Téma: Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
 
13.8.2009 v 22:37
Ahoj,
dodělávám si papíry na moto, dřív jsem se k tomu nějak neodhodlala, mám 11letého syna a tak byla práce hodně s ním, teď už si začínáme tak nějak užívat každý své "svobody" , já navýšila životní pojistku a hurááááá za splněním svých snů.
Jenže stojím před otázkou, jestli mám začít na slabším naháči, kterého,když položím,tak nenadělám takových škod ,nebo rovnou na CBR 600 F,kterou budu jednou chtít a když bych jí pořídila hned budu se jí pokoušet samozřejmě krotit pozvolna,nejsem bezmozek. Musím se opravdu nejdřív vyjezdit někde na letišti a pak každý den po práci, to je samozřejmé,potřebuju to trošku dostat do ruk.
Budu ráda za každý názor, poučeních jsem slyšela již hodně - včetně mé rodiny,jako že ať přepíšu na svého "milovaného" bratra barák, na druhého životní pojistku a tak - jsou vtipný - nebo ať si koupím babetu ...
Navíc mám problémy i s výškou, měřím 161cm a dělá mi problémy dosáhnout na zem takže zkušenosti,jestli jde nějaká líp snížit...
Zkrátka prosím o každou radu. Díky

1 reakcí na tento příspěvek Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F

26.8.2009 v 21:36 | Nahoru | #1
Ahoj, nechtěl bych tu rozdávat rozumy, ale nedá mi to, taj jen ve zkratce:
1. nesrovnávej motorku a auto je to úplně o něčem jiném (asi jsi chtěla říct, že umíš předvídat a máš zažitá pravidla a provoz-to je ale jediné plus)
2. mašina má podstatně vyšší zrychlení jak běžná auta, z toho plyne větší nutnost soustředění, předvídavosti, odpovědnosti vůči sobě i ostatním-tím mám namysli uhlídat se a neblbnout (asi víte všichni o čem je řeč )
3. k řízení motocyklu jsou třeba jak psychické (pokud se dnes necítím nelezu za řídítka a jízdu vynechám) i fyzické předpoklady )manipulace, zvedání, popojíždění, otáčení na malé ploše)
4. pro začátečníka je nutné aby dosáhl aspoň plochou přední části chodidla na zem, dává mu to pocit jistoty při pomlé jízdě, rozjezdech do kopce, z křižovatek atd
5. Z ježdění na motorce máš mít požitek a taky respekt vůči stroji. respekt ale není strach. Postup do vyšší kubatury by měl vždy být spojen s absolutním zvládnutím stroje nižší kubatury tehdy, pokud z něho vyždímu maximum nejen na rovině, ale i v zatáčkách, při krizovkách apod.
6. stokoňový (skoro) Hornet není dobrá volba pro začátek. Kup si nějakou 250ccm a pak uvidíš co dál
7. hodně štěstí

(reakce na) Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F

26.8.2009 v 23:21 | Nahoru | #2
w.o.l.f.>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist