek sem si, že nejpozdějc po 20tkm se na ten motor musí někdo podívat

Go motoru wr450f

8.11.2010 v 19:15 | Nahoru | #32
nechápu, jak si někdo může myslet, že se vejde se 4T při kompletní GO motoru do 25000... vždyť je toho v motoru 2x tolik oproti 2T

já dal do 125 motoru 12tisíc jen to hvízdlo... píst, nikasil, ložiska na kliku, gufera do celýho motoru a samozřejmě celá sada těsnění... nic víc! ojnice je původní, do převodů a spojky se nešáhlo...

1 reakcí na tento příspěvek Go motoru wr450f

8.11.2010 v 19:47 | Nahoru | #33
Minulý týden jsem narazil na kluka kterému jsem prodával svoji Yamahu WR 450 F rok 2004. Jezdí na ní dodnes a má na ní najeto 35.000km a jediná investice byla nový píst, který ho donutili vyměnit i když byl pořád v toleranci......

(reakce na) Go motoru wr450f

8.11.2010 v 20:42 | Nahoru | #34
RSWR> Neřikej,že nedělal aspoň rozvoďák a ventily? To mi přijde jako scifi.To ti řekl,abys byl nasranej,žes mu to prodal .

1 reakcí na tento příspěvek Go motoru wr450f

6.9.2012 v 20:34 | Nahoru | #35
Mam na WRku 2007 pres 7000 KM, kontrola ventilu pred mesicem a stale se nehnnuly - tovarni nastaveni. Netusim kolik je to Mth...

(reakce na) Go motoru wr450f

7.9.2012 v 06:21 | Nahoru | #36

fandic8 píše: Mam na WRku 2007 pres 7000 KM, kontrola ventilu pred mesicem a stale se nehnnuly - tovarni nastaveni. Netusim kolik je to Mth...

cca 200 mth

Go motoru wr450f

11.2.2013 v 14:42 | Nahoru | #37
Takze se chystam taky vymenit horni sadu (preventivne) schavlne pak dam foto stareho. Mam najeto skoro 8 tis. a motor jeste nebyl otevrenej. Jen jednou kontrola ventilu a ty byly v tovanim nastaveni, jak jsem psal výš. ..jen kdyby mi nekdo poradil - jakej píst koupit? 94,94 , 95, 96, 98? ...jeste jsem to nerozbebral a nez se do toho pustim, chtel bych mít vsechno pripravený a nakoupebý, aby se to pak dlouho nezdrzovalo.

Díky,

F.

Go motoru wr450f

11.2.2013 v 17:41 | Nahoru | #38
Zdarec, ja mam na WR 450,06 najeto tak 500-600 mth. měnil jsem píst,ted mám pist C tod posledni, pak už čeka nikasil, pač to bralo olej(na 20 mth ryska max-min,ted nic) a motorku nešetřím. Rozvodovej řetěz, na kterej se puvodní majitek vykašlal a kterej byl tak volnej, že se saci ventily zaklepavali o píst,(jinak ty ventily držej jako blazen 100mth se pohli o 0,05)naštěsti včas odhaleno.Jinak klika ještě něco da,ale kdyby se majitel o to více staral tak to bude celkově v lepšim stavu.WR asi da hodně mth,při dobrym servisu než se motor zastavi.

Go motoru wr450f

11.2.2013 v 21:29 | Nahoru | #39
Tak olej mi to nezere vubec, rozvodovej řetízek mám taky pripravenej novej. Jak to tak pozoruju, mozná bych mohl jeste pockat :)..ale když uz, tak uz. Nemá cenu setrit. Ten píst asi teda vezmu 95... díky za radu

1 reakcí na tento příspěvek Go motoru wr450f

11.2.2013 v 23:43 | Nahoru | #40
píst bych dopředu určitě nekupoval, je možný že tam budeš moct dát píst stejný velikosti jako je tam ted.. Každopádně je to prostě potřeba prvně změřit než budeš kupovat píst.

(reakce na) Go motoru wr450f

12.2.2013 v 09:39 | Nahoru | #41

Vojta_WR-f píše: píst bych dopředu určitě nekupoval, je možný že tam budeš moct dát píst stejný velikosti jako je tam ted.. Každopádně je to prostě potřeba prvně změřit než budeš kupovat píst.

Určitě, píst kupovat až to rozdělaš.

2 reakcí na tento příspěvek Go motoru wr450f

12.2.2013 v 18:09 | Nahoru | #42
....Rozvodovej řetěz byl tak volnej, že se saci ventily zaklepavali o píst... myslím, že vytahaný rozvoďák vůbec nemá vliv na zaklepávání ventilů. A nezaklepávají se o píst, ale do sedel. Japonci mají velmi kvalitní řetězy, proto nemám vůbec strach z přetržení. U těchto rozvoďáků hrozí "přeskočení o zub", ale to až po tom, co se vytáhnou natolik, že je nedopne napínák. Dokud napíná, neměnil bych.

Go motoru wr450f

12.2.2013 v 19:53 | Nahoru | #43
Co to tu tak vidim, je asi skoda to v tomhle stavu rozdelavat :))) ...tak asi nic :)

(reakce na) Go motoru wr450f

13.2.2013 v 08:06 | Nahoru | #44
panca> Když je hooodně vytahanej řetěz ventily se zavírají pozdě a píst do nich může teoreticky klepnout. V praxi by ten řetěz musel bejt delší aspoň o dva metry.

(reakce na) Go motoru wr450f

13.2.2013 v 09:07 | Nahoru | #45

panca píše: ....Rozvodovej řetěz byl tak volnej, že se saci ventily zaklepavali o píst... myslím, že vytahaný rozvoďák vůbec nemá vliv na zaklepávání ventilů. A nezaklepávají se o píst, ale do sedel. Japonci mají velmi kvalitní řetězy, proto nemám vůbec strach z přetržení. U těchto rozvoďáků hrozí "přeskočení o zub", ale to až po tom, co se vytáhnou natolik, že je nedopne napínák. Dokud napíná, neměnil bych.

Bohužel je to tak, rozvodák byl tak vytahanej, že nešli vačky nastavit na rysky a někdo to posunul o ten pul zub,ale špatnym směrem, za 40mth se ventily zaklepali o 0,25mm. Jak jsem motor rozdělal,tak na pístu to bylo vidět. Někteří lidi jsou strašny prasata,co se tyče udržby, když jsem to kupoval tak ty kecy pist měněnej a toto dělany,olej to nežere, jo prdlajs, dyt to znate.

Go motoru wr450f

13.2.2013 v 21:24 | Nahoru | #46
když nasadíš rozvod o zub špatně, tak se na té motorce nesvezeš. Poznáš to okamžitě. Budeš rád, když se ti to povede nastartovat, a když se ti to povede nahodit, tak hned poznáš, že je něco špatně a můžeš považovat za štěstí, že se ti to nepotká. Vytahaný řetěz se ti nikdy neprojeví tak specificky jako špatně nastavený rozvod. Mluvím o WR 450F. U nějaké staré jednovačky se při nastavení rozvodu jeden zub nemusí projevovat tak drasticky přidá-li se k tomu navíc např. vydřený karbec, špatný benzín nebo slabší zapalko.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist