globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CA 125 Rebel
 
13.8.2009 v 20:50
Zdravim všechny. Za rok bych si chtěl dělat papíry A1, a zvažuju motorky. Nejdřív jsem měl na ráně Cagivu Mito 125, ale prý jsou drahý díly. Rozhodně jsem jí nevyřadil, ale díky své postavě jsem začal uvažovat nad chopperem. Chci se zeptat na pár věcí ohledně Rebela. Jaká je spolehlivost, cena náhradních dílů, jak jsou k sehnání náhradní díly. Kolik je maximální rychlost? Je to dobrá volba? Ještě by mě zajímalo, zda se dá nějak "otevřít" protože se mi možná nějakých 8 kW zdá málo. Prosím napište mi své názory. A jestli jsem založil duplicitní téma, omlouvám se. Díky moc všem

1 reakcí na tento příspěvek Honda CA 125 Rebel

14.8.2009 v 09:48 | Nahoru | #1
Rozhodně nechci aby to bylo líný. To můžu zůstat u fichtla a narvat do něj prachy. Ještě popřemejšlim, mám rok času. Určo budu chtít vyzkoušet jak se mi sedí na Mitu a jak na nějakym chopperovi.

(reakce na) Honda CA 125 Rebel

14.8.2009 v 10:15 | Nahoru | #2
Pepe.killer> Nevěř snům a přáním. Žádná 4taktní dvacka nejede (a nikdy nepojede) skutečně 130.
Maximálka u těhle slabých motorek závisí nejvíce na aerodynamice - tedy "supersport", kde se sbalíš za kapotku, může tak 120 jet. Varan, kde je slušná kapota, taky časem rozpohybuješ víc, než chopper, kde sedíš jak na nočníku. S chopperem 125 se horko těžko dostaneš ke stovce.

A zrychlení (= odpich) zase kromě výkonu závisí na celkové váze (ty + motorka). Varan je proto líný, i když má 11 kW, protože váží jak dospělá motorka. A jezdí na nich "urostlejší" jedinci. O 40 - 50 kg lehčí čínská "koloběžka" s o 30 kg lehčí holčinou mu to na křižovatce nandá naprosto s přehledem, i když motor má třeba jen 8kW.

Jinak - každá dvacka je proti fichtlovi drak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist