2 reakcí na tento příspěvek Pozor na ojetiny!!!
Dave81>K tomu neni snad co novýho říct. Snad jen to, že u motoru 50 ccm je i 11 tkm docela porce, takže výměna pístu se dala čekat.
Nerad rejpu, ale 11t.km u 50ccm 2T nejsou vůbec žádný KM bavím se o běžným 50ccm motoru používaný v 90% skútrů. Na 11t.km děláš cca druhou dekarbonizaci(jako že na to plno lidí sere a pak se divěj), a ještě si libuješ, že je motor jak novej. Ale nebudu se o tom ani hádat, kolik skutečně vydrží taková 50ká ví v podstatě jen první majitel, který s tím sám najezdí 30-40t.km a pak to posílá dál
já osobně nakroutil za dvě sezóny na 50ccm rovných 11t.km, většinu KM pořád plnej plyn, a motor absolutně 100% stav, slouží vesele dál a je v plné síle bez známek opotřebení
To co se stalo back1237891, je smutný, ale holt i to se děje. Nemůže čekat od 8 roku starýho skútra, že bude vesele dál sloužit dalších x KM bez poruchy. Prodejce v tom může být nakonec nevinně. Jasně že jsou vyjímky, kdy skútr spíš stojí v garáži než jezdí a má málo km, ale většina skútrů je každý den v provozu, prostě se s tím pořád jezdí, courá, ale hlavně je to o ÚDRŽBĚ a přístupu...