1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Foukání pneu
Dawe02>fanATIck> tata ma teoreticky pravdu, ale prakticky bude efekt zanedbatelny. Mas predstavu na jakou teplotu gumy svou jizdou zahrejes ve vedrech a na jakou v zime? Potom vychazej z techto teplot a vzpomen si na izochoricky dej (zanedbame elasticitu pneu) probirany nekdy na stredni skole. Zmeny v tlacich nebudou takove, abys na silnici na tve moto cokoliv poznal, nebo to jakkoliv zasadne ovlivnilo jizdni vlastnosti.
Panáček se připravoval.
Ale když už jsme u toho. Rozdil v tlacich při změně teploty o 10°C je cca 3,6% a vzhledem k tomu, že dle normy je pro tlak do 4 barů hraniční chyba ±0,08 barů, což je při 2 barech 8% a vzhledem ke stavu tlakoměrů na našich benzinkach je myslím tato debata bezpředmětná. K
Naposledy editováno 27.08.2009 13:59:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Foukání pneu
Kousek>Panáček se připravoval.
Ale když už jsme u toho. Rozdil v tlacich při změně teploty o 10°C je cca 3,6% a vzhledem k tomu, že dle normy je pro tlak do 4 barů hraniční chyba ±0,08 barů, což je při 2 barech 8% a vzhledem ke stavu tlakoměrů na našich benzinkach je myslím tato debata bezpředmětná. K
Ver mi ze na toto se jeste pripravovat nepotrebuju
Kazdopadne byla myslim otazka zodpovezena.