dodělávám si papíry na moto, dřív jsem se k tomu nějak neodhodlala, mám 11letého syna a tak byla práce hodně s ním, teď už si začínáme tak nějak užívat každý své "svobody" , já navýšila životní pojistku a hurááááá za splněním svých snů.
Jenže stojím před otázkou, jestli mám začít na slabším naháči, kterého,když položím,tak nenadělám takových škod ,nebo rovnou na CBR 600 F,kterou budu jednou chtít a když bych jí pořídila hned budu se jí pokoušet samozřejmě krotit pozvolna,nejsem bezmozek. Musím se opravdu nejdřív vyjezdit někde na letišti a pak každý den po práci, to je samozřejmé,potřebuju to trošku dostat do ruk.
Budu ráda za každý názor, poučeních jsem slyšela již hodně - včetně mé rodiny,jako že ať přepíšu na svého "milovaného" bratra barák, na druhého životní pojistku a tak - jsou vtipný - nebo ať si koupím babetu ...
Navíc mám problémy i s výškou, měřím 161cm a dělá mi problémy dosáhnout na zem takže zkušenosti,jestli jde nějaká líp snížit...
Zkrátka prosím o každou radu. Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
3A1718>vubec nepremyslej di rovnou do cbr, min se nadres pri razeni - nemusis tak casto radit, coz je pro zacatcnika vyhodou, kdyz budes jezdit na vyssich rychlostnich stupnich v nizsich otackach tak neni tak citliva a divoka, da se udrzet v rukach v pohode.ja stal pred stejnym problemem kdyz jsem prechazel z chopra na silnici a taky jsem si tak nechal poradit. dnes s odstupem casu to vidim jako vyborne rozhodnuti. ja presel rovnou na CBR 900. at ti to dobre a bezpecne jezdi.
ahoj, jestli jsi tady čet nějaké příspěvky,tak jsi jediný,který mi toto píše, abych byla upřímná,já si to myslím taky, jenže průser je v tom,že to občas mám tendenci přirovnávat k autu, jezdím 13let několi tisíc ročně a ať už jsem se posadila zacokoliv prostě jsem vždy jela a cestou člověk zkouší co to umí či neumí,ale je pravda,že si zpětně říkám,jak je možné,že jsem nenabourala,že jsem vůbec přežila,že jsem na začátku vůbec nic neuměla,když jsem vyšla z autoškoly, to samé teď vidím na motce, neumím vůbec nic, jsem ráda,že znám základy řazení,schopnost ladit spojku s plynem a o klopení zatáček nemůže být třeba vůbec řeč... a už vůbec ne o tom,když mi podjede zadní pneu,co mám udělat... jezdím s kamarádky přítelem na fárošovi,je léty zkušený jezdec,když mu zadní pneu něco udělá,ví co s tím, jezdí s "rozumem" a je jedno,jestli 200 nebo 250,ale vím,že zodpovědně a když se něco přihodí,motorku má dokonale pod kontrolou... já ji nebudu mít pod kontrolou ani v 50km/hod. jak už tady někdo psal,určitě si potřebuju vyzkoušet mokrý terén a vlastně vyzkoušet vše,abych věděla,co se může stát a co ne...