globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Probdělé noci nad výběrem 125 tky
Zdravím všechny motorkáře. Chtěl bych poprosit o radu. Už je pomalu čas vybírat si motorku, chybí mi jen testy v autoškole a pofarám si sám... problém však je: Na čem? Do oka mi padly tři motorky: Honda CBR 125R, Honda Varadero 125 a Suzuki DR 125 SM. Co byste mi tahkle na začátek doporučili? Měřím 177cm, vážím 70kg snad to nějak pomůže. Díky za odpovědi. Každá rada drahá.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

24.8.2009 v 22:13 | Nahoru | #121

Azi.>Grifindoor> lol za 3 v poho?? Mě by zajímalo kam na to kažý chodí. Já jezdím tak, abych nezdržoval provoz (85-95), často to natáhnu a jezdim kousek přes 4 spíš za 4,5. Za kolik jezdíte vy?? Na dvácách.



Tyhle kidy už nemůžu nekomentovat:
Mám 188cm, 84kg (někdy i 86, dle ročního období a středa/sobota) a jezdil jsem na CBR125RR, kterou měla dcera. Můžu to řídit ze zadního sedadla, ale nikdy jsem s tím nejel za víc, než za 3,3litru na 100km. Většinou jsem jezdil za 3/100...!
Žádná úsporná jízda, ohřát motor tak asi 3-5km klidné jízdy a pak plyn z dorazu na doraz.

Kecy ostatních, že má úzké kolo nebo vypadá hnusně jsou stupidita, protože s úzkýma kolama samozřejmě natře prdel všem v ovladatelnosti. A vzhledově je to prostě supersport.
Všechno je to jinak: kritici na ni nemaj prachy, jezdí na vychrchlaných plečkách, který kouří jak Sergej na patnáctým stupni. Pro nezasvěcené vysvětlím:
"Sergej" je ruská lokomotiva, která má DVOUTAKTNÍ dvanáctiválcový motor o výkonu 2000koní a za jednu směnu si cucla kolem 60litrů oleje...!!! Regulátor měl 15stupňů, kterým se elektricky přidávalo palivo. Na patnáctý stupeň se nedoporučovalo jezdit, protože hrozilo, že ojnice, písty, kroužky vyletí komínem...!!!
Většina mašinfírů jezdila na čtrnáctý stupeň.
A jestli někdo chce výkon, je mu nějakých 30koní u prdele, když má 16let a mokrý řidičák.
Prostě CBR125 je naprostý klenot pro začínající řidiče, který navíc nechce spravovat každý týden a který nechce každý půlrok dělat generálku motoru.
S CBR nebudeš otravovat město smradem, za 250 korun projezdíš měsíc, v kopci se ti neudusí, nezadře, chladí to pořád jak perpettum mobile.
Je to super hračka pro 16-18let. Větší postava se tam hůř poskládá, ale to na každou 125ccm.

(reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

25.8.2009 v 08:59 | Nahoru | #122

BagoBorec>A roste ti u toho péro?


si piš že jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

25.8.2009 v 09:01 | Nahoru | #123

maras>No ještě pár dnů budu snášet ty žabomyší hádky a pak opustím svět dvácaře


pár dní to zas bude nejmíň rok a pak zjistíš že to nemá cenu kupovat něco s 25 Kw

(reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

25.8.2009 v 09:05 | Nahoru | #124

hondacbf1000>Tyhle kidy už nemůžu nekomentovat:
Mám 188cm, 84kg (někdy i 86, dle ročního období a středa/sobota) a jezdil jsem na CBR125RR, kterou měla dcera. Můžu to řídit ze zadního sedadla, ale nikdy jsem s tím nejel za víc, než za 3,3litru na 100km. Většinou jsem jezdil za 3/100...!
Žádná úsporná jízda, ohřát motor tak asi 3-5km klidné jízdy a pak plyn z dorazu na doraz.

Kecy ostatních, že má úzké kolo nebo vypadá hnusně jsou stupidita, protože s úzkýma kolama samozřejmě natře prdel všem v ovladatelnosti. A vzhledově je to prostě supersport.
Všechno je to jinak: kritici na ni nemaj prachy, jezdí na vychrchlaných plečkách, který kouří jak Sergej na patnáctým stupni. Pro nezasvěcené vysvětlím:
"Sergej" je ruská lokomotiva, která má DVOUTAKTNÍ dvanáctiválcový motor o výkonu 2000koní a za jednu směnu si cucla kolem 60litrů oleje...!!! Regulátor měl 15stupňů, kterým se elektricky přidávalo palivo. Na patnáctý stupeň se nedoporučovalo jezdit, protože hrozilo, že ojnice, písty, kroužky vyletí komínem...!!!
Většina mašinfírů jezdila na čtrnáctý stupeň.
A jestli někdo chce výkon, je mu nějakých 30koní u prdele, když má 16let a mokrý řidičák.
Prostě CBR125 je naprostý klenot pro začínající řidiče, který navíc nechce spravovat každý týden a který nechce každý půlrok dělat generálku motoru.
S CBR nebudeš otravovat město smradem, za 250 korun projezdíš měsíc, v kopci se ti neudusí, nezadře, chladí to pořád jak perpettum mobile.
Je to super hračka pro 16-18let. Větší postava se tam hůř poskládá, ale to na každou 125ccm.



mohu být tak opovážlivý a zeptat se kolik km si najezdil na moderním 2T že víš že se to musí každý týden spravovat a každejch půl roku dělat GO?

(reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

25.8.2009 v 09:39 | Nahoru | #125

hondacbf1000>Tyhle kidy už nemůžu nekomentovat:
Mám 188cm, 84kg (někdy i 86, dle ročního období a středa/sobota) a jezdil jsem na CBR125RR, kterou měla dcera. Můžu to řídit ze zadního sedadla, ale nikdy jsem s tím nejel za víc, než za 3,3litru na 100km. Většinou jsem jezdil za 3/100...!
Žádná úsporná jízda, ohřát motor tak asi 3-5km klidné jízdy a pak plyn z dorazu na doraz.

Kecy ostatních, že má úzké kolo nebo vypadá hnusně jsou stupidita, protože s úzkýma kolama samozřejmě natře prdel všem v ovladatelnosti. A vzhledově je to prostě supersport.
Všechno je to jinak: kritici na ni nemaj prachy, jezdí na vychrchlaných plečkách, který kouří jak Sergej na patnáctým stupni. Pro nezasvěcené vysvětlím:
"Sergej" je ruská lokomotiva, která má DVOUTAKTNÍ dvanáctiválcový motor o výkonu 2000koní a za jednu směnu si cucla kolem 60litrů oleje...!!! Regulátor měl 15stupňů, kterým se elektricky přidávalo palivo. Na patnáctý stupeň se nedoporučovalo jezdit, protože hrozilo, že ojnice, písty, kroužky vyletí komínem...!!!
Většina mašinfírů jezdila na čtrnáctý stupeň.
A jestli někdo chce výkon, je mu nějakých 30koní u prdele, když má 16let a mokrý řidičák.
Prostě CBR125 je naprostý klenot pro začínající řidiče, který navíc nechce spravovat každý týden a který nechce každý půlrok dělat generálku motoru.
S CBR nebudeš otravovat město smradem, za 250 korun projezdíš měsíc, v kopci se ti neudusí, nezadře, chladí to pořád jak perpettum mobile.
Je to super hračka pro 16-18let. Větší postava se tam hůř poskládá, ale to na každou 125ccm.


pekny kidy ,nic proti ae coudi to jen kdyz je studeny a nejaky ty tvoje kecy ze to kazdej tejden spravovat a kazdyho pul roku delat GO toe peknej blabol ´,pomalu kazdej ma 2T otevreny tak neni divu ze se to vic sere uz si pripadam jak divnej ze jen ja to mam zavreny ale 4T porad natrhnu prdel spotreba neni tak hrozna a zivotnost je taky vetsi

(reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

25.8.2009 v 14:51 | Nahoru | #126

hondacbf1000>Tyhle kidy už nemůžu nekomentovat:
Mám 188cm, 84kg (někdy i 86, dle ročního období a středa/sobota) a jezdil jsem na CBR125RR, kterou měla dcera. Můžu to řídit ze zadního sedadla, ale nikdy jsem s tím nejel za víc, než za 3,3litru na 100km. Většinou jsem jezdil za 3/100...!
Žádná úsporná jízda, ohřát motor tak asi 3-5km klidné jízdy a pak plyn z dorazu na doraz.

Kecy ostatních, že má úzké kolo nebo vypadá hnusně jsou stupidita, protože s úzkýma kolama samozřejmě natře prdel všem v ovladatelnosti. A vzhledově je to prostě supersport.
Všechno je to jinak: kritici na ni nemaj prachy, jezdí na vychrchlaných plečkách, který kouří jak Sergej na patnáctým stupni. Pro nezasvěcené vysvětlím:
"Sergej" je ruská lokomotiva, která má DVOUTAKTNÍ dvanáctiválcový motor o výkonu 2000koní a za jednu směnu si cucla kolem 60litrů oleje...!!! Regulátor měl 15stupňů, kterým se elektricky přidávalo palivo. Na patnáctý stupeň se nedoporučovalo jezdit, protože hrozilo, že ojnice, písty, kroužky vyletí komínem...!!!
Většina mašinfírů jezdila na čtrnáctý stupeň.
A jestli někdo chce výkon, je mu nějakých 30koní u prdele, když má 16let a mokrý řidičák.
Prostě CBR125 je naprostý klenot pro začínající řidiče, který navíc nechce spravovat každý týden a který nechce každý půlrok dělat generálku motoru.
S CBR nebudeš otravovat město smradem, za 250 korun projezdíš měsíc, v kopci se ti neudusí, nezadře, chladí to pořád jak perpettum mobile.
Je to super hračka pro 16-18let. Větší postava se tam hůř poskládá, ale to na každou 125ccm.



Další snůška nesmyslů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

25.8.2009 v 14:52 | Nahoru | #127

PosMiros>pár dní to zas bude nejmíň rok a pak zjistíš že to nemá cenu kupovat něco s 25 Kw



Nene, bude mít 9,6 kW a pojede ve dvou taktech

(reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

25.8.2009 v 20:30 | Nahoru | #128
hondacbf1000> Jen bych doplnil, že na Varadero se vejde i s 195cm.. A vypadá jako velká. Jinak ta mašina byla vostrá!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

25.8.2009 v 20:32 | Nahoru | #129

maras>Nene, bude mít 9,6 kW a pojede ve dvou taktech


to si budeš kupovat nějakou dětskou 60tku ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

25.8.2009 v 20:39 | Nahoru | #130

PosMiros>to si budeš kupovat nějakou dětskou 60tku ne?



GG EC 250

1 reakcí na tento příspěvek Probdělé noci nad výběrem 125 tky

25.8.2009 v 21:24 | Nahoru | #131
To jede prd

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

25.8.2009 v 21:25 | Nahoru | #132

maras>GG EC 250


to mě moc nebere a navíc stejně to asi ještě tak 10 krát změníš

(reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

25.8.2009 v 21:31 | Nahoru | #133

PosMiros>to mě moc nebere a navíc stejně to asi ještě tak 10 krát změníš



Nene, ve čtvrtek se vyberou prachy a o víkendu se už pro něj jede

(reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

25.8.2009 v 21:32 | Nahoru | #134

Mr.FiFI>To jede prd



Určitě hůř než otevřený Varan co?

1 reakcí na tento příspěvek Probdělé noci nad výběrem 125 tky

26.8.2009 v 20:09 | Nahoru | #135
Když můžu mít řidičák do 25kW, tak bych sehnal rozhodně něco lepšího

(reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

26.8.2009 v 20:11 | Nahoru | #136

Mr.FiFI>Když můžu mít řidičák do 25kW, tak bych sehnal rozhodně něco lepšího



Nepotřebuju se hnát po cestě 200km/h ani mít pod prdelí nějakého 4T buchara..pro moje účely ideálni motorka A jestli se ti to nelíbí tak víš co mi můžeš

1 reakcí na tento příspěvek Probdělé noci nad výběrem 125 tky

27.8.2009 v 22:15 | Nahoru | #137
Já nevim, když můžeš mít šestku, ve čtyrtaktu, proč jí nevemeš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

31.8.2009 v 20:54 | Nahoru | #138

treater>cbr kvalitni motorka, varadero taky, cbrko jede vic, varadero zere vic, varadero vypada lip, cbr je levnější, mám jí rok a půl a ez problémů, kamarád má varana a taky


varadero zere vic?nez cbr???kde si na to prisel......mam varadero a vlezu se do 4litru na 100km a jezdím prumerne tech 60-70

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

31.8.2009 v 21:00 | Nahoru | #139

Mr.FiFI>Já nevim, když můžeš mít šestku, ve čtyrtaktu, proč jí nevemeš



K čemu mi bude? Dá se s tím jezdit po lese? Ne

(reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

31.8.2009 v 22:16 | Nahoru | #140

-PATRICK->varadero zere vic?nez cbr???kde si na to prisel......mam varadero a vlezu se do 4litru na 100km a jezdím prumerne tech 60-70



Já jezdim furt na plnej a ještě jsem nešel přes 4 litry Takže asi něřikáš pravdu, nebo to máš rozštelovaný..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

31.8.2009 v 22:16 | Nahoru | #141

maras>K čemu mi bude? Dá se s tím jezdit po lese? Ne



Tak určitě bys sehnal něco lepšího.. Šestku ve čtyrtaktu, nebo prostě něco větším objemem a né smradlavej dvou takt..

(reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

1.9.2009 v 07:44 | Nahoru | #142

Mr.FiFI>Tak určitě bys sehnal něco lepšího.. Šestku ve čtyrtaktu, nebo prostě něco větším objemem a né smradlavej dvou takt..



Ty blboune, já mám motorku ke svým účelům. Kdybych chtěl švestku mám švestku, jenže já nechci Smradlavý dvoutakt...nevíš o co přicházíš..libá vůně. Pro mě je Gas lepší motorka než třeba Bandit

Probdělé noci nad výběrem 125 tky

1.9.2009 v 10:13 | Nahoru | #143
Jo, souhlasim Mně dvoutakty nevaděj, třeba i pionýr mi občas voní Jen mi neni moc příjemný, když jedu za kámošem

(reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

1.9.2009 v 10:16 | Nahoru | #144

Mr.FiFI>Tak určitě bys sehnal něco lepšího.. Šestku ve čtyrtaktu, nebo prostě něco větším objemem a né smradlavej dvou takt..


Tyvole ty máš koukám místo mozku dobře nasráno

1 reakcí na tento příspěvek Probdělé noci nad výběrem 125 tky

1.9.2009 v 10:29 | Nahoru | #145
proč?

(reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

1.9.2009 v 10:35 | Nahoru | #146
Mr.FiFI> no, to je snad radši jedno...

Probdělé noci nad výběrem 125 tky

10.11.2009 v 20:20 | Nahoru | #147
kup si MZ 125 SM...je to motard...je peknej, má velkej výkon a je proste super !!!! vim o cem mluvim

1 reakcí na tento příspěvek Probdělé noci nad výběrem 125 tky

10.11.2009 v 20:29 | Nahoru | #148
Jsem zvědavý jak moc ti ještě bude připadat super, až budeš shánět vzduchový filtr nebo nedejbože nějaký náhradní díl

(reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky

10.11.2009 v 22:39 | Nahoru | #149
C.J.> Nebo až to položí

Probdělé noci nad výběrem 125 tky

11.11.2009 v 17:33 | Nahoru | #150
náhradních dílů je spousta, akorát že v německu. a vzdochový filtr je molitanový takže nevim co by se mi na tom mělo rozbít a navíc není problé v čr sehnat třeba sportovní vzduchový filtr na MZtu. stčí jen změřit průměr otvoru a je to....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R Dominik07 11 29.4.2024 v 15:12 Krautkopf
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 Giant13 17 22.4.2024 v 20:57 MP3KV
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero Trollik1 6 13.4.2024 v 08:37 krokoš
Blinkry Honda CBR 125R ProFicK 1 24.3.2024 v 02:08 tompok76
Brzda přibržďuje za studena Honda XL 125V Varadero Namalorazce2408 7 19.3.2024 v 22:26 Slávek-TDM


TOPlist