globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CA 125 Rebel
 
13.8.2009 v 20:50
Zdravim všechny. Za rok bych si chtěl dělat papíry A1, a zvažuju motorky. Nejdřív jsem měl na ráně Cagivu Mito 125, ale prý jsou drahý díly. Rozhodně jsem jí nevyřadil, ale díky své postavě jsem začal uvažovat nad chopperem. Chci se zeptat na pár věcí ohledně Rebela. Jaká je spolehlivost, cena náhradních dílů, jak jsou k sehnání náhradní díly. Kolik je maximální rychlost? Je to dobrá volba? Ještě by mě zajímalo, zda se dá nějak "otevřít" protože se mi možná nějakých 8 kW zdá málo. Prosím napište mi své názory. A jestli jsem založil duplicitní téma, omlouvám se. Díky moc všem

Honda CA 125 Rebel

13.8.2009 v 21:22 | Nahoru | #1
Rebel má maximální rychlost něco kolem 90km/h , je to chopper 125 takže s rychlostí moc počítat nemůžeš o ceně náhradních dílů na rebela vůbec nic nevím , takže v tiomhle ti neporadím a otevřít se to nedá za prvé je to 4takt a 4takty se otevřít nedají a za druhé co by si chtěl na choppru otvírat , jinak jaktože máš problémy ze svou výškou , kolik měříš ?

Honda CA 125 Rebel

13.8.2009 v 21:24 | Nahoru | #2
Jestli se chceš vyřádit tak bys měl zvážit nějakou silničku spíše. Chopry sou takový cestovnější..Díly jsou celkem dostupný protože je to Honda. Oproti Italům jako je aprilia nebo cagiva. Ale taky se ti nemusí nic pokazit=P Rebelka má maximálku kolem 100 km/h. Jestli chceš silničku s dostupností dílů a která je celkem bezproblémová tak zvol Honda cbr 125 což je 4T nebo Hondu NSR 125

1 reakcí na tento příspěvek Honda CA 125 Rebel

13.8.2009 v 21:57 | Nahoru | #3
Já za sebe říkám HOnda VT 125 Shadow/Honda XL Varadero 125 oba jsou spolehlivý 4-takty s minimální údržbou, a malou spotřebou,já měl maximálku (tachometrovou) na VT okolo 130 km/h

1 reakcí na tento příspěvek Honda CA 125 Rebel

13.8.2009 v 22:22 | Nahoru | #4
Tak měřím zhruba 185 a nejsem žádný pírko. Silnější postava. Rebel mě celkem zklamal, doufal jsem, že bude mít aspoň těch 130 což by bylo ideální. Na Mitu se mi právě líbí rychlost. Jinak jsem si pročítal různá fóra (i tady) a je to jako u všeho, někdo spokojen a někdo nejvíc nadává. Budu kupovat jistě ojetý, a nevim kolik na to budu mít peněz, ale myslim si, že tak maximálně 30 000. Chtěl bych právě nějakýho choppera kterej by to zvládnul na 130, nebo super sport kterej jede prostě víc.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CA 125 Rebel

13.8.2009 v 22:26 | Nahoru | #5
Jestli se nemýlím tak v 16ti letech dostaneš řidičák s omezením výkonu na 11kW, tak kam bys to jako chtěl otvírat?

A víš že chceš tak trošku nemožnou věc?Aby to kurvajelo, bylo to kurvalevný a kurvaspolehlivý?Až takovou motorku najdeš tak mi dej vědět, vezmu si hned tři...

(reakce na) Honda CA 125 Rebel

13.8.2009 v 22:26 | Nahoru | #6
Pepe.killer> rebela jsem měl, měřím 190cm a drobek taky nejsem, valil se mnou 120+- jede parádně, klidně do něho běž, fakt super mašina

Honda CA 125 Rebel

13.8.2009 v 22:44 | Nahoru | #7
Bezporuchovej stroj, pokud dobře koupíš, jen jezdíš. 100km/h jede v pohodě.. Max je těch 120.. Jen dej pozor, ať nekoupíš nákýho, kterej je omezenej na 85km/h.. To se občas dělávalo..

Honda CA 125 Rebel

14.8.2009 v 01:09 | Nahoru | #8
Yamaha TDR ... Uveze všechno, s tebou maximálka cca 110kmph. díly (motorový) tak akorád, a moc toho zas nepotřebuje... prům. spotřeba 5,5-6L/100km

(reakce na) Honda CA 125 Rebel

14.8.2009 v 07:24 | Nahoru | #9

Venca00>Já za sebe říkám HOnda VT 125 Shadow/Honda XL Varadero 125 oba jsou spolehlivý 4-takty s minimální údržbou, a malou spotřebou,já měl maximálku (tachometrovou) na VT okolo 130 km/h



Shadowka je dobrá volba,začínal jsem na ní, měřím 183 a naprosto v poho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CA 125 Rebel

14.8.2009 v 07:52 | Nahoru | #10
BagoBorec> Nikde jsem nepsal, že musí být kurvaspolehlivá a kurvalevná, ale prostě mě zajímá cena.

(reakce na) Honda CA 125 Rebel

14.8.2009 v 09:13 | Nahoru | #11
Pepe.killer> tak jak máš 180 cenťáků , tak jdi do Varadera a nebo do Hyosunga gt 125 naked , ten váží 170 kg , je to 125ka a každý si to plete s nějakým pěti kilem , ale hyosung ti asi nic neříká co , Varadero do 30 000 asi těžko seženeš a choppra 125ku sem v životě neviděl jet 130 , to je nereálné

1 reakcí na tento příspěvek Honda CA 125 Rebel

14.8.2009 v 09:48 | Nahoru | #12
Rozhodně nechci aby to bylo líný. To můžu zůstat u fichtla a narvat do něj prachy. Ještě popřemejšlim, mám rok času. Určo budu chtít vyzkoušet jak se mi sedí na Mitu a jak na nějakym chopperovi.

Honda CA 125 Rebel

14.8.2009 v 10:03 | Nahoru | #13
Já osobně bych asi do 2taktu nešel , ten zvuk mě doslova deptá každý vidí z dálky mašinu a jak projíždí kolem něj , tak slyší zvuk a drží se za hlavu a začnou se smát :D:D prostě nikdy

(reakce na) Honda CA 125 Rebel

14.8.2009 v 10:15 | Nahoru | #14
Pepe.killer> Nevěř snům a přáním. Žádná 4taktní dvacka nejede (a nikdy nepojede) skutečně 130.
Maximálka u těhle slabých motorek závisí nejvíce na aerodynamice - tedy "supersport", kde se sbalíš za kapotku, může tak 120 jet. Varan, kde je slušná kapota, taky časem rozpohybuješ víc, než chopper, kde sedíš jak na nočníku. S chopperem 125 se horko těžko dostaneš ke stovce.

A zrychlení (= odpich) zase kromě výkonu závisí na celkové váze (ty + motorka). Varan je proto líný, i když má 11 kW, protože váží jak dospělá motorka. A jezdí na nich "urostlejší" jedinci. O 40 - 50 kg lehčí čínská "koloběžka" s o 30 kg lehčí holčinou mu to na křižovatce nandá naprosto s přehledem, i když motor má třeba jen 8kW.

Jinak - každá dvacka je proti fichtlovi drak.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CA 125 Rebel

27.1.2010 v 11:32 | Nahoru | #15
Neposlouchej tohodle chytraka. Sam asi na 125 jeste nesedel. Sice je pravda ze na aerodinamice zavisi ale se 180 centakama se za kapotu na cbr 125 nevejdes, a varan je to sami. Takze si myslim ze je jedno jesli budes sedet na cbr nebo na rebelovi protoze stejne nebudes mit za co se schovat. A rebel bude mit jeste niz sedlo tak si myslim ze to bude dokonce mozna i lepsi

(reakce na) Honda CA 125 Rebel

29.1.2010 v 09:03 | Nahoru | #16

Guly93>Neposlouchej tohodle chytraka. Sam asi na 125 jeste nesedel. Sice je pravda ze na aerodinamice zavisi ale se 180 centakama se za kapotu na cbr 125 nevejdes, a varan je to sami. Takze si myslim ze je jedno jesli budes sedet na cbr nebo na rebelovi protoze stejne nebudes mit za co se schovat. A rebel bude mit jeste niz sedlo tak si myslim ze to bude dokonce mozna i lepsi



Chlapče, je sice pravda, že jezdím jinou kubaturu (viz můj nick), ale mám syna, kterému je 21 a když mu bylo 16, tak jsem mu koupil dvácu. A než jsem mu ji koupil, prošli jsme spolu mnoho obchodů a seděli na docela dost mašinkách. Pár z nich jsme si i půjčili na testovací jízdu. Byl mezi nimi i jeden klasický chopper a taky třeba Yamaha YBR 125, na které je také dost vzpřímený posez. Výběr překvapivě vyhrála Kentoya Lens, model 2005 s kapotkou - mimo jiné to jelo zdaleka nejvíc právě díky slušné kapotce a možnosti pohodlně zalehnout (máme ji dodnes v garáži a občas ji někdo projedeme).
Je fakt, že CBR125 jsme netestovali (to je skutečně už od pohledu moc malý), ale Varan mi padnul skvěle do ruky a velmi dobře bych si ho uměl představit i pro mých 178 cm. Ten to ovšem prohrál naprosto nesmyslnou cenou (tehdy zhruba 135 tisíc).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist