globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Filtr KN
 
10.1.2007 v 17:56
co udělá filtr KN s moji CBR 600 RR, mám na mysli výkon, spotřeba, zvuk, krouťák a jiné, má někdo zkušenost
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr KN

10.1.2007 v 17:59 | Nahoru | #1
CBR 600RR> udela to ze si ho budes moct po 6tis vzdy preprat a bude jak novej... takze ti dyl vydrzi ;)

(reakce na) Filtr KN

10.1.2007 v 18:03 | Nahoru | #2
tak na to jsem se přesně neptal, ale díky :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Filtr KN

10.1.2007 v 18:07 | Nahoru | #3
U H9 udělá cca 3 koně na zadním kole a 2 Nm v téměř celém spektru otáček. Koukni na DK, tam mají různý křivky výkonu.

Zvuk a spotřebu neřeším

(reakce na) Filtr KN

10.1.2007 v 18:19 | Nahoru | #4
prosím tě :cool: máš odkaz

2 reakcí na tento příspěvek Filtr KN

10.1.2007 v 18:56 | Nahoru | #5
Včera jsem na svojí CB 1300SA kupoval v DKracing laďák(koncovku+mezisvod) a ptal jsem se i na otevřenej filtr. Bylo mi řečeno, že při montáži samotné koncovky, není třeba motor nijak nastavovat. Ale v případě, když dáváš otevřený filtr(a to buď samotný nebo v kombinaci s koncovkou) je NUTNÉ buď přetryskovat(karburátory) nebo namontovat Power Comander(stříkačka). Jde totiž o to, že otevřený filtr značně ochudí směs a může dojít k poškození motoru(propálení sacích ventilů), což hrozí třeba při delší turistické projížďce.
Pokud máš karburátory, přetryskování přijde tuším na cca 4tis., Comander stojí cca 10-11tis. samozřejmě nejúčinnější je kombinace filtr+trysky(Com.)+výfuk.....Jde jen o to, jestli to zvýšení výkonu a krouťáku(a taky spotřeby) stojí za ty prachy....
Měření na brzdě prej vyjde na cca 700Kč.
Ceny jsem uved jen velmi orientačně, tak se mi nesmějte

více na www.dkracing.cz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr KN

10.1.2007 v 20:26 | Nahoru | #6
pokud vím, směs si hlídá ŘJ a podle potřeby si upravuje směs, nebo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr KN

11.1.2007 v 10:02 | Nahoru | #7
Šinďa> Mně v Hondě řekli, že se s tím ŘJ popere sama (chudost/bohatost) a nemusím tam PowerComander dávat...

Filtr KN

11.1.2007 v 10:21 | Nahoru | #8
.. jinak taky simyslim ze soudruzi v NDR odvedli dobrou praci a vstrikovani si s tim poradi... stejne tak jako s otevrenyma koncovkama..... jinak vykon/kroutak neresim.. si myslim ze to nebude az tak markantni narust aby to clovek sam poznal (myslim samotny KN).

1 reakcí na tento příspěvek Filtr KN

11.1.2007 v 19:09 | Nahoru | #9
Hele já to fakt nevím přesně na to, abych tady něco tvrdil na 100%. Ale zkusím to zjistit(mám známýho přímo v centrále Hondy).

To co jsem tady psal o chudé směsi, mi říkal ten maník v DK při koupi výfuku. Docela jsem tomu věřil, pže si myslím, že tam jsou věci docela znalí. Ale abych řekl pravdu, taky jsem si myslel, že se s tím FI popere...Matně si pamatuju z průmyslovky, že by tam mělo být čidlo teploty a množství nasávanýho vzduchu, teploty motoru, otáček, polohy plynu,lambda sonda...a podle toho by to mělo řídit délku otevření vstřikovacího ventilu(tudíž množství paliva)...ale jak je to řešený přímo u mašin, fakt nevím...

Jinak teď jsem volal kamošovi, kterej si jako první v ČR nechal tunit XTX660 (KN filtr,výfuky Akrapovič, Power Comander) a prej mu v YAMAHA Brandýs (Ulrich) říkali, že to XTXko nemá lambda sondu, tudíž management nedokáže rozpoznat a přenastavit bohatost směsi. A proto se tam dává ten PC, aby sis naprogramoval mapu podle novejch poměrů a měření na brzdě.
Dle katalogu dílů CB 1300 lambdu taky nemá...Nevím jak CBR 600RR.

Jestli tomu někdo fakt dobře rozumíte, napište to sem. Docela mě zajímá, jak to ve skutečnosti je.

(reakce na) Filtr KN

11.1.2007 v 19:41 | Nahoru | #10
sonda je hodně důležitá, ale je tam poloha klapky a váha vzduchu a ta to řídí, pouze se nedá řidit katalyzace a to je o kvalitním spalovaní, ŘJ dokáže reagovat na více čidel a jedno je váha vzduchu, kat, teplota vody a jiné :shy:

1 reakcí na tento příspěvek Filtr KN

24.1.2007 v 15:10 | Nahoru | #11
Vstrikovani si s tim neporadi pokud to nema lambdasondu!
Šinďa to pise spravne. *yes*
K tomu se to dela ten kit nebo powercommander

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr KN

24.1.2007 v 15:37 | Nahoru | #12
to musím s tebou nesouhlasit :thmubup: dohledám stránky a pak to sem hodím

2 reakcí na tento příspěvek Filtr KN

24.1.2007 v 19:38 | Nahoru | #13

Filtr KN

24.1.2007 v 19:42 | Nahoru | #14
CBR 600RR>podle toho jaký filtr myslíš. Třeba BMC dělá dvě řady - o 30% větší propustnost a racing s 70% větší propustností oproti originálu. Každopádně by měla jít spotřeba mírně dolů, výkon mírně nahoru, zvuk bude stejný (maximálně bude uřvanější sání) Počítej ale s tím, že bude zapotřebí nahrát jinou mapu vstřikování, jinak riskuješ příliš chudou směs. Karburátory si s tím neporadí vůbec, tam musíš v 70% přetryskovat aby to vůbec jelo. Největší výhodou toho filtru je možnost regenerace..nemusíš kupovat nový, ale můžeš si ho v pohodě vyprat a dál použít.

(reakce na) Filtr KN

24.1.2007 v 19:44 | Nahoru | #15
CBR 600RR>ne-e. bohatost směsi není měřena žádným čidlem. (pokud tedy nemáš lambda sondu ve výfuku, tam už zpětná vazba je) Jen teplota vzduchu v airboxu, ale nic víc.

(reakce na) Filtr KN

24.1.2007 v 19:45 | Nahoru | #16
mariano> myslím si, že to nebyl zrovna stoprocentní názor. ale pokud vycházela křivka a bohatost směsi z měření dobře, tak asi měli pravdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr KN

24.1.2007 v 19:47 | Nahoru | #17
Šinďa>je to přesně tak jak píšeš. Myslím si ale, že lambda sonda má své limity co se přemapování týče a proto i na mašinách, které mají lambdu uvidíš powercommandery.

(reakce na) Filtr KN

24.1.2007 v 19:48 | Nahoru | #18
CBR 600RR> já myslím, že má pravdu. dává to smysl. z čeho jiného by jinak mohla mít řídící jednotka zpětnou vazbu o směsi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr KN

24.1.2007 v 19:49 | Nahoru | #19
osiris>máš to s lambda sondou nebo bez ní?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr KN

24.1.2007 v 19:51 | Nahoru | #20
jak jsem říkal, lambda nejni všechno a ŘJ si s tím poradí, správně si řekl i teplotu v airboxu, to znamená že podle teploty se mění i množství vzduchu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr KN

24.1.2007 v 19:59 | Nahoru | #21
n o přece poloha klapky a teplota vzduchu,

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr KN

24.1.2007 v 20:08 | Nahoru | #22
RUTAN> psal jsem fullsystem, ani by nebyla kam dat ;)

(reakce na) Filtr KN

24.1.2007 v 20:13 | Nahoru | #23
CBR 600RR>>
zdá se mi čéče, že tebe nezajímají ani tak fakta, ale spíš se snažíš najít cestu, jak tomu uvěřit a dál to neřešit:))) nic ve zlém.
Jednak ještě nevíme, jestli to mělo lambdu a s množstvím vzduchu se určitě teplota nemění:)

(reakce na) Filtr KN

24.1.2007 v 20:15 | Nahoru | #24
CBR 600RR>a jak z toho získáš bohatost směsi? tzn poměr benzínu a vzduchu v difuzoru?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr KN

24.1.2007 v 20:17 | Nahoru | #25
osiris>aha...a co jsi udělal s lambdou? zakončil jsi ji terminátorem?
mno...je taky možné, že tohohle nárůstu dosáhla řídící jednotka prostě jen se standartní mapou? Nepřetahovali ti do řídící jednotky jinou mapu náhodou? Nebo jsi to prostě jenom vyměnil a tohle z toho vypadlo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr KN

24.1.2007 v 20:31 | Nahoru | #26
RUTAN> nic jinyho se stim nedelo (o mape jsem premejslel, ale dira nikde, spotreba nadherna, narust vykonu velkej - to vsechno potvrdil graf, tak jsem na mapu zas rychle zapomel) .... vymenil jsem to, dojel s tim na brzdu, nechal odbrzdit a zase odjel
ps: a proc ne, jen u vymeny toho systemu garantuje vyrobce laufu 18 koni bez jinyho zasahu

(reakce na) Filtr KN

24.1.2007 v 20:36 | Nahoru | #27
osiris>no tak to gratuluju :thmubup: překvapuje mně to i u tohohle objemu:)

(reakce na) Filtr KN

24.1.2007 v 21:13 | Nahoru | #28
pokud znáš teplotu a množství vzduchu co klapkou proteče

(reakce na) Filtr KN

24.1.2007 v 21:33 | Nahoru | #29
konečně, tady je odkaz http://www.obd2crazy.com/techdiat.html IAT senzor to prostě dokáže, používá se to běžně i u automibilů, jen pro upřesnění lambda slouží spíše ke srovnání směsi aby došlo ke kvalitnímu spálení a *yes* tím se šetřila příroda

1 reakcí na tento příspěvek Filtr KN

24.1.2007 v 22:25 | Nahoru | #30
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist