4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Probdělé noci nad výběrem 125 tky
Azi.>Grifindoor> lol za 3 v poho?? Mě by zajímalo kam na to kažý chodí. Já jezdím tak, abych nezdržoval provoz (85-95), často to natáhnu a jezdim kousek přes 4 spíš za 4,5. Za kolik jezdíte vy?? Na dvácách.
Tyhle kidy už nemůžu nekomentovat:
Mám 188cm, 84kg (někdy i 86, dle ročního období a středa/sobota) a jezdil jsem na CBR125RR, kterou měla dcera. Můžu to řídit ze zadního sedadla, ale nikdy jsem s tím nejel za víc, než za 3,3litru na 100km. Většinou jsem jezdil za 3/100...!
Žádná úsporná jízda, ohřát motor tak asi 3-5km klidné jízdy a pak plyn z dorazu na doraz.
Kecy ostatních, že má úzké kolo nebo vypadá hnusně jsou stupidita, protože s úzkýma kolama samozřejmě natře prdel všem v ovladatelnosti. A vzhledově je to prostě supersport.
Všechno je to jinak: kritici na ni nemaj prachy, jezdí na vychrchlaných plečkách, který kouří jak Sergej na patnáctým stupni. Pro nezasvěcené vysvětlím:
"Sergej" je ruská lokomotiva, která má DVOUTAKTNÍ dvanáctiválcový motor o výkonu 2000koní a za jednu směnu si cucla kolem 60litrů oleje...!!! Regulátor měl 15stupňů, kterým se elektricky přidávalo palivo. Na patnáctý stupeň se nedoporučovalo jezdit, protože hrozilo, že ojnice, písty, kroužky vyletí komínem...!!!
Většina mašinfírů jezdila na čtrnáctý stupeň.
A jestli někdo chce výkon, je mu nějakých 30koní u prdele, když má 16let a mokrý řidičák.
Prostě CBR125 je naprostý klenot pro začínající řidiče, který navíc nechce spravovat každý týden a který nechce každý půlrok dělat generálku motoru.
S CBR nebudeš otravovat město smradem, za 250 korun projezdíš měsíc, v kopci se ti neudusí, nezadře, chladí to pořád jak perpettum mobile.
Je to super hračka pro 16-18let. Větší postava se tam hůř poskládá, ale to na každou 125ccm.
hondacbf1000>Tyhle kidy už nemůžu nekomentovat:
Mám 188cm, 84kg (někdy i 86, dle ročního období a středa/sobota) a jezdil jsem na CBR125RR, kterou měla dcera. Můžu to řídit ze zadního sedadla, ale nikdy jsem s tím nejel za víc, než za 3,3litru na 100km. Většinou jsem jezdil za 3/100...!
Žádná úsporná jízda, ohřát motor tak asi 3-5km klidné jízdy a pak plyn z dorazu na doraz.
Kecy ostatních, že má úzké kolo nebo vypadá hnusně jsou stupidita, protože s úzkýma kolama samozřejmě natře prdel všem v ovladatelnosti. A vzhledově je to prostě supersport.
Všechno je to jinak: kritici na ni nemaj prachy, jezdí na vychrchlaných plečkách, který kouří jak Sergej na patnáctým stupni. Pro nezasvěcené vysvětlím:
"Sergej" je ruská lokomotiva, která má DVOUTAKTNÍ dvanáctiválcový motor o výkonu 2000koní a za jednu směnu si cucla kolem 60litrů oleje...!!! Regulátor měl 15stupňů, kterým se elektricky přidávalo palivo. Na patnáctý stupeň se nedoporučovalo jezdit, protože hrozilo, že ojnice, písty, kroužky vyletí komínem...!!!
Většina mašinfírů jezdila na čtrnáctý stupeň.
A jestli někdo chce výkon, je mu nějakých 30koní u prdele, když má 16let a mokrý řidičák.
Prostě CBR125 je naprostý klenot pro začínající řidiče, který navíc nechce spravovat každý týden a který nechce každý půlrok dělat generálku motoru.
S CBR nebudeš otravovat město smradem, za 250 korun projezdíš měsíc, v kopci se ti neudusí, nezadře, chladí to pořád jak perpettum mobile.
Je to super hračka pro 16-18let. Větší postava se tam hůř poskládá, ale to na každou 125ccm.
mohu být tak opovážlivý a zeptat se kolik km si najezdil na moderním 2T že víš že se to musí každý týden spravovat a každejch půl roku dělat GO?
hondacbf1000>Tyhle kidy už nemůžu nekomentovat:
Mám 188cm, 84kg (někdy i 86, dle ročního období a středa/sobota) a jezdil jsem na CBR125RR, kterou měla dcera. Můžu to řídit ze zadního sedadla, ale nikdy jsem s tím nejel za víc, než za 3,3litru na 100km. Většinou jsem jezdil za 3/100...!
Žádná úsporná jízda, ohřát motor tak asi 3-5km klidné jízdy a pak plyn z dorazu na doraz.
Kecy ostatních, že má úzké kolo nebo vypadá hnusně jsou stupidita, protože s úzkýma kolama samozřejmě natře prdel všem v ovladatelnosti. A vzhledově je to prostě supersport.
Všechno je to jinak: kritici na ni nemaj prachy, jezdí na vychrchlaných plečkách, který kouří jak Sergej na patnáctým stupni. Pro nezasvěcené vysvětlím:
"Sergej" je ruská lokomotiva, která má DVOUTAKTNÍ dvanáctiválcový motor o výkonu 2000koní a za jednu směnu si cucla kolem 60litrů oleje...!!! Regulátor měl 15stupňů, kterým se elektricky přidávalo palivo. Na patnáctý stupeň se nedoporučovalo jezdit, protože hrozilo, že ojnice, písty, kroužky vyletí komínem...!!!
Většina mašinfírů jezdila na čtrnáctý stupeň.
A jestli někdo chce výkon, je mu nějakých 30koní u prdele, když má 16let a mokrý řidičák.
Prostě CBR125 je naprostý klenot pro začínající řidiče, který navíc nechce spravovat každý týden a který nechce každý půlrok dělat generálku motoru.
S CBR nebudeš otravovat město smradem, za 250 korun projezdíš měsíc, v kopci se ti neudusí, nezadře, chladí to pořád jak perpettum mobile.
Je to super hračka pro 16-18let. Větší postava se tam hůř poskládá, ale to na každou 125ccm.
pekny kidy ,nic proti ae coudi to jen kdyz je studeny a nejaky ty tvoje kecy ze to kazdej tejden spravovat a kazdyho pul roku delat GO toe peknej blabol ´,pomalu kazdej ma 2T otevreny tak neni divu ze se to vic sere uz si pripadam jak divnej ze jen ja to mam zavreny ale 4T porad natrhnu prdel spotreba neni tak hrozna a zivotnost je taky vetsi
hondacbf1000>Tyhle kidy už nemůžu nekomentovat:
Mám 188cm, 84kg (někdy i 86, dle ročního období a středa/sobota) a jezdil jsem na CBR125RR, kterou měla dcera. Můžu to řídit ze zadního sedadla, ale nikdy jsem s tím nejel za víc, než za 3,3litru na 100km. Většinou jsem jezdil za 3/100...!
Žádná úsporná jízda, ohřát motor tak asi 3-5km klidné jízdy a pak plyn z dorazu na doraz.
Kecy ostatních, že má úzké kolo nebo vypadá hnusně jsou stupidita, protože s úzkýma kolama samozřejmě natře prdel všem v ovladatelnosti. A vzhledově je to prostě supersport.
Všechno je to jinak: kritici na ni nemaj prachy, jezdí na vychrchlaných plečkách, který kouří jak Sergej na patnáctým stupni. Pro nezasvěcené vysvětlím:
"Sergej" je ruská lokomotiva, která má DVOUTAKTNÍ dvanáctiválcový motor o výkonu 2000koní a za jednu směnu si cucla kolem 60litrů oleje...!!! Regulátor měl 15stupňů, kterým se elektricky přidávalo palivo. Na patnáctý stupeň se nedoporučovalo jezdit, protože hrozilo, že ojnice, písty, kroužky vyletí komínem...!!!
Většina mašinfírů jezdila na čtrnáctý stupeň.
A jestli někdo chce výkon, je mu nějakých 30koní u prdele, když má 16let a mokrý řidičák.
Prostě CBR125 je naprostý klenot pro začínající řidiče, který navíc nechce spravovat každý týden a který nechce každý půlrok dělat generálku motoru.
S CBR nebudeš otravovat město smradem, za 250 korun projezdíš měsíc, v kopci se ti neudusí, nezadře, chladí to pořád jak perpettum mobile.
Je to super hračka pro 16-18let. Větší postava se tam hůř poskládá, ale to na každou 125ccm.
Další snůška nesmyslů
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 14 | 17.5.2024 v 07:35 rg250 |
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R | Honda23 | 49 | 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_ |
Honda varadero 125 nemá "výkon" ve ... Honda XL 125V Varadero | Topriders | 5 | 7.5.2024 v 01:33 Topriders |
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R | Dominik07 | 11 | 29.4.2024 v 15:12 Krautkopf |
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 | Giant13 | 17 | 22.4.2024 v 20:57 MP3KV |