Téma: Startování přes auto
 
24.8.2009 v 11:20
Poradíte mi, zkoušel někdo, nastartovat motorku, pomocí startovacích kabelů přes baterku auta? Potřebuju do servisu a nechytáto...

2 reakcí na tento příspěvek Startování přes auto

24.8.2009 v 12:40 | Nahoru | #1
Trochu z jiného soudku, já zase před 14dny zkoušel startovat Passata s totálně vymlácenou baterkou startovacími kabely z Mazdy2 s nastartovaným motorem a ani jsem si neťuknul, ani to motorem passata neotočilo, je to normálně 2litr 4 vál ropák 96kW, žádnej obrovskej motor, ale zřejmě je tady potřeba vyššího startovacího proudu, než dávala Mazda 1.2l a ani když jsem to nechal chvíli na oživení, tak nic. Takže musela přijít na řadu nabíječka.

Startování kabely většinou jde, ale není to pravidlo! U motorky se mi taky stalo, že přes kabely sice chytla, ale ihned po odpojení kabelů zase chcípla a vše bylo jen špatnou baterií, byla prostě úplně v čoudu.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování přes auto

24.8.2009 v 13:45 | Nahoru | #2

hansell>Trochu z jiného soudku, já zase před 14dny zkoušel startovat Passata s totálně vymlácenou baterkou startovacími kabely z Mazdy2 s nastartovaným motorem a ani jsem si neťuknul, ani to motorem passata neotočilo, je to normálně 2litr 4 vál ropák 96kW, žádnej obrovskej motor, ale zřejmě je tady potřeba vyššího startovacího proudu, než dávala Mazda 1.2l a ani když jsem to nechal chvíli na oživení, tak nic. Takže musela přijít na řadu nabíječka.



Problém je v přechodových odporech, nejen startovacich kabelů, ale i jejich kleští, vzájemných spojů a přichycení k baterkám. Ten přechodový odpor na přichycení kleští k baterce je největší problém.
Na nastartování velkýho motoru, zvlášť nafťáka, je potřeba až 400A, to je kurvaproud. Startovacími kabely, které se chluběj nápisem 400A, za ideálních podmínek protáhneš sotva 100A aby zbylo ještě nějaké napětí na startované straně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování přes auto

10.3.2010 v 19:25 | Nahoru | #3

hansell>Trochu z jiného soudku, já zase před 14dny zkoušel startovat Passata s totálně vymlácenou baterkou startovacími kabely z Mazdy2 s nastartovaným motorem a ani jsem si neťuknul, ani to motorem passata neotočilo, je to normálně 2litr 4 vál ropák 96kW, žádnej obrovskej motor, ale zřejmě je tady potřeba vyššího startovacího proudu, než dávala Mazda 1.2l a ani když jsem to nechal chvíli na oživení, tak nic. Takže musela přijít na řadu nabíječka.

Startování kabely většinou jde, ale není to pravidlo! U motorky se mi taky stalo, že přes kabely sice chytla, ale ihned po odpojení kabelů zase chcípla a vše bylo jen špatnou baterií, byla prostě úplně v čoudu.



Že tys měl ty šmejdský startovací kabely co se dají koupit všude za dvetěpadesát
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist